Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعتبار سبد كالايي ويژه ماه مبارك رمضان امروز به حساب مددجويان تحت پوشش كميته امداد امام(ره) و سازمان بهزيستي واريز مي شود.به گزارش بلاغ،

 سازمان برنامه و بودجه کشور در اطلاعیه ای اعلام کرد: اعتبار سبد کالایی ویژه ماه مبارک رمضان امروز به حساب مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام(ره) و سازمان بهزیستی واریز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



براساس این اطلاعیه مبالغ واریزی بین ۱۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان خواهد بود.

گفتنی است این ابلاغ تخصیص اعتبار به دنبال دستور روز گذشته رئیس جمهوری در این خصوص انجام شده است.

 

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۱۳۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشویق ۲۱۱ سوادآموز استان سمنان/ پاداش‌ها واریز شد

به گزارش خبرنگار مهر، زینب داوودی ظهر پنج شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان ضمن بیان اینکه ۲۱۱ سوادآموز استان مورد تشویق قرار گرفتند، ابراز داشت: به حساب این افراد پاداش باسوادی واریز شده است.

وی ضمن بیان اینکه این تعداد از سال‌های ۹۸ و ۱۴۰۱ باسواد شدند، افزود: افرادی که تو این بازه باسواد شده و از پاداش جا ماندند به واحدهای سوادآموزی شهرستان یا مناطق خود مراجعه کنند.

معاون سواد آموزی استان سمنان ضمن بیان اینکه واجدان شرایط می‌توانند کد ملی خود را نیز به شماره ۱۰۰۰۸۸۹۹ ارسال کنند، ابراز داشت: بعد از انجام مراحل اداری پاداش باسوادی به حساب جا ماندگان واریز خواهد شد.

یغمایی ضمن بیان اینکه میانگین سنی افراد ۱۰ تا ۴۹ سال بوده است، تصریح کرد: نداشتن شبا بانکی و مسدود بودن حساب از جمله مواردی که باعث عدم دریافت پاداش باسوادی شده است.

وی افزود: طبق مصوبه هیئت وزیران سال ۹۳ سازمان سوادآموزی باید ۲۰ درصد سرانه هزینه تمام شده در دوره سوادآموزی را به عنوان پاداش پرداخت کند که این مهم دست پیگیری است.

کد خبر 6088509

دیگر خبرها

  • ۹۷۶میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی اردبیل واریز شد
  • ۹۷۶ میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی واریز شد
  • جاعل کلاهبردار در دام پلیس همدان افتاد
  • اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان بختگان
  • تشویق ۲۱۱ سوادآموز استان سمنان/ پاداش‌ها واریز شد
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید
  • برخورد ویژه با ۵ گروه کالایی قاچاق در تهران
  • اول خرداد آخرین مهلت استفاده از بسته حمایتی ویژه مادران
  • ۱۴۰۰واحد مسکونی برای مددجویان نهادهای حمایتی استان احداث شد
  • ۳هزار زندانی ندامتگاه قزلحصار کرج از تسهیلات حمایتی بهره مند شدند