Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-20@01:38:22 GMT

سوئد هفته آینده درباره آسانژ تصمیم‌ می‌گیرد

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۱۳۵۲۱

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، دادستانی سوئد امروز-پنجشنبه- اعلام کرد که درباره از سرگیری تحقیقات در رابطه با پرونده «جولیان آسانژ» بنیانگذار وب‌سایت افشاگر ویکی‌لیکس تصمیم می‌گیرد.

آسانژ سال‌ها قبل در سوئد به تلاش برای تجاوز به یک زن متهم شده و پیش از حضور در دادگاه به سفارت اکوادور در لندن پناهنده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیاری بر این باوزند که اتهام مطرح شده در سوئد علیه آسانژ، از سوی آمریکا مدیریت شده تا بنیانگذار وب‌سایت ویکی‌لیکس در سوئد دستگیر و سپس به آمریکا مسترد شود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سوئد ویکی لیکس جولیان آسانژ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۱۳۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجنت ناگلزمان: بله، با بایرن در حال مذاکره‌ایم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در پایان فصل با توماس توخل خداحافظی می‌کند و این باشگاه در مذاکره با گزینه‌های مختلف به دنبال انتخاب بهترین جانشین برای این مربی آلمانی است.

درحالیکه برای مدت‌ها از ژابی آلونسو به عنوان اولین گزینه مربیگری‌ در بایرن نام برده می‌شد، طی روزهای اخیر شایعات بازگشت یولیان ناگلزمان به بایرن اوج گرفته است.

سرمربی فعلی تیم ملی آلمان قرار است هدایت این کشور در رقابت‌های یورو 2024 را برعهده بگیرد اما اخیرا تایید کرده بود در صورتیکه پیشنهاد مناسبی دریافت کند شاید قبل از یورو هم مقصد جدیدش را معرفی کند.

در همین رابطه فولکر استروث، ایجنت جولیان ناگلزمن، مذاکرات با بایرن را تایید کرد: "در حال حاضر همه این سوال را از من می‌پرسند: آیا ناگلزمان به بایرن برمی‌گردد یا ناگلزمان قرار است چه تصمیمی بگیرد؟ این در چند روز آینده تصمیم گیری خواهد شد. به زودی در 5، 6، 7 روز آینده تصمیم گیری خواهد شد.

اگر بگوییم ما با باشگاه‌ها صحبت نمی‌کنیم، کاملاً بی معنی است. بدون اینکه بخواهم بگویم کدام تیم‌ها به او علاقه دارند، فقط می‌توانم این را بگویم که تنها با بایرن مونیخ صحبت نمی‌کنیم.

این طبیعی است. وظیفه من است و اگر بگوییم ما در حال مذاکره نیستیم، کمی شوخی با رسانه‌ها خواهد بود.  البته که الان در حال گفتگو هستیم. همچنین توسط خود یولیان هم اعلام شده است که احتمالاً در ماه آوریل در مورد آینده خود تصمیم خواهد گرفت."

دیگر خبرها

  • مجلس هفته آینده درباره تعطیلی پنجشنبه‌ها تصمیم می‌گیرد
  • سرمدی واله: تصمیم نهایی در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها و ساعات کاری کارمندان هفته آینده در مجلس گرفته خواهد شد
  • سرمدی واله: تصمیم نهایی در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها و ساعات کاری کارمندان هفته آینده در مجلس گرفته خواهد شد +فیلم
  • سرمدی واله: تصمیم نهایی در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها و ساعات کاری کارمندان هفته آینده در صحن علنی مجلس گرفته خواهد شد +فیلم
  • فراتی، استاد دانشگاه: طرح خاورمیانه جدید بعد از حمله ایران شکل می‌گیرد
  • ایجنت ناگلزمان: بله، با بایرن در حال مذاکره‌ایم
  • بارش باران استان زنجان را فرا می گیرد
  • نتانیاهو : تل‌آویو خودش برای خودش تصمیم می‌گیرد
  • افشاگری بنیانگذار تلگرام علیه آمریکا/ گوگل و اپل هرچه را بخواهند سانسور می‌کنند
  • بنیانگذار تلگرام به پلتفرم‌های آمریکایی اعتماد ندارد