Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-16@07:41:48 GMT

سرانجام شکایت پلیس از شهرداری

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۰۸۷۰۳

سرانجام شکایت پلیس از شهرداری

تین‌نیوز | 

شهردار تهران در خصوص حکم مناف هاشمی به عنوان مشاور شهردار تهران توضیح داد.

به گزارش مهر، پیروز حناچی در حاشیه مراسم افتتاح چهارده پروژه شهری در منطقه ۱۷ که با حضور امیر محسنی شهردار منطقه ۱۷ برگزار شد، اظهار کرد: امروز چهارده پروژه در این منطقه در بخش‌های مختلف از جمله حوزه‌های ورزشی، فرهنگی و ترافیکی به بهره‌برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: بزرگترین پروژه در منطقه مسیر قطار تهران - تبریز است که در واقع منطقه ۱۷ را به منطقه ۱۸ وصل می‌کند، که البته مدیریت شهری مسابقه‌ای را در ارتباط با طرح مسیر تهران تبریز برگزار کرده است که نتایج آن به زودی اعلام خواهد شد.

شهردار تهران تصریح کرد: از پروژه‌هایی که امروز در منطقه ۱۷ به بهره‌برداری رسید می‌توان به افتتاح و بهره‌برداری از استخر بانوان، سالن ورزشی و چندین پروژه ترافیکی اشاره کرد و تلاش ما بر این است که با ارائه خدمات مناسب فاصله شمال و جنوب را در پایتخت کم کنیم.

حناچی در پاسخ به این پرسش که تکلیف شکایت پلیس راهور از شهرداری تهران در ارتباط با اخذ عوارض از محدود زوج و فرد در سال گذشته به کجا رسید، گفت: در این زمینه در حال پیگیری هستیم و به زودی پاسخ خواهیم داد.

وی افزود: پروژه‌هایی که امروز در منطقه ۱۷ به بهره‌برداری رسید تماماً از پروژه‌های مشارکتی در منطقه بودند و با توجه به وضعیت اقتصادی شهرداری تهران، ما به دنبال روش‌های مشارکتی و BOT هستیم و در واقع بنا داریم منابع جدید و مورد نیاز را از این طریق تأمین کنیم.

شهردار تهران سپس در ارتباط با وضعیت کرایه‌های حمل و نقل در شهر تهران، گفت: بر اساس مصوبه شورای شهر تهران کرایه‌های تاکسی ۲۳ درصد و کرایه‌های اتوبوس و مترو ۲۰ درصد در سال جاری افزایش یافته است.

حناچی همچنین در ارتباط با انتصاب سید مناف هاشمی استاندار سابق گلستان به عنوان مشاور خود در شهردار تهران، خاطر نشان کرد: وی کارمند شهرداری بوده و از مدیرانی است که تجربه خوبی را در حوزه شهری دارد و ما نیز از این تجربه استفاده خواهیم کرد. علاوه بر این که مناف هاشمی در شهرداری‌های کشور در ارتباط با مالیات بر ارزش افزوده تلاش‌های بسیاری را داشته است.

امیر محسنی شهردار منطقه ۱۷ نیز در حاشیه این مراسم گفت: اعتبار هزینه شده برای چهارده پروژه شهری ۳۸ میلیارد تومان بوده است.

وی تصریح کرد: البته در ارتباط با احداث و بهره‌برداری پروژه‌های امروز یک ریال از منابع شهرداری هزینه نشده است و در واقع شهرداری تهران فقط مکان‌های احداث پروژه‌ها و همچنین پروانه‌های مدنظر را صادر کرده است.

شهردار منطقه ۱۷ ادامه داد: منطقه ۱۷ کمترین سرانه را در حوزه فرهنگی و ورزشی دارد و تلاش ما بر این است که بتوانیم این سرانه‌ها را در این محدوده افزایش دهیم.

محسنی افزود: امروز ۶ پاتوق محلی و همچنین دسترسی محله زمزم و همچنین سالن ورزشی و استخر بانوان به بهره‌برداری رسید.

وی خاطر نشان کرد: تلاش می‌شود هر دو ماه یکبار افتتاح چند پروژه را در محدوده منطقه ۱۷ داشته باشیم که براساس برآورد صورت گرفته اعتبار این پروژه‌ها ۱۵۰ میلیارد تومان خواهد بود.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: پلیس راهور شهرداری تهران مالیات بر ارزش افزوده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۰۸۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل شهردار اصفهان از «رضا واثقی» خیر نیکوکار منطقه ۱۰

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: در حاشیه نخستین نشست صمیمانه با معتمدان محلات این منطقه که با حضور شهردار، فرماندار، اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از نخبگان و هنرمندان این منطقه برگزار شد، از «رضا واثقی» خیر نیکوکار منطقه نیز تجلیل به‌عمل آمد.

