Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@20:23:17 GMT

عبور از شرایط حساس کنونی نیازمند تلاش شبانه روزی است

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۱۵۹۷۲

عبور از شرایط حساس کنونی نیازمند تلاش شبانه روزی است

به گزارش ایرنا، اقبال عباسی شامگاه پنجشنبه در شورای معاونین، مدیران استانداری و فرمانداران استان افزود: تولید، اشتغال و سرمایه گذاری در هسته های اصلی مقابله با تحریم ها است و از همین رو باید از همه امکانات داخلی برای افزایش تولید استفاده کرد.
وی ادامه داد: فرمانداران در حوزه های مختلف برنامه های عملیاتی داشته باشند و خروجی این برنامه ها برای مردم ملموس باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار چهارمحال و بختیاری بر نظارت ویژه فرمانداران بر وضعیت بازار نیز تاکید کرد و گفت: باید زمینه مشارکت مردم در همه امور را فراهم کنیم و در این مسیر کوتاهی نکرد، از مردم کمک بگیریم و تا جایی که قانون اجازه می دهد بخش خصوصی را در کارها سهیم کنیم.
عباسی با بیان اینکه دشمنان کینه عمیقی نسبت به جمهوری اسلامی دارند، تصریح کرد: باید مقاومت و استقامت خود را تقویت کنیم که دشمن به این نتیجه برسند که جز پذیرفتن و کنار آمدن با ما، راه دیگری ندارند.
وی ادامه داد: دشمنان تنها با ایران مشکل ندارند بلکه با اسلام و همه کشورهای اسلامی مشکل دارند و به دنبال این هستند که اسلام واقعی از منطقه برچیده شود.
استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه نباید رفاقت ها بر انجام مسئولیت ها غلبه کند، گفت: جهت گیری های سیاسی و جناحی نباید زمینه ای برای کوتاهی در انجام مسئولیت ها باشد و مدیران باید با جدیت به وظایف خود عمل کنند.
عباسی خاطر نشان کرد: وظیفه ما در انتخابات عمل به قانون و رعایت اصل بی طرفی است و باید از آرای مردم به بهترین شکل ممکن صیانت کنیم.
وی با تاکید بر اینکه رقابت در انتخابات باید سالم باشد، اظهار داشت: به فرمانداران تاکید می‌کنم که استفاده از تریبون‌ها برای تمام نامزدهای انتخاباتی باید یکسان باشد.
عباسی با بیان اینکه حضور گسترده مردم در انتخابات، اهرم قدرتمند و تاثیرگذاری در برابر دشمنان است، افزود: اسفندماه امسال نیز دوباره حماسه ای دیگر خلق می شود.
استاندار چهارمحال و بختیاری در بخش دیگری از سخنان خود به پیگیری ها برای جبران خسارت های ناشی از سیلاب اشاره کرد و گفت: دولت 20 میلیارد ریال برای بازسازی های ضروری ناشی از خسارت های سیل اخیر به حساب دفتر مدیریت بحران استانداری واریز کرد.
عباسی افزود: این مبلغ برای بازسازی های ضروری خسارت های ناشی از سیل و هزینه اجاره ماشین آلات بخش خصوصی و تجهیزات به حساب دفتر مدیریت بحران استان واریز شده است.
به گزارش ایرنا، سیلاب در فروردین ماه امسال 6 هزار میلیارد ریال به چهارمحال و بختیاری خسارت زد.
7363/2098
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 اشتغال جمهوری اسلامی چهارمحال و بختیاری شبانه روزی مجلس شورای اسلامی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۱۵۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نواخته شدن زنگ کار و تلاش در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری،  مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان به مهمترین برنامه‌های هفته کار و کارگر در این استان اشاره کرد و گفت: نواختن زنگ کار و تلاش در یکی از واحد‌های تولیدی، برگزاری همایش تجلیل از کارگران نمونه استان و اجرای برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی مختلف در دستور کار قرار گرفته است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • نویدکیا: تلاش می‌کنیم از این مرحله عبور کنیم
  • نویدکیا: تلاش زیادی لازم داریم که از این مرحله عبور کنیم
  • حل معضل پیری جمعیت و افزایش نسل نیازمند تلاش همگانی است
  • اورژانس جاده مرگ شبانه‌روزی می‌شود!
  • پیام پا به توپ شد: گرم کردن برای پرسپولیس
  • تلاش شبانه روزی برای ساخت و بهره برداری از طرح‌های عمرانی کلانشهر شیراز
  • افرایش دو برابری داروخانه‌ها در خوی
  • نواخته شدن زنگ کار و تلاش در چهارمحال و بختیاری
  • اعضای دولت به صورت شبانه‌روزی برای حل مشکلات و توسعه کشور می‌کوشند
  • فعالیت شبانه‌روزی در پروژه پارک آبی و آکواریوم