Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@10:05:30 GMT

داور پر حاشیه «عصر جدید» استاد دانشگاه را تهدید کرد / ببینید

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۰۸۸۹۰

داور پر حاشیه «عصر جدید» استاد دانشگاه را تهدید کرد / ببینید

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، مجری برنامه «عصر جدید» در نشستی که در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران برگزار شده بود مجری برنامه را به بر هم زدن جلسه تهدید کرد.

نشست نقد و بررسی مسابقه «عصر جدید» در حالی در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران برگزار شد که حاشیه‌هایی را با خود به همراه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استاد دانشگاه دانشگاه تهران فرهنگ و هنر برنا عصر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۰۸۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مناظره داغ محمد مرندی با پیرس مورگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، بخش‌های مهم گفتگوی آقای مرندی با پیرس مورگان، مجری معروف انگلیسی بدین شرح است. ویدئوی کامل این گفتگوی داغ را در انتهای این صفحه میتوانید تماشا کنید.

محمد مرندی، استاد دانشگاه تهران: زمانی که آنها بیمارستان الاهلی را هدف قرار دادند و صد‌ها انسان را کشتند، در ابتدا گفتند نه این کار مقاومت بود و نهاد‌های اطلاعاتی غربی هم همین را گفتند. بعد دیدیم که آن‌ها بیمارستان‌ها را یکی پس از دیگری هدف قرار داند؛ بنابراین شما باور خودتان را بر اساس روایت این کودک کش‌هایی قرار داده اید که بیمارستان‌ها را بمباران می‌کنند و پایه بشریت را هدف قرار می‌دهند؛ آنها درست نیاز‌های اساسی مردم عادی غزه را هدف قرار می‌دهند. به خودت بیا!

پیرس مورگان: دولت ایران نماینده مردم ایران نیست!

محمد مرندی، استاد دانشگاه تهران: دولت ایران، بیش از دولت شما یعنی بریتانیا، نماینده مردم خودش است. ولی ایرانی‌ها ...

پیرس مورگان: من به هیچ وجه با شما موافق نیستم.

محمد مرندی، استاد دانشگاه تهران: من این را می‌گویم. زمانی که ایرانی‌ها حمله را صورت دادند، آنها رژیم اسرائیل را تنبیه کردند و رژیم اسرائیل را تحقیر کردند. ولی هیچ چیز توجه افکار عمومی جهان را از هولوکاست غزه منحرف نمی‌کند. گمان نکنید که اسرائیلی‌ها می‌توانند این کار را کنند. هیچ کس نمی‌تواند این کار را کند.

محمد مرندی، استاد دانشگاه تهران: پیرس می‌خواهم به تو توصیه‌ای کنم. رسانه‌های شما، صرف نظر از اینکه روسیه یا اوکراین خوب است یا بد، این مسئله دیگری است؛ دو سال است که رسانه‌های شما در غرب مردم را گمراه می‌کنند و می‌گویند اوکراین در حال پیروزی است! اوکراین در حال پیروزی است! ناگهان همه می‌گویند اوکراین در حال فروپاشی است. روایت‌های غیرصادقانه و گزارش غیرصادقانه شما به مردم خودتان، در نهایت به زیان مردم انگلیس، اروپا و آمریکا تمام شد. جنگ بی پایان شما بر پایه این چرندیات است و اطلاعات نادرست شما به سیل عظیم پناهجویان منجر می‌شود. بعد مردم اروپا احساس می‌کنند در این پناهجویان غرق شده اند که خود شما مسبب آن بودید.

محمد مرندی، استاد دانشگاه تهران: زمانی که غرب به حمایت از اقدامات وحشیانه اسرائیل ادامه می‌دهد، زمانی که غرب آشکارا از یک رژیم نژادپرست حمایت می‌کند، و زمانی که غرب از نسل کشی حمایت می‌کند، مردم سراسر منطقه نه تنها مخالف رژیم اسرائیل می‌شوند بلکه مخالف غرب هم می‌شوند. چند خانواده که بر چند کشور حکومت می‌کنند، (نماینده) افکار عمومی نیستند و در نهایت با ادامه این روند، آنها موجب خشم و غضبی می‌شوند که در آینده نمی‌توانند آن را متوقف کنند.

بخش اول مصاحبه:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   بخش دوم مصاحبه: کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تعطیلی برخی واحدهای دانشگاه آزاد در زمان برگزاری کنکور
  • باید دیوارکشی‌های میان رشته‌های مختلف را برداریم
  • اساتید هنر و رسانه در هم اندیشی با ریاست دانشگاه آزاد چه گفتند؟
  • اساتید هنر و رسانه در هم اندیشی با ریاست دانشگاه ازاد چه گفتند؟
  • زلفی گل: دانشگاه هیچ کسی را بیخود اخراج نمی‌کند
  • بزرگداشت استاد جواد محقق در همدان برگزار می‌شود
  • راه‌اندازی دانشکده داروسازی در قزوین پس از سال‌ها مطالبه‌گری
  • دوره سراسری «انسان مدیر؛ انسان سعادتمند» برگزار می شود
  • مناظره داغ محمد مرندی با پیرس مورگان
  • ارتش آماده پاسخگویی به هرگونه تهدید دشمنان است