Web Analytics Made Easy - Statcounter

این بازیکن باید علاوه بر یک سال حبس تعزیری و ۲۰۰ ساعت کار خدماتی در مدارس فوتبال، دیه هم پرداخت کند.

طرفداری- مهدی قائدی، بازیکن جوان باشگاه استقلال از سوی دادگاه در خصوص پرونده تصادف بوشهر محکوم شد. این بازیکن باید علاوه بر یک سال حبس تعزیری و ۲۰۰ ساعت کار خدماتی در مدارس فوتبال، دیه هم پرداخت کند.

به گزارش خبر ورزشی، با برآوردی که دادگاه از آسیب‌های تصادف کرده، این بازیکن باید ۳۵۰ میلیون تومان به عنوان دیه پرداخت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رقم شامل دیه مرحوم احمدرضا شاکر، خانم رهنما و همین‌طور خسارات وارد شده به خودروی ام‌وی‌ام است. شاکر چند روز بعد از تصادف به دلیل ضربه مغزی از دنیا رفت. مادر او ابتدا قصد داشت از بیمارستانی که پسرش در آنجا بود هم شکایت کند، چون اعتقاد داشت با وجود ضربه مغزی بیش از ۷ ساعت پسر او را در اورژانس با یک سرم نگه داشته بودند.

خانم رهنما هم در این تصادف شکستگی دنده داشت و به دادگاه اعلام کرد مدتی از کار بیکار شده و توانایی کار کردن ندارد. خودروی ام‌وی‌ام هم خسارت سنگینی دید. همه این آسیب‌ها و خسارت روی هم ۳۵۰ میلیون تومان شد که این بازیکن باید آن را پرداخت کند. البته با توجه به قرارداد‌هایی که در فوتبال بسته می‌شود قائدی مشکلی برای پرداخت آن ندارد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۰۹۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت مس رفسنجان در شکایت عقیل کعبی

مس رفسنجان و نود ارومیه در کمیته تعیین وضعیت محکوم شد.

کمیته وضعیت بازیکنان آرای خود را درباره سه پرونده مطروحه اعلام کرد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، آرای صادره به شرح زیر است:

*با توجه به شکایت کیوان یاراحمدی از باشگاه شهرداری بندرعباس، این باشگاه به پرداخت مبلغ 313 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 11 میلیون و 940 هزار و 950 ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*در پرونده شکایت عقیل کعبی از باشگاه مس رفسنجان، این باشگاه به پرداخت مبلغ 7 میلیارد ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 152 میلیون و 600 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید.

*در پی شکایت حمید عبدالوند از باشگاه نود ارومیه، این باشگاه به پرداخت مبلغ 230 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 8 میلیون و 774 هزار و 500 ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان یک میلیارد و 40 میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات (عکس)
  • (عکس) اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات
  • چرا آمدن مهدی قایدی به پرسپولیس ممکن نیست؟
  • شکست سکوت همسر سابق مهدی قایدی با یک استوری
  • واکنش عجیب و رازآلود همسر مهدی قایدی به شایعات اخیر؛ مخاطب ستاره معصومی کیست؟
  • استوری همسر سابق مهدی قائدی؛ می‌رسد آن روز که چرخ بر مدار حق گردد! + عکس
  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
  • جزییات دومین جلسه دادگاه امیرحسین مقصودلو / تتلو: بابت اشتباهاتم عذرخواهی می‌کنم
  • محکومیت مس رفسنجان در شکایت عقیل کعبی
  • لیست خرید رویایی اوسمار ویرا؛ مهدی قائدی، رامین رضاییان و شهریار مغانلو!