Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-19@03:49:37 GMT

برادرکُشی در شکار گراز

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۱۱۶۴۹

در منطقه جنگلی روستایی در شهرستان بابل استان مازندران مرد جوانی با شلیک گلوله برادرش را کشت. آفتاب‌‌نیوز : این حادثه روز دوشنبه ۱۶ اردیبهشت ۹۸ در منطقه جنگلی روستای سفید تور لمسو کلای بند پی در جنوب شهرستان بابل استان مازندران رخ داد.
صبح دوشنبه مرد جوانی وحشت زده و نگران خود را به مأموران پاسگاه رساند و در حالی که اشک می‌ریخت، گفت: همراه برادرکوچک‌ترم برای شکار گراز به جنگل رفته بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناگهان متوجه حضور یک گراز شده و او را نشانه گرفتم. وقتی ماشه را چکاندم فکر کردم گلوله به هدف خورده، اما ناگهان فریادهای برادرم را شنیدم. به سمت محل صدا دویدم. برادرم غرق در خون کنار درختی در علفزارهای جنگل روی زمین افتاده بود.
به سرعت او را سوار بر خودروام کردم تا به بیمارستان برسانم، اما قبل از رسیدن به درمانگاه بر اثر شدت خونریزی جان خود را از دست داد.
مأموران پاسگاه خشرود پی پس از مشاهده جسد قربانی حادثه، آن را به پزشکی قانونی منتقل کردند تا درباره علت دقیق مرگ و ساعت وقوع آن اعلام نظر شود. پزشکان قانونی نیز در بررسی‌های نخستین خود اعلام کردند که مقتول بر اثر گلوله شلیک شده از اسلحه شکاری چارپاره و اصابت آن به ناحیه پشت از پا در آمده است. بر اساس مدارک موجود قربانی حادثه مهران- ۳۰ ساله- همراه برادر بزرگتر خود به شکار رفته بود که این حادثه رخ داد.
این دو برادر از اهالی شهرستان قائمشهر هستند و طبق اظهارات اهالی محل هیچ مشکلی با هم نداشتند و هر دو آن‌ها ازدواج کرده و صاحب زن و بچه هستند. به دستور قاضی ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب بابل، متهم برای تشریح صحنه قتل به محل وقوع حادثه انتقال داده شد و با همان اسلحه در حضور مأموران و مقام قضایی جزئیات حادثه را بازسازی کرد.
متهم به قتل تا انجام تحقیقات تکمیلی با صدور قرار قانونی از سوی بازپرس پرونده در اختیار مأموران نیروی انتظامی قرار گرفت.
منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: آفتاب

کلیدواژه: شهرستان بابل برادرکشی قتل شکار گراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۱۱۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵ تن چوب گردوی قاچاق در قزوین

جانشین انتظامی استان قزوین از کشف پنج تن چوب گردوی قاچاق و توقیف یک دستگاه وانت نیسان در این شهرستان خبر داد.

داوود عبدالمالکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از کشف پنج تن چوب گردو قاچاق و توقیف یک دستگاه وانت نیسان در شهرستان آوج خبر داد و اظهار کرد: مأموران بخش حصار ولیعصر این شهرستان حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی این شهرستان، به یک دستگاه وانت نیسان حامل چوب گردو مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن ۵ تن چوب گردو قاچاق که فاقد هرگونه مجوز مثبته از اداره جنگلبانی بود کشف و یک نفر برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد. شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف ۴۰۰ قلم لوازم آرایشی قاچاق

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق و توقیف یک دستگاه سواری سمند توسط مأموران پلیس آگاهی شهرستان تاکستان خبر داد و خاطرنشان کرد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان تاکستان حین کنترل خودروهای عبوری در آزادراه قزوین-زنجان به یک دستگاه سواری سمند مشکوک شدند و دستور توقف آن را صادر کردند.

عبدالمالکی ادامه داد: پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن، بیش از ۴۰۰ قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق که بدون هرگونه مجوز مثبته گمرگی بود، کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر و متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

وی از شناسایی و دستگیری خرده‌فروش مواد مخدر در عملیات مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خبر داد و گفت: در راستای اجرای طرح امنیت محله محور و برخورد با سوداگران مرگ و خرده فروشان مواد مخدر، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از اقدام مجرمانه فردی در زمینه خرید و فروش مواد مخدر در یکی از محلات شهر اقبالیه مطلع و بررسی موضوع را آغاز کردند.

جانشین انتظامی استان قزوین گفت: مأموران با اقدامات هوشمندانه پلیسی موفق شدند متهم را حین فروش مواد مخدر در سطح شهر رؤیت کردند و در عملیاتی غافلگیرانه او را دستگیر و در بازرسی از منزل او یک کیلو و ۴۹۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

کد خبر 745102

دیگر خبرها

  • دو کشته و ۵ زخمی در محور قاین
  • ۲ فوتی و ۵ مصدوم در تصادف محور قاینات
  • ۲ کشته و ۵ مصدوم در برخورد رخ به رخ ۲ سمند
  • شناسایی و دستگیری شکارچیان غیر مجاز
  • پیشرفت ۷۹ درصدی مجتمع آبرسانی شیخ موسی شهرستان بابل
  • شکارچیان غیرمجاز در منطقه حفاظت شده راور دستگیر شدند
  • کشف بیش از ۳۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در بابل
  • دستگیری سارق و کشف ۶ دستگاه خودرو مسروقه در بابل
  • قتل خانوادگی در شیروان/ دستگیری قاتل ظرف یک ساعت
  • کشف ۵ تن چوب گردوی قاچاق در قزوین