Web Analytics Made Easy - Statcounter

جام جهانی پیشکسوتان از نهم تا هجدهم خرداد ماه کشور تایلند برگزار خواهد شد که تیم ملی پیشکسوتان ایران با جمعی از مازندرانی ها در این رقابت ها حضور خواهد داشت.به گزارش بلاغ،چهاردهمین دوره مسابقات جام جهانی پیشکسوتان جهان از نهم خرداد ماه  لغایت 18 خرداد به میزبانی تایلند برگزار خواهد شد که نکته قابل توجه در تیم ملی پیشکسوتان حضور مازندرانی های این تیم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیمی از بازیکنان تیم ملی پیشکسوتان ایران مازندرانی هستند و نکته جالب توجه اینکه مدیریت تیم ملی در این رقابت ها هم بر عهده یک مازندرانی است و مربیان مازندرانی نیز در کادر فنی حضور خواهند داشت تا تیمی کاملا مازندرانی روانه جام جهانی شود.

ابراهیم تقی پور پیشکسوت تیم های پرسپولیس و استقلال ، ذوب آهن اصفهان - بهمن طهماسبی، مجتبی ترشیز،محسن زاهدی ستاره های نچندان دور فوتبال ایران عنوان بازیکن تیم ملی ایران را در این رقابت ها همراهی خواهند کرد و همچنین حسین یزدانی بعنوان کمک مربی  و عزت نوروزی بعنوان مربی دروازبانان در کادر فنی وحید مظاهری را یاری خواهند کرد.

صدرالدین بامتی طوسی هم که سابقه چندین ساله مدیریت ورزشی در کشور و استان مازندران و مخصوصا شهر نکا را دارد بعنوان مدیر تیم ملی پیشکسوتان ایران منصوب شده است و تیم ملی را در تایلند همراهی خواهد کرد.

مدیر تیم ملی پیشکسوتان ایران در گفتگویی با خبرنگار خبرگزاری فارس در خصوص شرایط تیم اظهار داشت : تیم ملی پیشکسوتان ایران خودش را برای حضور در چهاردهمین دوره مسابقات جام جهانی که در تایلند برگزار خواهد شد آماده می کند .

بامتی افزود: در این طول این چند هفته  9 بازی تدارکاتی برگزار کردیم و تست گیری هایی نیز توسط سرمربی وکارشناس فوتبال وحید مظاهری و سایر اعضای کادر فنی صورت گرفته و هم اکنون تمرینات بصورت منظم درحال پیگیری می باشد.

مدیر تیم ملی پیشکسوتان ایران از حضور تیم های صاحب نام در این مسابقات خبر داد و گفت:تیم ملی پیشکسوتان آمریکا، انگلستان، اسکاتلند، نیوزلند، ایتالیا و چند تیم کشورهای سرشناس دیگر از جمله تیم هایی هستند که در جام جهانی 2019 بانکوک حضور خواهند داشت .

وی با اشاره به اینکه تنها بازی های جام جهانی تیم ملی پیشکسوتان در دنیا همین بازی ها است، افزود: بدنبال ساختاری دائمی و تشکیل سیستمی اداری برای تیم پیشکسوتان  هستیم و تمام تلاش ما این هست که فوتبال در ۳۸ سالگی تمام شده قلمداد نشود.


بامتی با بیان اینکه هنوز درهای تیم ملی باز برای پیشکسوتان فوتبال کشور باز است، ادامه داد : بزرگانی چون برادران رضا و رحیم غیاثی، محمد والائی،مهرداد فیض اربابی، رضا مقدم در کنار این تیم هستند و هیئت مدیره تیم پیشکسوتان جمهوری اسلامی ایران سال های زیادی است که در کنار این تیم حضور دارند تا جمع صمیمی و خوبی را از پیشکسوتان و خاک خورده های فوتبالی را دور هم جمع کنند.

