Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان با بیان اینکه تکریم از ۳ هزار شهید دیار غواصان و دریادل در راستای اعتلای دین و ارزش‌های دینی است که عاشقانه جان خود را فدا کردند، گفت: وظیفه ما تبیین عالمانه و ترویج آگاهانه جایگاه شهدا و شهادت است. ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۴ استانها زنجان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، خدابخش مرادی‌نافچی امروز در جلسه دبیرخانه شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت استان زنجان اظهار داشت: شهدا در راستای اعتلای دین شهید شدند تا من و ما بمانیم و خدمت کنیم که دعای شهدا حافظ عرصه‌های جغرافیایی ماست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه ما امروز مدیون شهدا هستیم، افزود: وظیفه و رویکرد ما تبیین عالمانه و ترویج آگاهانه و تقلید هنرمندانه از جایگاه شهدا  وشهادت است.

مراسم بزرگداشت شهدای طلبه شهر همدان برگزار شد‌شهدای عربستان به خاطر علاقه به اهل بیت(ع) به شهادت رسیدنداجلاسیه بزرگداشت شهدای شهرستان سروآباد برگزار شد+تصاویر

به گفته معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان تجلیل از شهدا و شهادت تکریم از بزرگی و ایثاری است که بزرگ مردانی چون شهیدان در روز سخت این انقلاب را یاری کردند.

وی افزود: برای اینکه نهضت دیدار در جامعه ساری و جاری شود لازم است از خانواده شهدا تکریم شود که ما امنیت و آرامش این جامعه را مدیون آنها  هستیم.

مرادی خاطرنشان کرد: اگر ما امروز در هر جلسه‌ای که حضور می‌یابیم از شهدا صحبت می‌کنیم به این خاطر است که همه ما باور داریم شهدا منشاء و متون وحدت و اتحاد هستند.

وی تصریح کرد: انتظار داریم جلسات این شورا در سال 98 هر دو ماه یکبار و در صورت ضرورت زودتر برگزار شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان با بیان اینکه امروزه فضای مجازی یک فرصت است و باید از ظرفیت این فضا برای پیشبرد اهداف استفاده شود، افزود: ما توقع داریم در هر جلسه کمیته‌ها گزارش عملکرد و حدود انتظاراتشان از شورا را مطرح بکنند تا بتوانیم یک کار عملیاتی و اجرایی انجام دهیم.

وی اعلام کرد: من انتظار دارم موضوعات مشخصی را به جلسات بیاوریم تا برای دستگاه‌های اجرایی مأموریت تعریف کنیم و اگر نیاز است از دستگاه یا فردی دعوت کنیم در این جلسات حضور داشته باشند.

مرادی ادامه داد: در حوزه ساخت المان‌های شهدای گمنام انتظار داریم به فرمانداران در اعتبارات شهری همکاری‌های لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/ن

R41375/P/S6,59/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۱۲۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجدید پیمان با آرمان شهدا

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی ؛ اقتدار و عظمت کنونی کشور مدیون خون شهدای والامقام است، مقام و منزلت شهدا بار‌ها در قرآن کریم آمده است و بزرگداشت یاد و خاطره شهدا بر همه ما واجب است و باید نقش شهدا را در امنیت، آسایش و آرامش کشور قدر دانست

امروز به مناسبت روز ارتش مزار شهدای والا مقام در مرکز خراسان شمالی با حضور مسئولان استانی و مردم غبارروبی شد.

{$sepehr_media_11019693_600_350 }

دیگر خبرها

  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق برنامه‌های فرهنگی
  • تجدید پیمان با آرمان شهدا
  • نشست علمای اهل تسنن شهرستان نقده
  • هدف از برگزاری یادواره‌های شهدا ترویج و تبیین راهبرد مقاومت و ایثار است
  • نقش ارتش در دفاع مقدس و امنیت تبیین شود
  • اقتدار و عزت ایران اسلامی مرهون خون پاک شهدا
  • رسانه‌ها بزرگی عملیات وعده صادق را تبیین کنند
  • خون پاک شهدا موجب اقتدار و عزت ایران اسلامی شده است
  • مجوز برگزاری دومین همایش ملی «ترویج فرهنگ ایثار و شهادت» صادر شد
  • نقش و جایگاه ارتش تبیین و اطلاع‌رسانی شود