Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@08:52:51 GMT

تکذیب یک خبر در رابطه با پیام رسان های داخلی

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۱۲۲۵۷

شرکت ارتباطات سیار ایران "همراه اول" در پی انتشار خبری مبنی بر خرید ۸۰ میلیاردی پیام رسان آی گپ توسط همراه اول تکذیبه ای صادر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شرکت ارتباطات سیار ایران "همراه اول" در پی انتشار خبری مبنی بر خرید ۸۰ میلیاردی پیام رسان آی گپ توسط همراه اول تکذیبه ای صادر کرد؛ که متن آن به شرح ذیل است:

در پی انتشار خبری مبنی بر " خرید ۸۰ میلیاردی پیام رسان آی گپ توسط همراه اول" باطلاع می رساند مطالب ذکر شده در این خبر کاملا نادرست و کذب محض می باشد و این خبر قویا تکذیب می گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شرکت ارتباطات سیار ایران "همراه اول" نه تنها هرگز اقدام به خرید شرکت کیان ایرانیان ننموده است بلکه این شرکت در تیرماه سال ۹۷ توسط همراه اول (شرکت سرمایه گذاری نور دنا) با هدف حمایت از کسب و کار دیجیتال ایرانی تاسیس گردیده و از ابتدا ۵۰ درصد سهام آن متعلق به همراه اول بوده است.

لازم بذکر است همانگونه که پیش از این هم بارها توسط مدیریت محترم عامل همراه اول اعلام گردیده، سیاست همراه اول حمایت از کسب و کارهای ایرانی در حوزه دیجیتال (از جمله پیام رسان های داخلی) می باشد و سال گذشته همراه اول در حوزه های مختلف دیجیتال اقدام به سرمایه گذاری در چندین شرکت ایرانی نموده است و این روند علیرغم برخی کارشکنی ها و شیطنت های رسانه ای ادامه خواهد داشت.

با توجه به دروغ بودن مطالب ذکر شده در خبر منتشره و ایراد اتهامات بی اساس به همراه اول، این شرکت حق خود را در پیگیری حقوقی و قضایی این اتهامات محفوظ میدارد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۱۲۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه نکاتی قبل از خرید بلیط قطار باید بدانیم؟

این مقاله قصد دارد نکاتی را به شما ارائه دهد که سفر با قطار را برای شما آسان‌تر می‌کند. شاید پس از خواندن این مقاله، هنگام تصمیم‌گیری برای انتخاب شیوه حمل‌ونقل در سفر، سفر ریلی را انتخاب کنید تا علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه‌های سفر، از سفری خاطره‌انگیز لذت ببرید.

خرید اینترنتی بلیط قطار

در حال حاضر، بلیط قطار را می‌توان به راحتی به صورت آنلاین خریداری کرد. قبل از خرید بلیط قطار، پلتفرم‌های مختلف ارائه‌دهنده بلیط قطار را بررسی کنید. اگرچه خرید حضوری بلیط هنوز امکان‌پذیر است، اما روش آنلاین راحت‌تر است و باعث صرفه‌جویی در زمان می‌شود. بلیط قطار را از وب‌سایت‌ها و پلتفرم‌های معتبر خریداری کنید. مقایسه بلیط‌های قطار و خدمات آن به صورت آنلاین امکان‌پذیر است، اما در حالت عادی و حضوری امکان‌پذیر نیست مگر اینکه اپراتور فروش بلیط صبور باشد و همه چیز را توضیح دهد. شما می‌توانید بر اساس بودجه خود بلیط قطار بخرید. انواع قطار، از قطار سریع‌السیر پردیس تا قطار معمولی، از قطار اتوبوسی درجه سه تا قطار لوکس چهار طبقه نورالرضا، دارای امکانات متفاوت و هزینه‌های مختلفی هستند.

سفارش غذا و سایر خدمات

هنگامی که بلیط قطار خود را رزرو می‌کنید، می‌توانید وعده‌های غذایی و میان‌وعده‌ها را رزرو کنید. البته این فرصت بیشتر در مسیرهای شلوغ و طولانی وجود دارد. با این حال، اگر به دلایلی برای خود غذا رزرو نکرده‌اید، لطفاً پس از حرکت قطار، این موضوع را با صاحب واگن در میان بگذارید، زیرا آنها معمولاً کمی غذای اضافی سفارش می‌دهند.

