Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-25@05:10:32 GMT

وزرای اقتصادی رویه خود را تغییر ندهند، استیضاح می‌شوند

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۰۹۵۰۸

به گزارش اکوفارس، حسینعلی حاجی دلیگانی در گفتگو با تسنیم، با بیان اینکه، نوسانات شدید قیمتی در بازارهای مختلف نشان داد که در تیم اقتصادی دولت هماهنگی وجود ندارد، گفت: در نظرات دولتمردان تشتت آراء دیده می شود. هر وزیر اقتصادی یک نظر را مطرح می‌کند که بعضا دیده شده خروجی آن تخطئه نظر یک وزیر دیگر است.

به گفته عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، متاسفانه عدم تصمیم گیری قاطع در شرایط ملتهب اقتصادی، باعث بروز نوعی ولنگاری در عرصه اقتصادی شده و تدبیر مشخصی نیز برای عبور از این وضعیت دیده نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاجی دلیگانی، با اشاره به نام دو وزیر اقتصادی که در شرایط فعلی عملکرد مطلوبی نداشته‌اند، ادامه داد، به هر حال طی ماههای گذشته تصمیم مشخصی برای جلوگیری از روند افزایش قیمتها به خصوص در بازار ارز و خودرو و مدیریت سطح تولید اتخاذ نشده و این موضوع ساده‌ای نیست که بتوان از آن عبور کرد.

وی با بیان اینکه، در هفته‌های اخیر نمایندگان از ابزارهای در اختیار خود یعنی تذکر و سوال استفاده کرده‌اند اما نتیجه ملموس برای مردم ایجادنشده، گفت: خروجی گزارشهای مختلف نشان می‌دهد (ظاهرا) به مرز استیضاح وزرای اقتصادی نزدیک شده‌ایم.

حاجی دلیگانی گفت: اگر وزرای اقتصادی دولت رویه خود را تغییر ندهند و تلاش جدی برای کنترل قیمتها به خصوص در حوزه ارز انجام نشود راهی به جز استیضاح برای نمایندکان باقی نمی‌ماند.

وی ادامه داد، به اعتقاد کارشناسان خود دولت در برخی حوزه‌ها پیشتاز گرانی است و برای کنترل قیمتها در گام اول باید این رویه متوقف شود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۰۹۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی تلفنی وزرای خارجه ایران و پاکستان در آستانه سفر رئیسی به اسلام آباد

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از اسلام آباد، در این رایزنی تلفنی که در آستانه سفر «دکتر سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور کشورمان به پاکستان انجام شد، «محمد اسحاق دار» وزیر امور خارجه پاکستان با استقبال و ابراز خرسندی از سفر دکتر رئیسی به اسلام آباد، این سفر را نقطه تحولی در روابط دو کشور همسایه و مسلمان توصیف کرد.
امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان نیز در این گفتگو با قدردانی از تلاش‌ها و اقدامات دولت جمهوری اسلامی پاکستان برای انجام سفر رئیس جمهور محترم کشورمان به اسلام آباد، بر علقه و علاقه دیرینه و اشتراکات مختلف فرهنگی و اجتماعی و دینی بین دو کشور بعنوان سرمایه‌ای ارزشمند در روابط فی مابین تاکید کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان همچنین تاکید کرد خوشبختانه هماهنگی‌ها و توافقات بسیار خوبی بین بخش‌های مختلف در دولت جمهوری اسلامی ایران و پاکستان جهت ارتقای روابط تهران و اسلام آباد و در راستای خدمت به منافع دو کشور صورت گرفته است.

 

دیگر خبرها

  • پس لرزه برگزاری جلسه مجلس و دولت در دفتر قالیباف نه صحن مجلس
  • حاجی‌دلیگانی: باید امنیت شغلی و بیمه کارگران تضمین شده باشد
  • حاجی دلیگانی: جلسه فوق‌العاده ارزی باید در صحن برگزار شود نه جداگانه
  • حاجی دلیگانی، نماینده مجلس: طرح نوری که در فراجا در حال اجراست، مناسب است و از آن حمایت می کنیم
  • گام اساسی دولت سیزدهم در عرصه دیپلماسی اقتصادی
  • پس لرزه های گرانی و کمبود دارو در صحن مجلس /حاجی دلیگانی: سهم بیماران از پرداخت هزینه ها ۳۰ درصد بود نه ۵۰ درصد!
  • جابجایی «حلقه اول» یاران رئیسی از پُستی به پُست دیگر /اصلاح کابینه، شاید وقتی دیگر! +جدول
  • آقای رئیسی! قرار نبود مشکل بورس و دلار یک هفته ای حل شود؟/مقاومت در برابر تغییر وزرای اقتصادی دولت به قیمت بدترشدن معیشت مردم
  • رایزنی تلفنی وزرای خارجه ایران و پاکستان در آستانه سفر رئیسی به اسلام آباد
  • گفت‌وگوی وزرای خارجه ایران و فنلاند