Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@10:55:26 GMT

کندی سرعت اجرای پروژه‌های عمرانی شهر یزد قابل قبول نیست

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۱۰۳۹۸

کندی سرعت اجرای پروژه‌های عمرانی شهر یزد قابل قبول نیست

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر یزد با اشاره به تعریف پروژه‌های عمرانی ویژه مناطق کم برخوردار یزد گفت: کندی سرعت اجرای پروژه‌های عمرانی شهر یزد قابل قبول نیست. ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳ استانها یزد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، محسن عباسی هرفته در بازدید جمعی از اعضای شورای شهر یزد از پروژه‌های عمرانی سطح شهر یزد اظهار داشت: هر یک از این پروژه‌ها بر اساس نیاز محلات مختلف شهر طرح‌ریزی شده و باید در زمان مقرر افتتاح شده و به بهره‌برداری برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر یزد گفت: پیشرفت اجرای کار پروژه سالن ورزشی شهید عاقلی‌نژاد و پروژه‌های مشابه مانند پایانه شحنه بسیار کند بوده و مورد رضایت شهروندان و شورا نیست.

عباسی هرفته با اشاره به نارضایتی  و مشکلاتی که کندی اجرا و بهره‌برداری از آن برای مردم دارد خاطرنشان کرد: پروژه ورزشی عاقلی‌نژاد از اولین پروژه‌هایی بوده که در راستای توجه به مناطق کمتر برخوردار تعریف شد و پیگیری می‌کنیم این پروژه ورزشی هرچه سریع‌تر به بهره‌برداری برسد.

پروژه ملی توانمندسازی جامعه محلی در اردبیل اجرا می‌شودحضور سپاه و بسیج در اجرای پروژه‌ها سبب پایین آمدن هزینه‌ها شده استافتتاح پروژه‌های جدید هر دو ماه یکبار در منطقه 17 شهرداری تهران

‌وی تصریح کرد: تمام مناطق شهر یزد باید از امکانات ورزشی و رفاهی برخوردار باشند و پروژه‌هایی از این دست هم در راستای تامین همین امکانات در نظر گرفته و به مرحله اجرایی وارد شده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد ادامه داد: این موضوع که اجرای این پروژه‌ها با کندی اجرا شود اصلا قابل قبول نیست و حتما باید برای افزایش سرعت در اجرای این پروژه‌ها با جدیت بیشتری حرکت کرد.

عباسی هرفته با اشاره به نارضایتی اعضای شورای شهر از کندی اجرای پروژه‌های عمرانی تاکید کرد: کندی اجرای پروژه‌های عمرانی توجیه‌پذیر نیست و هیچ دلیلی برای آن قابل قبول نیست.

انتهای پیام/ ز

R41376/P/S6,76/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۱۰۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حال هوای تهران خوب است

شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۷۵ قرار گرفته و کیفیت هوای تهران قابل قبول است.

به گزارش مهر، همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۷۷ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۳۰ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۶ روز هوای پاک، ۲۸ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

دیگر خبرها

  • بودجه عمرانی ۲۱۹ میلیارد تومانی منطقه ۶ قم در سال گذشته
  • بودجه عمرانی ۲۱۹ میلیارد تومانی منطقه شش قم در سال گذشته
  • حال هوای تهران خوب است
  • ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ اصفهان/ اجرای فاز نخست پردیس خانواده به‌زودی
  • اجرای ۸۰ پروژه مرمتی و عمرانی در آذربایجان‌غربی
  • پروژه‌های طرح میثاق رشت پیشرفت قابل قبولی دارد
  • پروژه فیبر‌نوری منازل و کسب‌وکارها؛ بزرگترین پروژه تاریخ ارتباطات آذربایجان غربی
  • اجرای ۸۰ پروژه مرمتی و عمرانی در آذربایجان غربی
  • از گسترش فضای سبز تا انجام تحولات مثبت عمرانی در سطح منطقه یک شیراز
  • اجرای ۵ آیتم عمرانی برای تکمیل پروژه تقاطع غیر همسطح آذربایجان