چاپ بلیط قطار و همراه داشتن کارت ملی

اگرچه این روزها همه چیز آنلاین شده است، اما برخی از قطارها هنوز به نسخه چاپی بلیط نیاز دارند. تنها به یک بلیط الکترونیکی بسنده نکنید و نسخه چاپی بلیط خود را به همراه داشته باشید. برای سوار شدن به قطار باید کارت ملی خود را به همراه داشته باشید. نداشتن کارت ملی ممکن است باعث شود قطار خود را از دست بدهید. توجه داشته باشید که بلیط شما در حین راه توسط رئیس قطار بررسی می‌شود، به همین دلیل لطفاً بلیط را پس از حرکت قطار در کیف دستی خود نگه دارید.

اقلام مورد نیاز برای سفر با قطار

اقلام ضروری برای سفر با قطار عبارت‌اند از: دستمال کاغذی، دستمال مرطوب، شارژر تلفن، هدفون یا هندزفری، تنقلات، دوربین، آب معدنی، پتوی مسافرتی و ملحفه تمیز. اکثر مردم این وسایل را در طول سفر خود حمل می‌کنند و بسیار مهم است که آنها را در یک کیف در دسترس داشته باشید. در برخی قطارها بسته به نوع، درجه و مسافت طی شده، غذا، پتو، بالش و حتی ملحفه تمیز در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. با این حال، اگر ترجیح می‌دهید از وسایل شخصی خود استفاده کنید، بهتر است آنها را به همراه داشته باشید.

ایستگاه‌های بین راهی

هنگام سوار شدن به قطار، مطمئن شوید که در مورد زمان رسیدن قطار به مقصد خود پرس‌وجو کرده و حداقل 30 دقیقه قبل از رسیدن قطار به ایستگاه برسید. به‌عنوان مثال، اگر قطاری از قم به مشهد رزرو کرده‌اید و قصد دارید از تهران سوار شوید، زمان حرکت قطار از قم برای حضور شما در ایستگاه مهم نیست. در عوض، زمان رسیدن قطار به ایستگاه تهران عامل تعیین‌کننده خواهد بود، زیرا شما به اصطلاح مسافر بین راهی هستید و باید به این جزئیات توجه کنید.

در تمامی ایستگاه‌های راه‌آهن اطلاعات جامعی از جمله شماره قطار، نام شرکت راه‌آهن، مبدأ و مقصد و وضعیت (حرکت به‌موقع، تأخیر، مسافرگیری، جابه‌جایی و...) روی تابلو نمایش داده می‌شود. این اطلاعات واضح و شفاف است. اگر نسبت به صحیح بودن اطلاعات، شک دارید از کارکنان اطلاعات راه‌آهن سؤال کنید.

هنگام سفر با قطار این نکات را در نظر داشته باشید

هنگام سفر با قطار، داشتن اطلاعات کافی ضروری است. درست مانند هر وسیله حمل‌ونقل دیگری، آشنایی با ویژگی‌ها و قوانین قطار می‌تواند سفر شما را رضایت‌بخش‌تر کند. در ادامه به چند نکته که در هنگام سفر با قطار باید در نظر بگیرید، اشاره خواهیم کرد.

1. مراقب چمدان خود باشید:

اگرچه سفر با قطار مانند سفر هوایی محدودیت بار ندارد، اما در نظر گرفتن فضای محدود موجود در کوپه بسیار مهم است. به خاطر داشته باشید که این فضا با سایر مسافران در کوپه به اشتراک گذاشته می‌شود، بنابراین فقط وسایل مورد نیاز خود را بسته‌بندی کنید و از شلوغ کردن بیش از حد کوپه خودداری کنید.

2. در طول سفرهای طولانی با قطار فعال بمانید:

سفر با قطار اغلب مستلزم طی کردن مسافت و مدت‌زمان طولانی است، بنابراین بسیار مهم است که خود را بر این سفر طولانی آماده کنید. برخی از سفرها ممکن است یک روز و شب کامل طول بکشد. برای اینکه تجربه راحت‌تری در سفر داشته باشید، سعی کنید در طول سفر تحرک داشته باشید. در راهرو قدم بزنید، از واگن غذاخوری قطار دیدن کنید و از انجام فعالیت‌هایی که باعث سرگرمی و آرامش شما می‌شوند، لذت ببرید.

