Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@13:16:28 GMT

بیماران اورژانسی بخش ارم و بوشکان با بالگرد اعزام می شوند

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۰۸۳۰۸

بیماران اورژانسی بخش ارم و بوشکان با بالگرد اعزام می شوند

بوشهر- ایرنا- رئیس سازمان اورژانس 115 استان بوشهر گفت: به دلیل کوهستانی بودن بخش ارم و بوشکان از توابع شهرستان دشتستان اعزام بیماران اورژانسی این مناطق به مرکز استان در روز با بالگرد انجام می شود.

به گزارش ایرنا، عبدالرحیم دادجو روز پنجشنبه در بازدید از اورژانس 115 شهرستان دشتستان افزود: هدف وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ارتقای خدمات رسانی به مردم در زمینه بهداشت و درمان است در این ارتباط همه خدمات اورژانس هوایی برای هموطنان رایگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تاکید کرد: آمبولانس‌های پایگاه‌های شهری و جاده‌ای باید درکمترین زمان ممکن بر بالین بیمار یا مصدوم برسند و همه خدمات اولیه را درهمان مکان ارائه و یا به مراکز درمانی اعزام کنند.
رئیس سازمان اورژانس 115 استان بوشهر گفت: با توجه به گستردگی پراکندگی جغرافیایی شهرستان دشتستان توسعه فضاهای فیزیکی اورژانس‌های جاده‌ای در این شهرستان باید انجام شود دراین ارتابط احداث سه پایگاه اورژانس جاده‌ای در این شهرستان پیش‌ بینی ‌شده است که مراحل عملیاتی آن در دست بررسی است.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان گفت: نیروی انسانی، فضای فیزیکی، تسهیلات، تجهیزات، فعالیت‌ها مقررات و دستورالعمل‌ های موجود در مراکز اورژانس از جمله عوامل موثر در ارائه خدمات درمانی بهتر به بیماران است.
ماریا خویش دوست اظهارداشت: با هماهنگی‌ های انجام ‌شده بین پایگاه‌های اورژانس و آمبولانس‌های مراکز در سال گذشته، در مواقع ضروری این مرکز در اعزام بیماران همدیگر را پوشش داده و خدمت‌رسانی در همه شبانه ‌روز به صورت مستمر انجام می‌ گیرد.
خویش دوست بیان کرد: کمبود تکنسین اورژانس و راننده آمبولانس از مشکلات شهرستان دشتستان است که با توجه به اعزام های شهرستان حل این مشکلات ضروری است.
خویش دوست گفت: شهرستان دشتستان دارای هفت پایگاه اورژانس جاده‌ای و سه پایگاه اورژانس شهری است که در سال گذشته بیش از پنج هزار اعزام در حوادث ترافیکی و غیر ترافیکی داشته و در طرح سلامت نوروزی نیز با استقرار یک کمپ سلامت خدمت‌ رسانی به مردم را به نحو مطلوبی انجام داده‌اند.
6047/6043

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي بهداشت اورژانس دشتستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۰۸۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام بیمار حادثه دیده خارگی با بالگرد در شرایط بد آب و هوایی

حسین احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ظهر امروز و برابر اطلاعات دریافتی از بیمارستان خلیج فارس خارگ، نیاز به اعزام یک بیمار حادثه دیده تصادف با علائم شکستگی متعدد و خون ریزی به مدیریت عملیات عمومی خارگ اعلام شد.

وی افزود: باهم افزایی و همگرایی مدیرعامل پایانه‌های نفتی ایران و بخشدار ویژه خارگ یک فروند بالگرد عملیات توسط شرکت نفت فلات قاره خارگ در اختیار تیم اعزام بیمار قرار گرفت.

مدیر عملیات عمومی خارگ تصریح کرد: این بیمار به اضافه ۲ همراه طبی ساعت ۱۵و ۲ دقیقه برای ادامه روند درمان به مرکز شهرستان اعزام شد.

احمدی خاطرنشان کرد: از درایت و حس مسئولیت پذیری خلبانان شرکت نفت فلات قاره و پرسنل فرودگاه شهدای خارگ که در این شرایط اورژانسی در کنار تیم اعزام حضور داشتند کمال تشکر و قدردانی را داریم.

کد خبر 6080215

دیگر خبرها

  • بالگرد اورژانس استان تهران جان دو نفر را در اتوبان تهران-قم نجات داد
  • بالگرد اورژانس قم به کمک کودک پنج ساله رفت
  • اجرای مانور لحظه صفر نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر بردسکن در حوادث جاده‌ای
  • اجرای مانور لحظه صفر نیرو‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر بردسکن
  • اعزام بیمار حادثه دیده خارگی با بالگرد در شرایط بد آب و هوایی
  • پایگاه اورژانس بانوان در همدان راه‌اندازی می‌شود
  • بالگرد اورژانس هوایی در فرودگاه خرم‌آباد مستقر شد
  • استقرار بالگرد اورژانس ۱۱۵ در فرودگاه خرم آباد
  • تجهیز اورژانس هوایی چهارمحال و بختیاری به بالگردهای روز جهان
  • تجهیز اورژانس چهارمحال و بختیاری به یکی از بالگرد‌های روز جهان