این مسئول همچنین از حضور محمد ربیعی بعنوان مشاور فنی در تیم ملی پیشکسوتان خبر داد و افزود: محمد ربیعی که سابقه چندین ساله در بحث فنی دارد، بعنوان مدیر فنی تیم ملی به یاری پیشکسوتان کشورش آمده است تا از همه لحاظ خودمان را برای حضور در جام جهانی و تکرار سه دوره قهرمانی آماده کنیم.

مدیر تیم ملی پیشکسوتان ایران در پایان بیان داشت : تیم ملی ایران که سه دوره قهرمان جام جهانی را در کارنامه خود دارد، هم ردیف با انگلستان رکورد دار قهرمانی جام جهانی می باشند.

گفتنیست؛ تیم ملی پیشکسوتان ایران به جهت انجام دیداری تدارکاتی هفته آینده در محمودآباد مازندران اردو خواهد زد.

به گزارش فارس، جام جهانی پیشکسوتان از نهم تا هجدهم خرداد ماه کشور تایلند برگزار خواهد شد.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۱۵۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایلند 3 عراق 2، هفتمین صعود متوالی به جام جهانی

به گزارش "ورزش‌سه"، سومین دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا با مصاف تایلند و عراق در بانکوک دنبال شد. پیش از این دو تیم ایران و تاجیکستان مقابل رقبای خود قرار گرفته بودند و در پایان موفق شدند با پیروزی زمین مسابقه را ترک کنند.

در این مسابقه شاگردان کاکائو که کارنامه درخشانی در فوتسال دارد، شروع بهتری داشتند و با دو گل الحسینات و سلیمانی پیش افتادند اما در ثانیه‌های پایانی نیمه اول این تیم میزبان بود که روی ضربه ایستگاهی جیراوات سورنوویچیان به بازی برگشت تا با امیدواری بیشتری در خانه مقابل هواداران خودی بازی کند.

با شروع نیمه دوم حملات تایلند برای جبران گل خورده آغاز شد و رودریگو سرمربی اسپانیایی این تیم به شاگردانش دستور حمله و جبران داده بود و سرانجام آنها موفق به ثبت گل تساوی شدند و روی یک اشتباه و برخورد توپ به پای مدافع عراق گل دوم هم به ثمر رسید.

در دقایق پایانی مسابقه تیم عراق هم برای حفظ نتیجه و هم برای اینکه نیم نگاهی به دروازه حریف داشته باشد، سیستم پاورپلی را در دستور کار قرار داد، اما یک اشتباه سبب شد تا بازیکنان تایلند که در فاز دفاعی بودند نهایت استفاده را ببرند و گل سوم به همین ترتیب از زمین تایلند به ثمر رسید.

در ثانیه‌های پایانی شاگردان کاکائو که همه چیز را از دست رفته می دیدند، تمام تلاششان را برای جبران نتیجه به کار گرفتند، اما درنهایت موفق به گلزنی نشدند تا این تایلند باشد که در حضور هوادارانش در بانکوک بازگشتی شیرین به مسابقه داشته باشد و صعودش را هم به جام جهانی مسجل کرده باشد. در سوی دیگر حالا عراق باید در انتظار نتیجه دیدار ازبکستان و ویتنام بماند و در صورت صعود ازبکستان باز دیگر شانس صعود به جام جهانی پیدا خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • عراق حذف شد؛ صعود میزبان به نیمه نهایی جام ملت های فوتسال با بردی نفس گیر
  • تایلند هم به جام جهانی صعود کرد
  • تایلند 3 عراق 2، هفتمین صعود متوالی به جام جهانی
  • صعود میزبان به نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال با بردی نفس‌گیر
  • تلاش ۸ تیم برای صعود به جام‌جهانی فوتسال / ایران مهیای غلبه‌ بر قرقیزستان
  • آغاز رقابت ۸ تیم برای رسیدن به جام جهانی/جدال ایران با حریف مرموز
  • جام ملت‌های آسیا: در انتظار شناخت 4 مسافر جام جهانی
  • جام ملت‌های آسیا: کدام تیم‌ها مسافر جام جهانی می‌شوند