Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام نیوز، «غزل عظیم نژاد» فعال حوزه سینما، با تشکر از مسئولان به‌خاطر نام‌گذاری یکی از خیابان‌های پایتخت به اسم مرحوم استاد «جمشید مشایخی»، این اقدام را نوشداروی پس از مرگ توصیف کرد.

 

این هنرپیشه که ایفای نقش در فیلم‌های سینمایی "امکان مینا" و "نگین" را در کارنامه دارد، پیشنهاد داد که از هنرمندان جوان‌تر مانند «محمدرضا گلزار» و «بهرام رادان» که در قید حیاتند و با وجود قریب به دو دهه فعالیت مستمر در عرصه سینما، هنوز از جایگاه ستاره برخوردارند، تقدیر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی خاطرنشان ساخت: این عزیزان در بدترین اوضاع اقتصادی کشور که همزمان با تحریم‌ها بوده است، به چرخه فروش فیلم و صنعت سینما کمک شایانی کرده‌اند. به‌جاست که با نام‌گذاری یک خیابان، میدان یا مرکز فرهنگی به اسمشان، قدردان این خدمت بوده و از طرفی به سایر جوانان امید و انگیزه ببخشیم.

 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: امکان مینا پیشنهاد سینما تحریم نگین جمشید مشایخی محمدرضا گلزار بهرام رادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۱۱۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامگذاری یکی از بزرگترین و اصلی‌ترین خیابان‌های شهر اسلام‌آباد به نام «ایران»

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی و آقای شهباز شریف بعد از ظهر امروز دوشنبه در ادامه برنامه‌های سفر رسمی رئیس جمهور کشورمان به پاکستان، پس از دیدار دوجانبه، برگزاری نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه، حضور در مراسم امضای اسناد و تشریح دستاوردها و نتایج رایزنی‌های سران و مقامات دو کشور در نشست مطبوعاتی، از لوح یادبود نامگذاری یکی از خیابان‌های اصلی و بزرگ شهر اسلام‌آباد که از مقابل پارلمان پاکستان آغاز می‌شود، رونمایی کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شوخی محمدرضا گلزار با خانواده‌ها در برنامه تلویزیونی
  • نامگذاری یکی از اصلی‌ترین خیابان‌های اسلام‌آباد به نام «ایران»
  • نامگذاری یکی از بزرگترین و اصلی‌ترین خیابان‌های شهر اسلام‌آباد به نام «ایران»
  • محمدرضا گلزار و «پانتومیم» نمره قبولی می‌گیرند؟
  • (عکس) امین حیایی در آغوش دوست دیرینه اش!
  • امین حیایی در آغوش دوست دیرینه اش!
  • گربه‌ای که خواب از چشم محمدرضا گلزار ربود
  • خیابانی در پایتخت پاکستان به نام «ایران» نامگذاری می‌شود
  • نامگذاری خیابانی در پاکستان به نام ایران + جزئیات
  • (عکس) تیپ جذاب مینا مختار همسر بهرام رادان بعد از زایمان