Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-25@22:55:56 GMT

تعداد آمبولانس‌های اورژانس همدان افزایش می‌یابد

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۱۱۱۴۲

تعداد آمبولانس‌های اورژانس همدان افزایش می‌یابد

همدان- رئیس فوریت‌های پزشکی استان همدان گفت: سال گذشته اورژانس همدان ۱۲ هزار و ۷۰۰ نفر مجروح را به بیمارستان های استان منتقل کرد که رایگان درمان شدند.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حبیب معصومی  اظهار کرد: سال گذشته اورژانس ۱۴ هزار نفر مجروح را به بیمارستان های استان منتقل کرده بود که بر اساس دستورالعمل ها هم اداره‌ها موظف شدند با ایفای نقش موثر خود در حوادث سالی ۱۰ درصد  از تعداد فوتی حوادث ترافیکی بکاهند و هدفگذاری امسال هم کاهش تعداد فوتی به کمتراز ۴۰۰ نفر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با یادآوری اینکه  ۳۰ درصد ماموریت ها اورژانس ها تصادفی است، افزود:  در استان همدان ۵۳ پایگاه بدون پایگاه فوریت اورژانس اسدآباد  داریم که با جمع ۳ پایگاه اسدآباد به ۵۷ پایگاه افزایش می‌یابد؛   در ۲  ماه آینده هم ۳ پایگاه دیگر به این تعداد افزوده خواهد شد. و در استان نقطه‌ای بر اساس استاندارد ها بدون پایگاه اورژانس نخواهیم داشت.

رئیس فوریت‌های پزشکی استان همدان گفت: اکنون بر اساس استاندارد ها هر ۴۰ کیلومتر یک پایگاه اورژانس حوادث جاده‌ای در استان داریم یعنی در هر محور جاده ای استان همدان یک پایگاه جاده‌ای داریم.

معصومی تاکید کرد: با آغاز کار دولت داوزدهم  ۵۰ آمبولانس نو و ۶ آمبولانس کمکدار به جمع آمبولانس‌های استان افزوده شده است.  اخیرا هم ۵ دستگاه آمبولانس کمکدار جدید به جمع‌آمبولانس‌های استان افزوده شد تویسرکان اضافه می شود و تادوماه  دیگر هم ۱۷ امبولانس اضافه خواهد شد اکنون یک اتوبوس آمبولانس هم موجو داریم در پی جذب یکدستگاه دیگر هستیم.

رئیس فوریت‌های پزشکی استان همدان اظهار کرد: برای افزایش خدمات دهی در محدوده پیاده راه همدان و میدان مرکزی شهر هم  باید موتورآمبولانس داشته باشیم که پیگیر تامین آن برای شهر همدان هستیم.

 انتهای پیام//

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: آمبولانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۱۱۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب

محمدجواد مرادیان رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس اظهار کرد: امروز با اعلام گزارش تصادف ۳ دستگاه خودرو وانت نیسان، پژو پارس و ساندرو در محور فسا – داراب، بعد از گردنه بیخه دراز، نیرو‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

او ادامه داد: بر اثر این حادثه یک نفر قبل از رسیدن آمبولانس فوت شد و ۷ نفر هم مصدوم و به بیمارستان داراب انتقال داده شدند.

مرادیان تصریح کرد: برای امدادرسانی به حادثه دیدگان، ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ داراب و فسا و یک دستگاه آمبولانس کارخانه سیمان داراب به محل حادثه اعزام شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • کمبود آمبولانس در خرمشهر بیداد می‌کند
  • سهم همدان از اقتصاد گردشگری افزایش یابد
  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه
  • صنایع کوچک روستایی در استان همدان توسعه می‌یابد
  • واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • افزایش پایگاه‌های موتورلانس اورژانس در فارس
  • تعداد نیروگاه‌های اتمی افزایش می‌یابد