Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس استان بوشهر از شناسایی مخفیگاه و دستگیری یکی از اراذل و اوباش فراری و تحت تعقیب پلیس استان همدان در دشتستان خبر داد. ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سردار خلیل واعظی صبح امروز در نشست با خبرنگاران در بوشهر با قدردانی از همکاری مردم قدرشناس با ماموریت‌های پلیس در عرصه‌های مختلف عملیاتی اظهار داشت: یکی از موفقیت‌های مهم پلیس مشارکت مردم در اجرای طرح‌های مختلف به ویژه هنجارشکنان و متخلفان است که در این راستا از همکاری مردم قدردانی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه فضای معنوی مطلوبی در ماه مبارک رمضان در استان بوشهر برقرار است خاطر نشان کرد: مردم متدین استان بوشهر توجه ویژه‌ای به معنویات دینی و مذهبی دارند که این مهم در ماه مبارک رمضان به اوج خود می‌رسد.

رئیس پلیس استان بوشهر با تاکید بر برخورد با هنجارشکنان به ویژه در ماه رمضان تصریح کرد: در راستای حرمت ماه مبارک رمضان و رعایت حقوق شهروندان برخورد قاطع با هنجارشکنان در دستور کار قرار دارد.

سردار واعظی با بیان اینکه جرایم و تخلفات در ماه مبارک رمضان در استان بوشهر به شدت کاهش می‌یابد تصریح کرد: با همکاری دستگاه‌های قضایی و انتظامی در صورت مشاهده حرمت‌شکنی علنی در ماه مبارک رمضان با متخلفان برخورد و در صورت نیاز به مراجع قضایی معرفی می‌شود.

وی از دستگیری اراذل و اوباش فراری و تحت تعقیب استان همدان در دشتستان  خبر داد و افزود: با تلاش پلیس دشتستان، مخفیگاه یکی از اراذل و اوباش فراری و تحت تعقیب استان همدان در دشتستان شناسایی و دستگیر شد.

رئیس پلیس استان بوشهر با اشاره به اینکه  این فرد سابقه‌دار پس از آزادی از زندان با استفاده از اسلحه اقدام به شرارت و تهدید شهروندان می‌کرد افزود: با اقدام اطلاعاتی و عملیاتی مخفیگاه این فرد شرور در یکی از روستاهای کوهستانی دشتستان شناسایی و با تلاش نیروی انتظامی دشتستان دستگیر شد.

کلاهبردار میلیاردی در پوشش وعده پرداخت وام کم‌بهره در بوشهر دستگیر شد کلاهبردار صدور پروانه ساختمانی در بوشهر دستگیر شد 46 میلیارد ریال طلای مسروقه در استان بوشهر کشف شد

سردار واعظی با بیان اینکه این فرد روانه زندان شد افزود: تیراندازی در مراسم عروسی و تهدید مسلحانه ماموران اداره برق از جرایم این متهم است که پس از اعتراف به بزه انتسابی روانه زندان شد.

انتهای پیام/ ز

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۰۹۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستبند پلیس بر دستان قاتل فراری در دیلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، سردار سهام صالحی در تشریح جزئیات این خبر گفت: روز گذشته در پی وقوع یک فقره درگیری و نزاع منجر به قتل یک نفر از شهروندان در بخش امام حسن شهرستان دیلم و فرار قاتل و همدستانش، پیگیری موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با تحقیقات و اقدامات پلیسی پس از شناسایی هویت قاتل و همدستانش، آن‌ها را در کمتر از ۱۸ ساعت پس از وقوع قتل در مخفیگاه خود در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به اینکه علت و انگیزه قتل، درگیری با مقتول به‌دلیل اختلاف و نزاع بر سر محل استقرار قایق‌های مسافربری تفریحی بوده است، اضافه کرد: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قانونی معرفی شدند.

وی یادآور شد: پلیس به‌طور مستمر برای برقراری نظم و امنیت شهروندان در تلاش است و در برخورد با مجرمان و هنجارشکنان از هیچ گونه تلاشی فروگذاری نخواهد کرد.

دیگر خبرها

  • دستگیری اراذل و اوباش مسلح متواری در اصفهان
  • دستگیری یکی از اراذل و اوباش مسلح در شیراز
  • ۳ شرور فراری مسلح در سه نقطه مختلف کشور دستگیر شدند
  • حمله با کلت کمری به مغازه دار شیرازی / یک نفر دستگیر شد
  • ۳ نفر اراذل و اوباش مسلح متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • اجرا برنامه‌های قرآنی در ۱۳۹ شهر و روستای دشتستان
  • دستبند پلیس بر دستان قاتل فراری در دیلم
  • قاتل فراری در دیلم دستگیر شد
  • ۲۰ نفر از اراذل و اوباش غرب تهران طی ایام نوروز دستگیر شدند
  • اراذل و اوباش مخل نظم و امنیت اجتماعی در کرمانشاه دستگیر شدند