Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@14:15:45 GMT

هلاکت ۴ قاچاقچی و کشف ۲ تن و ۱۷۰ کیلوگرم موادمخدر در سراوان

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۰۸۴۱۲

هلاکت ۴ قاچاقچی و کشف ۲ تن و ۱۷۰ کیلوگرم موادمخدر در سراوان

سردار احمد طاهری در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سراوان با پشتیبانی فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، یک باند مسلح قاچاق مواد مخدر را شناسایی کردند.

وی افزود: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر، پس از چندین روز کار گسترده اطلاعاتی و رصد مداوم تحرکات اعضای این باند، سرانجام ساعت ۱۸:۰۰ روز گذشته قاچاقچیان را که با ۲ دستگاه وانت و یک دستگاه زانتیا در یکی از محورهای فرعی شهرستان سراوان در تردد بودند شناسایی و تحت نظر گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این عملیات که تیم‌هایی از مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان خاش، پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سراوان را همراهی می‌کردند پس از ساعتی کنترل نامحسوس این منطقه کوهستانی سرانجام با قرار گرفتن اعضای این باند قاچاق در منطقه کمین تکاوران پلیس با آنها درگیر شدند.

وی بیان داشت: در این درگیری مسلحانه که ساعتی طول کشید با آتش پر حجم تکاوران پلیس، ۴ تن از قاچاقچیان مسلح به هلاکت رسیدند و ۲ نفر از آنان دستگیر شدند.

جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان عنوان کرد: جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر در پاک سازی از منطقه یک تن و ۹۸۸ کیلو و ۶۵۰ گرم تریاک، ۱۱ کیلو و ۵۰۰ گرم هروئین، ۳ کیلو و ۲۰۰ گرم حشیش، ۱۶۷ کیلو و ۱۰۰ گرم سایر مواد مخدر، ۶ قبضه اسلحه کلاش، ۱۴ تیغه خشاب کلاش حاوی ۱۲۳ فشنگ جنگی، ۲ قبضه کلت کمری به همراه ۸ فشنگ جنگی و یک قبضه نارنجک چهل تیکه‌ای کشف کرد.

سردار طاهری با تقدیر از تلاش مأموران انتظامی شهرستان سراوان و خاش در کشف این محموله سنگین مواد مخدر تصریح کرد: کارکنان نیروی انتظامی با هوشیاری کامل در گلوگاه‌ها و ورودی‌های قاچاق حضور فعال دارد و در راه مبارزه با مواد مخدر به عنوان بلای خانمان سوز در جامعه از هیچ گونه تلاشی فروگذار نخواهند بود.

کد خبر 4612394

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی زاهدان احمد طاهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۰۸۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم حشیش از منزل ۲ متهم در فلاورجان

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان از کشف ۲۰ کیلو و ۵۰۰ گرم حشیش و دستگیری دو متهم در عملیات ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، مرتضی هادیان اظهار کرد: در راستای اجرای طرح پاک‌سازی نقاط آلوده و جرم خیز و برخورد با خرده فروشان مواد مخدر، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با اقدامات هوشمندانه پلیسی از اقدام مجرمانه افرادی در این زمینه مطلع شدند و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در این راستا مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی طی بازرسی از دو باب منزل موفق به کشف ۲۰ کیلو و ۵۰۰ گرم حشیش شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان با اشاره به دستگیری دو متهم در این رابطه و تحویل آنها به مرجع قضائی خاطرنشان کرد: شهروندان هرگونه اخبار و اطلاعات خود در زمینه نگهداری، خرید و فروش و استعمال مواد مخدر را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 744523

دیگر خبرها

  • چهره شهر تهران از اعتیاد و توزیع مواد مخدر پاک شده است
  • کشف ۱۹۸ کیلو تریاک در میناب
  • توقیف تریلی با یک تن موادمخدر شیشه در این شهر
  • کشف ۱۲ کیلوگرم موادمخدر در بزرگراه آزادگان
  • کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم حشیش از منزل ۲ متهم در فلاورجان
  • کشف ۲۵ کیلوگرم روانگردان از ۲ سوداگر مرگ در شرق تهران
  • کشف ۶۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در سراوان
  • کشف ۲۵ کیلوگرم مواد روانگردان در شرق پایتخت
  • ۶۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در سراوان کشف شد
  • جزئیات شهادت مامور انتظامی در شهرستان هیرمند