محمد صیرفی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری نخستین نشست هم‌اندیشی معتمدان و موثران محلات منطقه ۱۰ اصفهان اظهار کرد: حضرت علی (ع) در حدیثی در غررالحکم می‌فرمایند: «الإحْسانُ، ذُخْرٌ و الکَریمُ، مَن حازَهُ»، نیکی کردن، گنج است و کریم، کسی است که مالک این گنج شود.

وی افزود: اصفهان استانی بسیار مهم در انجام کارهای خیر و عام‌المنفعه است و خیریه‌ها و خیرین بسیار زیادی در این شهر وجود دارند که اقدامات خداپسندانه‌ای انجام می‌دهند و منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان نیز از این قاعده مستثنی نیست.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان تصریح کرد: خیراندیش نیکوکار جناب آقای واثقی از خیران خدوم و پیشکسوت در موضوعات مختلف است که علاوه‌بر کمک و یاری به آسیب دیدگان در سوانح طبیعی، پس از حادثه زلزله بم کرمان نیز ۲۲۰ منزل مسکونی احداث کرد که این امر ماندگار شد و در تقویم اعمال نیکوکارانه ایشان به ثبت رسیده است.

صیرفی‌نژاد خاطرنشان کرد: جناب آقای واثقی از بنیانگذاران بیمارستان عسگریه، مهدیه اصفهان و بنیاد فرهنگی امام محمد باقر (ع) بوده و اخیراً برای احداث بیمارستان پیوند اعضا نیز مبلغ قابل توجهی برای این امر عام‌المنفعه اهدا کرده است.

وی با اشاره به حدیث شریف «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق» گفت: اخیراً زمینی به وسعت ۲۶ هزار متر مربع با کاربری پارک توسط این خیر به شهرداری اهدا شده است که به همت وی در محله حصه به عنوان یکی از محلات کم‌برخوردار احداث خواهد شد و این حرکت، اقدام مؤثری در راستای ارتقای کیفی محله حصه خواهد بود.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: محله حصه یکی از محله‌های کم‌برخوردار این منطقه است و این اقدام خیرانه در راستای تکریم شهروندان انجام خواهد شد.

صیرفی‌نژاد با بیان اینکه در منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان خیریه‌های متعددی از جمله خیریه‌ام البنین (س)، خیریه محمد رسول‌الله (ص)، خیریه مکتب‌الحسین (ع)، خیریه ناصرین، خیریه رضوان و خیریه منتظران مهدی (عج) در سطح منطقه و استان در حال فعالیت است که خدمات ویژه‌ای به محرومان ارائه می‌دهد، ادامه داد: این مراکز از خیریه‌های بزرگ این منطقه است که خدمات ارزنده‌ای به شهروندان آن ارائه می‌دهد.

رضا واثقی از خیران پیشکسوت اصفهان در نخستین نشست هم‌اندیشی معتمدان محلات منطقه ۱۰ این کلان‌شهر ضمن تشکر از مسئولان شهری و حاضران در این جلسه اظهار کرد: من اگر کاری انجام داده‌ام و قدمی برداشته‌ام در راه حق و برای رضای خداوند سبحان بوده است.

وی با تاکید بر اینکه هر کار خیری که انجام می‌شود، بدون رضای الهی نیست و بی‌نتیجه نخواهد ماند، افزود: هر عملی نتیجه‌ای به دنبال دارد و من این موضوع را تجربه کرده و هر کاری انجام دادم، نتیجه آن را نیز مشاهده کردم. خیر و پیشکسوت اصفهانی تصریح کرد: از هر دستی بدهید از همان دست پس خواهید گرفت، چراکه هیچ خللی در کار خداوند وجود ندارد. واثقی ادامه داد: در آستانه ۱۰۰ سالگی هستم و با این کهولت سن، تمام کارهای شخصی خودم را انجام می‌دهم که این موضوع نشئت گرفته از الطاف الهی است.

به گزارش ایمنا، در پایان این نشست با اهدای هدیه و لوح سپاس توسط شهردار و فرماندار اصفهان از خدمات شایسته این خیر نیکوکار تجلیل شد. کد خبر 744081

دیگر خبرها

  • سرانجام دهکده ورزشی در پایتخت چه شد؟
  • گزارش دهی معاون شهردار تهران به شورا در جلسه آتی
  • مسجد قیطریه آزمونی برای شهردار تهران
  • بهره برداری از فاز اول پروژه «رود دره فرحزاد» | نظری : مشکلات ۱۲ ساله این پروژه حل شد
  • سرپرست شهرداری منطقه ۹ تبریز معرفی و منصوب شد
  • تجلیل شهردار اصفهان از «رضا واثقی» خیر نیکوکار منطقه ۱۰
  • سه میدان میوه و تره بار در منطقه ۱۷ احداث خواهد شد
  • پیشنهاد خاص عضو شورای شهر برای نامگذاری یک پل
  • پیشنهاد خاص عضو شورای شهر برای نامگذاری یک پل | شربیانی : ترافیک محدوده بهشت زهرا(س) کم خواهد شد
  • پارکینگ طبقاتی حرم عبدالعظیم(ع) سریع‌تر به بهره‌برداری برسد