Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-23@11:04:35 GMT

شهرستان زنجان به 50 محله انتخاباتي تقسيم بندي شد

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۱۲۶۶۰

شهرستان زنجان به 50 محله انتخاباتي تقسيم بندي شد

خبرگزاري آريا - زنجان - ايرنا - فرماندار زنجان گفت: با تشکيل ستاد انتخابات شهرستان زنجان مقرر شد براي مديريت بهتر انتخابات اين شهرستان به 50 محله تقسيم بندي شود.

به گزارش ايرنا، رضا عسگري روز پنجشنبه در جلسه شوراي اداري شهرستان زنجان افزود: هر محله حداقل پنج صندوق راي خواهد داشت و مسئول هر منطقه نيز يکي از مديران دستگاه هاي دولتي استان و شهرستان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار زنجان با بيان اينکه اين تصميم براي استفاده از ظرفيت تمام دولت در شهرستان گرفته شده گفت: ستاد انتخابات آسيب شناسي انتخابات قبل را انجام داده است و موردي در اين باب نداريم.
عسگري با اشاره به وضعيت اقتصادي کشور، گفت: مقابله با تحريم و مقاومت در برابر آن موجب خنثي سازي نقشه هاي دشمن خواهد شد و همين مسئله يعني دشمن در برابر اراده ملت ايران شکست خورد است.
فرماندار زنجان خاطرنشان کرد: هر حرکت داخلي که موجب انسجام داخلي شود در مسير انقلاب بوده و کارهايي که موجب نارضايتي و نگراني مردم شود به قطع حرکتي بر ضد انقلاب اسلامي ايران است.
عسگري تاکيد کرد: الان در مسيري هستيم که به جاي استيصال مردم ايران که هدف آمريکايي هاست، ملت بزرگ ما دشمن را مستاصل کرده اند.
فرماندار زنجان گفت: لذا بايد همه مسئولان همگام با ملت در جنگ اقتصادي آمريکايي ها عليه کشورمان از تمام ظرفيت ها بهره ببرند و از توان داخلي براي رونق بخشيدن به توليد در ايران غافل نشويم.
عسگري تاکيد کرد: اميد بخشي به مردم و نگاه درست به آينده همراه با انسجام مردم و مسئولان براي مرتفع ساختن مسائل اقتصادي پيش روي شهر، استان و کشور يکي از وظايف امروز مسئولان است.
3216/6085
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۱۲۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث آرامستان مطالبه مردم شهریار

تهران - فرماندار شهرستان شهریار بر تسریع مکان‌یابی برای احداث آرامستان جدید در این شهرستان تأکید کرد.

علیرضا فاتحی‌نژاد در این خصوص اظهار کرد: ضروری است تا بسترهای مناسب و مستعد استقرار آرامستان شناسایی و اقدامات لازم و ایجاد زیرساخت‌ها بر مبنای استانداردهای موجود و مصوب در این زمینه در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شود.

وی در ادامه و در گفتگو با ایسنا افزود: در توسعه فضای کنونی و ساخت آرامستان جدید باید تمامی پیوست‌های شهرسازی اعم از اجتماعی، خدماتی، زیست‌محیطی، ترافیکی و سایر عوامل مدنظر قرار گیرد تا مشکلی در این زمینه پیش نیاید.

فرماندار شهرستان شهریار خواستار تشکیل کارگروه تخصصی برای پیگیری و تعیین تکلیف احداث آرامستان جدید با حضور تمامی دستگاه های مرتبط شد و تصریح کرد: تا جلسه بعد ضمن کارشناسی و انجام مطالعات لازم بر روی مکان های پیشنهادی جهت احداث آرامستان باید نتیجه نهایی برای عملیاتی کردن این پروژه  اتخاذ شود.

منبع: قدس آنلاین تکتم بهاردوست

دیگر خبرها

  • احداث آرامستان مطالبه مردم شهریار
  • کدهای انتخاباتی نامزدهای انتخاباتی ۱۱ اردیبهشت اعلام می‌شود
  • طرح «حکمرانی محله محور» با حضور مردم در ورامین اجرا می شود
  • محله‌های همدان قدیم مرز بندی داشتند / در کاوش از میدان مرکزی همدان هیچ گنجی یافت نشد
  • پنج دغدغه بزرگ برای انتخابات ریاست جمهوری
  • طرح «عروسِ ترامپ» برای جلوگیری از تقلّب در انتخابات
  • رونمایی از اسامی ۱۳ نامزد انتخابات ریاست فدراسیون شطرنج
  • رقابت ۱۳ نفر برای ریاست فدراسیون شطرنج
  • رونمایی از اسامی ۱۳ نامزد انتخابات فدراسیون شطرنج
  • مشگین‌شهر جزو ۴۰ شهرستان هدف شورای عالی جهاد سازندگی