Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@23:45:21 GMT

تکذیب خبر دروغ در رابطه با پیام رسان‌های داخلی

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۱۲۷۶۳

شرکت ارتباطات سیار ایران "همراه اول" یا انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد:    در پی انتشار خبری مبنی بر "خرید ۸۰ میلیاردی پیام رسان آی گپ توسط همراه اول" باطلاع می‌رساند مطالب ذکر شده در این خبر کاملا نادرست و کذب محض می‌باشد و این خبر قویا تکذیب می‌گردد.

شرکت ارتباطات سیار ایران "همراه اول" نه تنها هرگز اقدام به خرید شرکت کیان ایرانیان ننموده است بلکه این شرکت در تیرماه سال ۹۷ توسط همراه اول (شرکت سرمایه گذاری نور دنا) با هدف حمایت از کسب و کار دیجیتال ایرانی تاسیس گردیده و از ابتدا ۵۰ درصد سهام آن متعلق به همراه اول بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



لازم بذکر است همانگونه که پیش از این هم بار‌ها توسط مدیریت محترم عامل همراه اول اعلام گردیده، سیاست همراه اول حمایت از کسب و کار‌های ایرانی در حوزه دیجیتال (از جمله پیام رسان‌های داخلی) می‌باشد و سال گذشته همراه اول در حوزه‌های مختلف دیجیتال اقدام به سرمایه گذاری در چندین شرکت ایرانی نموده است و این روند علیرغم برخی کارشکنی‌ها و شیطنت‌های رسانه‌ای ادامه خواهد داشت.

با توجه به دروغ بودن مطالب ذکر شده در خبر منتشره و ایراد اتهامات بی اساس به همراه اول، این شرکت حق خود را در پیگیری حقوقی و قضایی این اتهامات محفوظ میدارد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: تابناک همراه اول پیام رسان های داخلی خروج از ان پی تی ماده 36 برجام ماده 26 برجام شورای امنیت برجام اقدامات ضدایرانی ترامپ بازار تبریز غنی سازی اورانیوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۱۲۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب خروج نظامیان ایران از سوریه

به گزارش صدای ایران از ایرنا، یک مقام محور مقاومت به المیادین اعلام کرد: آنچه در رسانه‌های بین‌المللی و سایت‌های عربی مبنی بر تخلیه منطقه جنوب سوریه توسط ایرانی‌ها و کاهش تعداد اعضا منتشر می‌شود، صحت ندارد.

وی گفت: اساساً هیچ نیروی ایرانی در سوریه وجود ندارد، بلکه مستشاران نظامی به صورت قانونی و با توافق با مقامات سوریه در آنجا هستند.

این مقام مسوول ادامه داد: مستشاران ایرانی همچنان طبق وظایفی که با دمشق توافق شده و در هرنقطه‌ای از سوریه که لازم باشد به طور معمول وظایف خود را انجام می‌دهند و هیچ خروجی صورت نگرفته است.

این اظهارات پس از آن بیان شد که برخی منابع رسانه‌ای عربی مدعی خروج مستشاران نظامی ایران از برخی مناطق سوریه در اقدامی پیشگیرانه برای بی‌اثر کردن حمله احتمالی رژیم صهیونیستی شده بودند.

دیگر خبرها

  • کسب درآمد از ایتا ممکن شد! (راه های کسب درآمد از ایتا)
  • تکذیب خروج نظامیان ایران از سوریه
  • کیوسک‌های دیجیتال نخستین اپراتور سلامت کشور رونمایی و نصب شد
  • قاهره بررسی طرح‌هایی برای یورش به رفح همراه با رژیم صهیونیستی را تکذیب کرد
  • دانش ایرانی در خدمت امنیت حفاری
  • درخواست موزیلا برای اتخاذ تدابیر واتس‌اپ در انتخابات‌های جهانی
  • آموزش مهارت‌های دیجیتال به ۱۰هزار دانش‌آموز سنندجی
  • همدستی این پیام رسان با اسرائیل برای کشتار مردم فلسطین + جزئیات
  • چرا ماشین ترورهای شخصیتی از کار نمی‌افتد؟ / راه‌اندازی کانال معدوم اکبر گودرزی در یک پیام‌رسان!
  • سال گذشته ۱۰۰ شرکت ایرانی برای تولید گوشی موبایل تسهیلات دریافت کردند