Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار منطقه 3 از بازگشایی مسیر زیرگذر پل سوم اهواز در محدوده منطقه 3 اهواز پس از تخلیه آب خبر داد.به گزارش بلاغ،

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، مجتبی یوسفی شهردار منطقه 3 اهواز پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اینکه مسیرهای ساحلی شرقی و غربی یکی از مهم‌ترین شریان‌های درون شهری شهرداری اهواز محسوب می‌شوند و وجود آنها حجم زیادی از بار ترافیکی را کنترل می‌کنند، کار ضربتی پاکسازی و بازگشایی مسیر دسترسی زیر گذر پل سوم در ساحل شرقی و مسیر ارتباطی منطقه 3 و 7 شهرداری از هفته گذشته آغاز شد و هم اکنون در این نقطه تردد وسایط نقلیه به‌صورت عادی انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: شهرداری منطقه 3 از ابتدای فروردین ماه سال جاری، همزمان با بالا آمدن دبی و سطح آب رودخانه کارون، عملیات احداث سیل بند در طول مسیر رودخانه و در نقاط پر خطر که احتمال ورود آب به آن نقاط وجود داشت را شروع کرد و از زیر گذر پل سوم در امتداد طول رودخانه تا شهرک اندیشه و خروجی شهر اقدام به احداث بیش از 11 کیلومتر دایک حفاظتی کرد.

یوسفی عنوان کرد: هم اکنون نیز با بازگشایی مسیرهای ساحلی در محدوده منطقه 3، کار پاکسازی، شست‌وشوی جداول، خاکبرداری و رفت و روب مسیرها که به مدت یک ماه اخیر مسدود شده بودند نیز توسط نیروهای حوزه خدمات شهری منطقه 3 به‌طور مستمر در حال انجام است.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۱۲۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت ۱۰ میلیارد ریالی سیلاب به پل‌های فریمان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، بخشدار مرکزی فریمان گفت: بر اثر بارش باران و افزایش سطح آب رودخانه‌ها و مسیل‌های محلی راه ارتباطی ۴ روستای بخش مسدود شده بود که بازگشایی شد.

 مصطفی واعظی افزود: دیروز و دیشب در پی بالا آمدن آب در مسیر جاده روستا‌های فیض آباد، آبقلعه، چاه کبوتری و سعدآباد برای ساعاتی این مسیر‌ها مسدود شده بود که پس از فروکش کردن سیلاب و انجام اقدامات اولیه این مسیر‌های روستایی بازگشایی شد.

رییس راهداری شهرستان فریمان هم  با بیان این که سیلاب نزدیک به یک میلیاردو ۵۰۰ میلیون تومان به پل‌ها خسات وارد کرد گفت: سیلاب روز گذشته موجب وارد شدن صدمه به ۴ پل شد.

مهندس شکری با اشاره به اینکه سیلاب به دو محور فیض آباد، سعدآباد و حاجی آباد صدماتی وارد کرد گفت: هم اکنون کارکنان این اداره در حال ترمیم و انجام اقدامات اولیه هستند.

افزایش سطح آب در مسیر فریمان به مشهد در محدوده فاز ۲ شهرک صنعتی کاویان فریمان نیز موجب شد رفت و آمد در این مسیر برای ساعتی با کندی انجام شود.

دیگر خبرها

  • بازگشایی مجدد راه منطقه سهندآباد به آزاد راه پیامبر اعظم
  • خیابان صنعت شهر اندیشه پس از سال ها بازگشایی شد
  • خیابان صنعت شهر اندیشه پس از سال‌ها بازگشایی شد
  • اتمام فرآیند طراحی زیرگذر غرب به شمال میدان سپاه
  • طراحی زیرگذر غرب به شمال میدان سپاه تمام شد | آغاز عملیات اجرایی؛ به‌زودی
  • بازگشایی مسیر آب به ورودی سدهای مشهد ضروری است
  • اجرای بیش از یک میلیون و ۹۰۰ هزار متر مربع آسفالت در اهواز
  • اجرای بیش از ۱ میلیون و ۹۰۰ هزار مترمربع آسفالت در اهواز
  • خسارت ۱۰ میلیارد ریالی سیلاب به پل‌های فریمان
  • سیلاب راه ارتباطی ۴ روستای فریمان را مسدود کرد