Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-03-28@23:47:12 GMT

کلاهبردار ۱۹میلیاردی در خرم‌آباد دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۱۴۳۱۲

کلاهبردار ۱۹میلیاردی در خرم‌آباد دستگیر شد

به گزارش جهان نيوز، دستگیری کلاهبردار ۱۹ میلیاردی در خرم‌آباد، انسداد ۶ حلقه چاه غیرمجاز و کشف محموله پارچه‌های قاچاق از جمله اخبار فرماندهی انتظامی لرستان طی امروز پنجشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه است.

کلاهبردار ۱۹ میلیاردی در خرم آباد دستگیر شد
سردار حاجی محمد مهدیان نسب فرمانده انتظامی لرستان گفت: مأموران کلانتری ۱۴ خرم آباد در پی ارجاع یک فقره پرونده نیابتی در پایتخت مبنی بر کلاهبرداری شهروند خرم آبادی با عنوان خرید مقادیر زیادی روغن خوراکی از یک شرکت در تهران جهت بررسی و پیگیری وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی خاطر نشان کرد: مأموران با انجام تحقیقات و استفاده از شیوه‌های پلیسی مخفیگاه فرد کلاهبردار را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه متهم در بازجویی‌های به عمل آمده به جرم خود مبنی بر ۱۹ میلیارد ریال کلاهبرداری از شاکی اعتراف کرده است، گفت: کلاهبردار جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

انسداد ۶ حلقه چاه غیر مجاز در خرم آباد
سرهنگ محمد قاسم طرهانی فرمانده انتظامی خرم آباد بیان داشت: مأموران انتظامی خرم آباد در پی شکایت افرادی مبنی بر اینکه عده‌ای افراد فرصت طلب در یکی از روستاهای تابعه شهرستان اقدام به حفر چاه و بهره برداری از سفره‌های زیر زمینی به صورت غیر مجاز کردند، بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی اظهار داشت: با حضو مأموران در محل مشخص شد ۶ حلقه چاه غیر مجاز توسط افراد سودجو حفر شده که با هماهنگی‌های صورت گرفته و استفاده از ادوات مکانیزه مربوطه ۶ حلقه چاه مسدود شد.

فرمانده انتظامی خرم آباد افزود: پلیس با تمام توان در راستای اجرای عدالت گام بر می‌دارد و اجازه نخواهد داد افرادی تحت هر عنوان قانون شکنی و قانون گریزی کنند.

پارچه‌های قاچاق میلیاردی در خرم آباد به مقصد نرسید
سردار حاجی محمد مهدیان نسب فرمانده انتظامی لرستان گفت: مأموران پاسگاه انتظامی صاحب الزمان (عج) خرم آباد، حین گشت زنی سطح حوزه استحفاظی در کمربندی خرم آباد یک دستگاه خودرو ایسوزو را با هماهنگی مقام قضائی توقیف کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از خودرو توقیفی ۳۲۸ طاقه پارچه خارجی فاقد مجوز کشف و یک نفر را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی لرستان ادامه داد: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۳۵ میلیارد ریال اعلام کردند و متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی، راهی مراجع ذی صلاح شد. کپی متن خبر

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۱۴۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ نفر اراذل و اوباش مسلح متواری در اصفهان دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا هاشمی‌فر ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در آخرین ساعات ۲۹ اسفند ماه سال ۱۴۰۲ واحد گشت کلانتری ۲۸ فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان حین گشت زنی در حوزه مأموریتی خود به ۲ دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ مشکوک و به آنها دستور توقف می‌دهند که در این هنگام سرنشینان از خودرو پیاده شده و به سمت مأموران تیراندازی می‌کنند.

وی افزود: مأموران نیز با استفاده از قانون بکارگیری سلاح با اراذل و اوباش مذکور درگیر شده که در این درگیری ۲ نفر از این افراد مجروح و ۳ نفر دیگر با یک دستگاه خودروی سواری از صحنه متواری می‌شوند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان اضافه کرد: در بازرسی بدنی و خودروی به جا مانده از متهمان زخمی و دستگیر شده یک قبضه سلاح وینچستر و یک قبضه کلت شاه کش کشف شد.

سردار هاشمی‌فر ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع و متواری بودن اراذل و اوباش مسلح پرونده متشکله با نظر بازپرس شعبه هفتم دادسرای عمومی و انقلاب به سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان ارجاع و مشخص شد یکی از متهمان در منطقه آزاد خزر، فرد دیگر در منطقه آزاد کیش و متهم سوم در حال خروج از استان به سمت شرق کشور است.

وی عنوان کرد: با اطلاعات بدست امده بلافاصله مأموران وارد عمل شده و با اخذ مجوز از مرجع قضائی در قالب ۳ تیم جداگانه به مکان‌های حضور متهمان اعزام و با اقدام سریع و به موقع تمامی این افراد را دستگیر و به مرجع قضائی تحویل دادند که با قرار صادره به زندان منتقل شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با هشدار به اراذل و اوباش و برهم زنندگان نظم عمومی گفت: هر کس بخواهد از مأمور قانون عبور کند حتماً بداند که با حکم قانون از او عبور خواهیم کرد و تاوان سختی را برای تعرض به مأمور قانون متحمل خواهد شد.

کد خبر 6063673

دیگر خبرها

  • شرور گروگان‌گیر در شاهرود دستگیر شد
  • دستگیری قاتل در شهرستان کوهدشت
  • حمله با کلت کمری به مغازه دار شیرازی / یک نفر دستگیر شد
  • سارقان کابل‌های مخابرات در فاروج با شلیک پلیس دستگیر شدند
  • گنج یابی که به گنج نرسید
  • ۳ نفر اراذل و اوباش مسلح متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • توقیف خودرو شوتی حامل ۳ هزار ثوب البسه قاچاق در مرکز لرستان
  • قتل یک نفر و زخمی شدن ۲ تن در کرمانشاه/ متهم در محل جنایت دستگیر شد
  • گروگان‌ گیری در دولت‌ آباد تهران/ دستگیری ۳ متهم از اتباع
  • گروگان‌گیری در دولت‌آباد/ ۳ متهم از اتباع دستگیر شدند