Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان آران و بیدگل با بیان اینکه آیین ترتیل خوانی قرآن کریم ویژه ماه رمضان در ۱۸ بقعه متبرکه این شهرستان برگزار می شود، گفت: آیین ملی جزء خوانی حرم هلال بن علی(ع) برای یازدهمین سال پیاپی هر روز صبح از رسانه ملی به روی آنتن می رود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، دکتر «اسماعیل بایبوردی» در نشست هماهنگی آیین ملی جزء خوانی حرم مطهر حضرت محمدهلال بن علی(ع) گفت: آیین جزء خوانی قران کریم یک حرکت نورانی قرآنی است که باعث عطرآگین شدن فضای کشور و این شهرستان می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار شهرستان آران و بیدگل افزود: ترتیل خوانی قرآن کریم به صورت جمعی در اقصی نقاط شهرستان مساجد، تکیه ها و حسینیه ها و قرائت های محلی و سیار و جلسات خانگی، عاملی در ایجاد تحرک اجتماعی است.

 

بایبوردی از اجرای طرح ضیافت الهی در بقاع متبرکه شهرستان خبر داد و گفت: در راستای نشر فرهنگ قرآن کریم و تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی، مراسم ترتیل خوانی و جزء خوانی قرآن کریم در ۱۸ بقعه متبرکه شهرستان آران و بیدگل برگزار می شود.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل، برگزاری آیین ملی جزء خوانی در حرم مطهر حضرت محمدهلال(ع) را نقطه عطفی در برنامه های رمضان در این شهرستان عنوان کرد و افزود: این مراسم که برای یازدهمین سال پیاپی هر روز پس از اقامه نماز صبح به صورت زنده از شبکه قرآن و معارف سیما، سیمای مرکز اصفهان و رادیو قرآن پخش می شود، ابزاری برای معرفی هرچه بیشتر این حرم مطهر و ظرفیت های قرآنی شهرستان آران و بیدگل است.

 

بایبوردی افزود: مراسم ترتیل خوانی آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی (ع)، آیین ملی است، لذا همه دستگاه های اجرایی و انتظامی باید در برگزاری هرچه باشکوه تر این برنامه همکاری و تلاش کنند./

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان مسجد ماه مبارک رمضان برنامه های ماه رمضان مرحله کشوری مراسم اختتامیه مجلس خبرگزاری شبستان روزنامه ها روزنامه جزء خوانی حرم هلال بن علی شهرستان آران و بیدگل ترتیل خوانی قرآن آران و بیدگل اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۱۰۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع سیل در کاشان/ امدادرسانی ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدنوید متقی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر اصفهان با اشاره به باران سیل‌آسا، به توضیح جزئیات گزارش اولیه حادثه سیل و آب‌گرفتگی پرداخت و گفت: امروز سه‌شنبه، ۴ اردیبهشت ماه، گزارش سیل و آب‌گرفتگی در شعب شهرستان‌های نائین، کاشان و آران و بیدگل استان اصفهان اعلام شد.

وی ادامه داد: سیل ۲ دستگاه خودروی کامیون را در شهرستان نائین با خود برد و باعث آسیب و خرابی به ۳ باب خانه در شهرستان آران و بیدگل شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر اصفهان افزود: تیم‌های عملیاتی در شعب نائین و آران و بیدگل، در حال امدادرسانی و امدادگران در شهرستان کاشان در حال ارزیابی اولیه آسیب وارده هستند.

گفتنی است، جزئیات امدادرسانی به مناطق سیل‏‬‌زده متعاقباً اعلام می‌شود.

کد خبر 6086859

دیگر خبرها

  • مقرأة الحرمین؛ طرح آموزش قرآن به ۶ زبان زنده دنیا
  • قرآن کریم؛ در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های جهان
  • امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد
  • امدادرسانی هلال‌احمر به مناطق متاثر از سیل و آب‌گرفتگی در اصفهان + عکس و فیلم
  • آب بردگی ۲ دستگاه کامیون در نائین
  • وقوع سیل در کاشان؛ امدادرسانی ادامه دارد
  • وقوع سیل در کاشان/ امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد
  • حضور امدادگران در سیل کاشان
  • وقوع سیل در کاشان/ امدادرسانی ادامه دارد
  • تجلیل از قاریان و عوامل اجرایی جمع خوانی قرآن کریم در بروجرد