Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - قم - ايرنا - معاون برنامه‌ريزي سازمان برنامه ‌و بودجه قم با اشاره به اعتبارات موردنياز براي تکميل طرح‌هاي نيمه‌ تمام گفت: 320 ميليارد تومان اعتبار براي تکميل طرح هاي نيمه تمام استان نياز است.

به گزارش ايرنا، نعمت الله اماني روز پنجشنبه در جلسه شوراي برنامه ريزي و توسعه استان قم افزود: اين برآورد بر مبناي هزينه‌ هاي سال قبل بوده و رقم واقعي اين اعتبارات در سال 98 افزايش پيداکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي همچنين با اشاره به برخي از برنامه‌هاي عمراني قم در سال جاري گفت: در پيوست شماره يک قانون بودجه سال 98 کشور ، 42 طرح با اعتبار 193 ميليارد تومان و افزايش 39 درصدي نسبت به سال گذشته ويژه استان در نظر گرفته ‌شده است.
وي ادامه داد: سال 98 همچنين هفت طرح مشترک با استان‌هاي ديگر با اعتبار 80 ميليارد تومان به همراه هشت طرح ملي استاني با اعتبار 23 ميليارد تومان نيز پيش‌بيني‌شده است.
اماني افزود: در طرح‌هاي مربوط به مشارکت عمومي - خصوصي نيز 600 ميليارد تومان براي احداث کمربندي قم درنظر گرفته‌شده است.
وي ادامه داد: جمع کل اعتبارات تملک دارايي قم با هشت درصد رشد در سال 98 به 298 ميليارد تومان افزايش پيداکرده است.
وي با اشاره به اعتبارات هزينه‌اي قم در سال 97 گفت: 168 ميليارد تومان مصوب نهايي اين بخش بوده که 166 ميليارد تومان به ميزان 98 درصد اختصاص يافته است.
اماني در بخش ديگري از سخنان خود بيان کرد: در الزامات 3 درصد حاصل از صدور نفت و گاز، سهم قم 2 ميليارد و 400 ميليون تومان بوده که تمام اين رقم سال 97 تخصيص پيدا کرده است.
وي افزود: در قانون استفاده از امکانات متوازن کشوري نيز از مجموع 116 ميليارد تومان ابلاغي قم، 25 درصد اختصاص يافته است.
معاون سازمان برنامه ‌وبودجه قم ادامه داد: در پرداخت مطالبات طرح هاي نيمه‌تمام شهرداري 50 ميليارد تومان سال گذشته در نظر گرفته ‌شده بود که اين مبحث همچنان باز بوده و به مرحله پرداخت نرسيده است.
اماني در بخش ديگري از سخنان خود اضافه کرد: سال گذشته 150طرح استان با اعتبار 49 ميليارد تومان به‌صورت اماني و 162 طرح نيز که 32 درصد از مجموع 500 طرح عمراني استان را دربر مي‌گيرد نيز به‌ صورت اماني - پيماني مبادله شده است.
اماني تصريح کرد: توسعه و خدمات شهري و روستايي، آب و فاضلاب، کشاورزي، گردشگري، آموزش‌ و پرورش و حمل ‌و نقل عمومي مهم‌ترين سرفصل‌هاي اعتبارات هزينه‌اي و تملکي قم در سال گذشته بوده است.
وي افزود: بخش عمده‌اي از اعتبارات هزينه‌اي به‌ صورت ملي بوده و دستگاه‌هاي ملي اعتبارات را با توجه با رابطه‌اي که با دستگاه‌هاي استاني دارند توزيع مي‌کنند.
معاون برنامه ‌ريزي سازمان برنامه ‌و بودجه قم تاکيد کرد: سال گذشته 5 ميليارد و 500 ميليون تومان به‌عنوان پاداش بازنشستگان در يک رديف بودجه مجزا پرداخت‌ شده است.
وي همچنين تصريح کرد: آبخيزداري، آبياري تحت‌فشار، مقابله با تاثيرهاي ريز گردها، طرح‌هاي نوآورانه جهادي دانشگاهي و رياست جمهوري، طرح‌هاي آبياري روستايي و عشايري و پايداري آب شرب شهرهاي پرتنش از مهم‌ترين محورهايي بوده که امسال از محل صندوق توسعه ملي امکان برداشت آن به استان‌ها داده‌شده است.
7403 / 6133/
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۱۲۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام

                                                                  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ استاندار ایلام در دیدار با معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در خصوص اختصاص مبلغ ۳۵ میلیارد تومان کمک به توسعه زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی استان بحث و گفتگو کرد.   گفتنی است از این مبلغ که با پیگیری‌های بهرام‌نیا  برای توسعه و تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی استان اختصاص داده شده بود در روز‌های پایانی سال ۱۴۰۲ مبلغ ۲۵ میلیارد تومان تامین و پس از این دیدار نیز دستور اختصاص و تامین ۱۰ میلیارد تومان دیگر داده شد.

دیگر خبرها

  • اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان بختگان
  • نیاز ۱۵۷ میلیارد تومانی اعتبار برای ۳۷ پروژه نیمه‌کاره حوزه بهداشت
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مدارس تیران در دستور کار قرار گیرد
  • تکمیل ۱۵۰۰واحد نیمه‌تمام صنایع تبدیلی اولویت وزارت جهاد کشاورزی
  • اعتبار توسعه راه‌های جنوب استان بوشهر تامین شد
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام
  • تخصیص ۸ میلیارد تومان به مرکز تحقیقات فسیل مراغه
  • پروژه‌های نیمه تمام راهسازی دشتستان تکمیل می شوند
  • ۵۶ پروژه نیمه‌تمام در ابرکوه منتظر تامین اعتبار