Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- رئیس کمیته علمی المپیاد سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی ستاد توسعه سلول‌های بنیادی از رایزنی و پیگیری این ستاد برای بهره‌مندی برگزیدگان المپیاد دانش‌آموزی از تسهیلات بنیاد نخبگان خبر داد.

دکتر «ماریا ظهیری» روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار علمی ایرنا افزود: چهارمین دوره المپیاد دانش‌آموزی سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی امسال در حال برگزاری است و تاکنون دو مرحله از این دوره المپیاد برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: با توجه به استقبال دانش آموزان و بازخوردهای خوبی که از سوی دبیران مدارس در رابطه با برگزاری این المپیاد صورت گرفته است، ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در تلاش است امتیاز بنیاد ملی نخبگان و سایر امتیازهای مربوط به استعدادهای برتر را برای برگزیدگان المپیاد در بخش دانش‌آموزی فراهم کند.
ظهیری بیان کرد: در این زمینه نیز رایزنی‌هایی با بنیاد ملی نخبگان داشته‌ایم و مدارک، مستندات و بازخوردهای مربوط در این زمینه را به بنیاد نخبگان ارائه کرده‌ایم و بنا شده در کارگروه‌های تخصصی بنیاد نخبگان این مسئله مطرح شود و امکان بهره‌مندی دانش آموزان از این امتیازات فراهم شود.
وی گفت: همچنین بهره‌مندی برگزیدگان المپیاد دانش‌آموزی سلول‌های بنیادی برای زمان فارغ‌التحصیلی و ورود به دانشگاه نیز در حال رایزنی است، ستاد به دنبال این است که دانش آموزان برگزیده این المپیاد امکان فعالیت و تحصیل در رشته‌های مرتبط داشته باشند و از طرح‌های پژوهشی آن‌ها نیز بعد از ورود به دانشگاه حمایت شود، به عبارتی در نظر داریم پرونده المپیادی این دانش آموزان بعدها که دانشجو شدند اعتبار و برندی برای آن‌ها باشد تا بتوانند در این حوزه به فعالیت‌های تحقیقاتی خود ادامه دهند.
وی یادآور شد: المپیاد دانش‌آموزی سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی مورد قبول مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و باشگاه دانش‌پژوهان جوان هست و از مزایای این مرکز استفاده می‌شود.
وی گفت: اکنون در بخش المپیاد دانشجویی سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی امکان برخورداری برگزیدگان نهایی این المپیاد از تسهیلات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و بنیاد ملی نخبگان فراهم شده است، نفرات برگزیده علاوه بر اینکه جهت ثبت‌نام در مقطع کارشناسی ارشد بدون کنکور به دانشگاه‌ها معرفی می‌شوند و در صورت ادامه تحصیل در مقطع دکتر در مرحله مصاحبه نیز مشمول امتیازاتی خواهند شد، علاوه بر این امتیازات، این برگزیدگان عضو بنیاد ملی نخبگان نیز خواهند شد و از تسهیلات این بنیاد بهره‌مند می شوند.
علمی ** 9340** 1055

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علمي آموزشي المپياد سلول هاي بنيادي نخبگان تسهيلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۱۳۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت شرکت در المپیاد فرش دستباف گلستان تا ۱۵ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، مدیر کل صنعت، معدن وتجارت گلستان گفت: دانش آموزان پایه‌های یازدهم و دوازدهم هنرستان‌های کار و دانش و فنی حرفه‌ای رشته فرش و نیز دانشجویان رشته‌های فرش دستباف می‌توانند تا با مراجعه به اداره کل و یا تماس با ۰۹۱۱۲۷۰۵۲۴۷ برای شرکت در این المپیاد آمادگی خود را اعلام کنند.

درویشعلی حسن زاده گفت: مرحله استانی المپیاد دانش آموزی و دانشجویی فرش دستباف کشور ۱۷ اردیبهشت در چهار گرایش بافت، طراحی، مرمت و رنگرزی در گنبدکاووس برگزار می‌شود.

وی افزود: ایجاد انگیزه، افزایش مهارت‌ها، شناسایی هنرجویان مستعد و ارزیابی توان علمی و عملی هنرجویان از جمله اهداف برگزاری این المپیاد است.

دیگر خبرها

  • تسهیلات کم‌ بهره برای نخبگان مهارتی استان اردبیل
  • تسهیلات کم‌بهره برای نخبگان مهارتی استان اردبیل
  • تجلیل از برگزیدگان المپیاد زبان فارسی دانش آموزان لبنانی
  • بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ بیمار خاص از خدمات بیمه سلامت
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • نخبگان مهارتی استان اردبیل تسهیلات کم‌بهره دریافت می‌کنند
  • برای اولین‌بار ساخت سلول زنده در آزمایشگاه/ انسان قادر به انجام کار طبیعت می‌شود؟
  • سلول درمانی یک روش نوین برای درمان دیابت
  • تاکید بر بهره گیری از توان نخبگان دانشگاهی در حل مشکلات استان کرمانشاه
  • مهلت شرکت در المپیاد فرش دستباف گلستان تا ۱۵ اردیبهشت