Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: ترویج فرهنگ والای رضوی هدف برگزاری هفدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) در کرمانشاه است.به گزارش بلاغ،

 از کرمانشاه، نشست اعضای برگزار کننده هفدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) در کرمانشاه ظهر امروز با حضور پریسا محمدی معاون فرهنگی و رسانه‌ای  و پیمان جسری رئیس گروه امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، بیگ‌زاده دبیر علمی همایش و تنی چند از اساتید ادبیات دانشگاه رازی در خصوص چگونگی برگزاری این جشنواره در سالن جلسات اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 پیمان جسری، مسؤول دبیرخانه و دفتر نمایندگی بنیاد امام رضا (ع) در استان کرمانشاه، ضمن تبریک ایام پرخیر و برکت ماه رمضان و خیرمقدم به اعضای، متن فراخوانی که به صورت مقدماتی آماده شده بود را برای بحث و بررسی آن، به حاضران ارائه کرد.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه نیز در ادامه ضمن اشاره به نقش و جایگاه ویژه ائمه اطهار و به‌ویژه امام رضا (ع)، در ایران اسلامی، اظهار داشت: ترویج فرهنگ والای رضوی و گسترش مطالعه کتب مرتبط با سیره پاک ائمه معصومین (ع) به‌ویژه امام رضا (ع)، اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی از اهداف اصلی برگزاری این جشنواره است.

پریسا محمدی با تأکید بر ضرورت ترویج فرهنگ رضوی، بیان کرد: باید تمام توان و تلاش خود را به‌منظور جلب مشارکت حداکثری  جوانان علاقه‌مند در این حوزه  انجام دهیم.

وی گفت: امید است با پشتکار و همکاری دستگاه‌های فرهنگی استان، همچون سال‌های گذشته، شاهد استقبال چشمگیر اساتید و دانشجویان  باشیم.

گفتنی است، در پایان هر یک از حاضران در خصوص مطالب فراخوان مقدماتی این همایش اظهارات خود را بیان کردند و مقرر شد پنجشنبه آینده (26اردیبهشت‌ماه) اعضا دوباره طی نشستی ایرادات و نقائص فراخوان را ارائه کنند.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۱۴۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس شورای راهبردی بیست‌وچهارمین جشنواره ملی صنعت چاپ و نشر منصوب شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، در متن حکم محمدمهدی اسماعیلی خطاب به یاسر احمدوند آمده است:

"نظر به نقش صنعت چاپ کشور در تولید و نشر آثار مکتوب و گسترش فرهنگ و معارف اسلامی و ایرانی و اهمیت آن در چرخه تولید و اشتغال زایی و نیز ضرورت معرفی توان و ظرفیت این صنعت فرهنگی و ارج نهادن به تلاشگران عرصه چاپ و نشر و تبین گفتمان فرهنگی در قالب برگزاری رویدادهای ملی، به موجب این حکم جناب عالی را به عنوان  «رئیس شورای راهبردی بیست و چهارمین جشنواره ملی صنعت چاپ و نشر» منصوب می نمایم.

امید است با استعانت از خداوند متعال با بهره‌گیری از ظرفیت های سازمانی و صنفی در برگزاری هرچه با شکوه تر این رویداد ارزشمند فرهنگی موفق و موید باشید."

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سلماس؛میزبان هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی
  • فیلمی با موضوع امام رضا در راه جشنواره فجر
  • نمایشگاه خوشنویسی هنرمندان در جهان اسلام برگزار می‌شود/ ساخت فیلمی با موضوع رضوی برای جشنواره فجر
  • رئیس شورای راهبردی بیست‌وچهارمین جشنواره ملی صنعت چاپ و نشر منصوب شد
  • آمادگی میزبانی برای رویداد خوشنویسی جهان اسلام/ خبر خوب آقای مدیر
  • برگزاری جشنواره دوسالانه سرنانوازی در لرستان
  • سُرنانوازی لرستان یک موسیقی جهانی شده است
  • برگزاری جشنواره‌های ورزشی در راستای ترویج فرهنگ شهدا
  • تشریح برنامه‌های جشنواره امام رضا و چله رضوی
  • برنامه‌های جشنواره امام رضا و چله رضوی تشریح می‌شود