3. در انتخاب تخت انعطاف داشته باشید:

در حالی که شماره صندلی در بلیط قطار شما مشخص شده است، می‌توانید یکی از تخت‌های دو طبقه بالا و پایین را انتخاب کنید. هنگام انتخاب تخت، سن و شرایط جسمانی خود و همراهانتان را در نظر بگیرید. بیشتر مسافران مسن برای دسترسی آسان‌تر به سرویس‌های بهداشتی، طبقه پایینی را ترجیح می‌دهند.

4. مدیریت زمان سفر با قطار:

سفر با قطار می‌تواند یک تجربه طولانی و خسته کننده باشد، اما همچنین آزادی و اختیار بیشتری را در مقایسه با سایر روش‌های حمل‌ونقل ارائه می‌دهد. برای استفاده بهینه از زمان سفر، فعالیت‌های زیر را می‌توانید انجام دهید:

خواندن کتاب یا مجله تماشای فیلم یا گوش دادن به موسیقی کار با لپ‌تاپ یا تکمیل کارهای معلق نوشتن یا ویرایش سفرنامه شارژ وسایل الکترونیکی، مانند تلفن همراه یا دوربین دیجیتال 5. به خوبی از چمدان خود مراقبت کنید:

یکی از نکات مهم سفر با قطار، جابه‌جایی مناسب و حفاظت از وسایل شخصی، به ویژه اسناد و چمدان‌ها است. یکی از مشکلات رایج مسافران هنگام استفاده از قطار گم کردن یا جا گذاشتن وسایلشان است. یکی دیگر از اتفاقات مکرر در قطار جابه‌جایی وسایل در واگن‌ها یا کوپه‌ها است. برای جلوگیری از این مشکلات، توصیه می‌شود:

با همسفران خود آشنا شوید تا اعتماد بیشتری بین شما شکل بگیرد و مطمئن شوید که وسایلتان با وسایل آنها جابه‌جا نمی‌شود. وسایل و چمدان‌های خود را علامت‌گذاری کنید تا به‌راحتی از دیگران متمایز شوند. روش دیگر برای جلوگیری از جابه‌جایی یا گم شدن وسایلتان این است که هنگام تحویل به انبار قطار، آنها را با تسمه و زنجیر محکم کنید. این به طور قابل توجهی احتمال گم شدن اقلام و جابه‌جایی آنها را به حداقل می‌رساند.

کلام آخر

بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند با قطار سفر کنند. با افزایش آشنایی و درک شما از قطارها و روند سفر با قطار، تجربه سفر با قطار لذت‌بخش‌تر و جذاب‌تر می‌شود. در این مقاله با نکات ضروری سفر با قطار آشنا شدید، با رعایت این موارد، می‌توانید سفری راحت و دلپذیر را تجربه کنید. امیدواریم از خواندن این مطلب لذت برده باشید.

کد خبر 846017

دیگر خبرها

  • مدیر عامل تلگرام : اپل با حذف تلگرام از اپ استور، گل به‌خودی زد
  • پاول دورف: اپل با حذف تلگرام از اپ استور، گل به‌خودی زد
  • اپل مجبور به حذف اپلیکیشن‌های محبوب در چین شد
  • تکذیب دیرهنگام احضار سفیر سوئیس به سپاه پاسداران | فیلم
  • سخنگوی وزارت خارجه: مقامات ذی‌ربط احضار سفیر سوئیس به سپاه را تکذیب کردند | تبادل پیام با آمریکا
  • آموزش: چگونه مانع افزایش حافظه مصرفی پیام‌رسان‌ها شویم؟
  • چه نکاتی قبل از خرید بلیط قطار باید بدانیم؟
  • رابطه سیاه با دختر ۱۵ ساله در اتاق پشتی سوپر مارکت جنجال به پا کرد + فیلم دوربین مدار بسته
  • دنیای کوچک ایتا
  • حتی برای دفتر رهبری هم در پیام رسان ایتا جا تنگ شد