Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-23@09:39:42 GMT

شرايط تقسيط واگذاري عرصه مسکن مهر پرديس اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۱۰۴۲۴

شرايط تقسيط واگذاري عرصه مسکن مهر پرديس اعلام شد

خبرگزاري آريا - تهران-ايرنا- مديرعامل شرکت عمران شهر جديد پرديس گفت: متقاضياني که درخواست خريد قسطي عرصه مسکن مهر خود را دارند با پرداخت 20 درصد از مبلغ کارشناسي عرصه را خريداري و الباقي را در اقساط پنج ساله با ارائه چک و يا سفته پرداخت کنند.

سيد مهدي هدايت روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: به منظور کمک به مالکان پروژه هاي مسکن مهر و با توجه به ظرفيتي که در لايحه بودجه امسال در جهت حمايت از مالکان مسکن مهر ايجاد شده ، فروش اقساطي عرصه را به منظور حمايت از اقشار آسيب پذير را در دستور کار خود قرار داديم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: قيمت‌هاي اعلام شده، يک پنجم قيمت واقعي زمين است و با توجه به اينکه فقط مالکان اعيان امکان خريداري عرصه را دارند و بخشي از اراضي دولت با منابع مالکان داراي ارزش افزوده شده فرصت خوبي است تا عرصه و اعيان را به مالکان واگذار کنيم.
مديرعامل شرکت عمران شهر جديد پرديس گفت: مالکان سند اول که هنوز واحد را خود را واگذار نکردند با استفاده از اين فرصت در اقساط بدون بهره تعيين شده، حق العرصه خود را به حساب شرکت عمران واريز کنند.
هدايت با اشاره به شرايط خريد و فروش عرصه هاي مسکن مهر اظهار داشت: پرداخت ما به التفاوت مبلغ مصوب شده از سوي شرکت عمران بر عهده خريداراني است که عرصه را از مالکان سند اول خريداري مي کنند.
وي گفت: مالکاني که امتياز و يا واحد مسکن مهر را خريداري کردند، در اسرع وقت با مراجعه به کارگزاري مسکن مهر واقع در فروردين جنوبي پرديس، نسبت به دريافت و ثبت قراردادهاي 5 برگي پروژه خود در سيستم کارگزاري اقدام کنند.
مدير عامل شرکت عمران شهر جديد پرديس افزود: با استفاده از منابع دولتي در بخش زير ساخت و خدمات روبنايي نظير آب و فاضلاب، بناها، فضاهاي ورزشي، فرهنگي ، محوطه سازي، آماده سازي و فضاهاي مورد نياز مردم براي سکونت در سطح گسترده و با سرعت بيشتر از قبل اجرايي و عملياتي کرديم.
هدايت با اشاره به متقاضياني که از جابجايي خود به ساير فازها ناراضي هستند خاطر نشان کرد: براي سکونت متقاضيان در فازهاي 8 و 11 ظرفيت سازي شده و متقاضيان مجاز به انتخاب واحد در فاز مورد نظر خود هستند.
وي عنوان کرد: در برنامه اقدام ملي و توليد و عرصه مسکن مهر در شهرهاي جديد، 16 هزار واحد سهميه شرکت عمران شهر جديد پرديس تعيين شده که با حضور وزير راه و شهرسازي براي ساخت 7635 واحد کلنگ زني شد.
مدير عامل شرکت عمران شهر جديد پرديس گفت: پروژه هاي ياد شده با پيشرفت هاي فيزيکي مختلفي در حال اجرا هستند و برنامه ريزي شده تا سهميه تخصيصي را تا پايان سال 98 عملياتي کنيم.
هدايت افزود: ساخت و عرضه واحدهاي مشارکتي به منظور تعادل بخشي به بازار مسکن انجام مي شود اما هنوز ساز و کاري براي واگذاري آنها اعلام نشده است.
شهرستان پرديس با 250 هزار نفر جمعيت در شرق پايتخت قرار دارد.
تهرام/9441//1348
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۱۰۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ریزی برای واگذاری یک میلیون زمین روستایی در کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ رحمانی خلیلی در گرمسار گفت:  تا دو سال آینده یک میلیون قطعه زمین روستایی به روستاییان بدون مسکن واگذار می‌شود.

وی افزود : تاکنون ۳۵۰ هزار زمین روستایی واگذار شده که از این تعداد ۹۰ هزار  پرونده وارد مرحله انعقاد قرارداد برای ساخت شده است.
خلیلی در ادامه افزود: در طرح نهضت ملی مسکن در حوزه روستایی تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی با نرخ ۵ درصد به متقاضیان با باز پرداخت ۲۰ ساله اعطا می‌شود.
وی افزود:در حوزه طرح‌های نهضت ملی مسکن در حوزه شهری نیز بنیاد مسکن ۲۰۰  هزار واحد به صورت ویلایی و انبوه سازی در قرار داد خود دارد.
معاون برنامه ریزی و امور استان‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت : استفاده زا فناوری‌های نوین و هوشمند سازیواحد هیا مسکونی در دست اجرا است

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نامه مالکان لکوموتیو به وزیر راه
  • اختصاص ۲ هکتار زمین به طرح جوانی جمعیت در گلبهار
  • مالکان درمورد مدیریت سرخابی‌ها تصمیم می‌گیرند
  • مشاور وزیر:مالکان درمورد مدیریت استقلال و پرسپولیس تصمیم می‌گیرند
  • آشنایی با مالکان تمامی باشگاه‌های لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها
  • برنامه ریزی برای واگذاری یک میلیون زمین روستایی در کشور
  • نخستین اقدام مالکان جدید پرسپولیس؛ پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان
  • استقلال و پرسپولیس رسما فروخته شدند ؛ مالکان جدید سرخابی ها را بشناسید
  • ◄ نوسازی تجهیزات فرسوده بنادر با 2 مانع مواجه است
  • رضا درویش: مالکان جدید یک‌ بار برای همیشه باید بدهی‌های پرسپولیس را صفر کنند