Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@22:49:17 GMT

آقای گل در تور تیم‌های لیگ برتری

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۱۵۳۸۳

آقای گل در تور تیم‌های لیگ برتری

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شهریار مقانلو بازیکن تیم فوتبال ملوان بندر انزلی که در فصل اخیر لیگ دسته اول فوتبال کشور با درخشش در این تیم و به ثمر رساندن ۱۵ گل به همراه پیمان رنجبری در صدر جدول برترین گل زنان لیگ آزادگان قرار گرفت، روز گذشته از تیم ملوان جدا شد تا نماینده شهر انزلی فصل بعدی رقابت‌های لیگ دسته اول کشور را بدون این مهره ارزشمند از سر بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می‌شود مقصد اصلی این بازیکن ۲۴ ساله یکی از تیم‌های حاضر در لیگ برتر می‌باشد و به نظر می‌رسد مقانلو باید فصل بعد را در سطح اول فوتبال ایران سپری کند. او همچنین سابقه بازی در تیم‌های جوانان پرسپولیس و پیکان را دارد و به همراه تیم بزرگسالان پیکان حضور در لیگ برتر فوتبال کشور را نیز تجربه کرده است. حال باید منتظر ماند و دید که ستاره سابق تیم ملوان از بین لباس‌های رنگارنگ لیگ برتر کدام رنگ را انتخاب می‌کند و پیراهن کدام تیم را برتن می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نوری: دوران قهرمانی خیلی کوچک است

تیم‌های لیگ دسته اول جریمه شدند

بازیکنان ملوان و گل گهر آقای گل شدند

انتهای پیام/

مقصد بعدی مقانلو کدام تیم خواهد بود؟

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ دسته اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۱۵۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری رم با سردار در یک دیدار عجیب

تیم فوتبال رم در هفته سی و سوم سری آ و در حضور سردار آزمون برابر اودینزه به برتری رسید.

به گزارش مشرق، در دیدار معوقه هفته سی و دوم «سری آ» ایتالیا، شامگاه پنج شنبه از ساعت ۲۱:۳۰ تیم‌های فوتبال «رم» و «اودینزه» به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری ۲ بر یک رم به پایان رسید.

بازی این دو تیم یازده روز پیش طبق برنامه در حال برگزاری بود که در ‏دقیقه ۷۱ ایوان اندیکا ستاره رم ناگهان از هوش رفت. درحالی‌که همه ‏نگران سکته قلبی این بازیکن بودند بازی نیمه‌کاره رها ماند و ‏فدراسیون فوتبال ایتالیا اعلام کرد درباره بازی تصمیم‌گیری خواهد ‏کرد. ‏

در نهایت اعلام شد که این بازی نه از ابتدا بلکه از همان جایی که ‏متوقف شده و با همان نتیجه یعنی تساوی یک به یک ادامه پیدا خواهد ‏کرد.‬ در این دیدار که به میزبانی اودینزه برگزار شده بود در دقیقه ۲۳ «روبرتو پریرا» موفق شد تیم میزبان را پیش بیندازد اما «روملو لوکاکو» در دقیقه ۶۴ بازی را به تساوی کشاند.

نکته قابل توجه این است که سردار آزمون در دیدار نیمه تمام ۲ تیم حتی در لیست رم هم حضور نداشت اما در این بازی به طور فیکس در ترکیب رم بازی کرد.

آزمون در دقیقه ۸۴ فرصت بسیار مناسبی به دست آورد و در حالی که توپ در اختیار مدافع حریف بود با یک پرس سریع توانست توپ را از حریف برباید و در موقعیت تک به تک قرار بگیرد اما واکنش سریع دروازه بان اودینزه مانع از گلزنی این مهاجم ایرانی شد.

اما در دقیقه ۵+۹۰ «برایان کریستانته» موفق شد گل برتری رم را به ثمر برساند تا این دیدار با برتری شاگردان «ده روسی» به پایان برسد.

دیگر خبرها

  • برتری رم با سردار در یک دیدار عجیب
  • سپیدپوشان ملوان میزبان نارنجی پوشان سایپا
  • جلسه حساس لیگ برتری‌ها برای قانون سقف هزینه
  • ملوان بدون مصدوم و محروم مقابل سایپا
  • برتری پنج گله توپچی‌ها؛ سنگین‌ترین شکست تاریخ چلسی مقابل آرسنال!
  • سخت‌ترین رقابت ورزشی در ایران
  • سقف قرارداد فوتبال زنان در ایران یک میلیارد تومان است
  • چترنور: سقف قرارداد فوتبال بانوان یک میلیارد تومان است
  • سپاهان قافیه قهرمانی را باخته است/ دل کندن از مورایس راحت نیست
  • شکست ملوان مقابل سپاهان بعد از ۳۶۷۰ روز!