Web Analytics Made Easy - Statcounter

مالک باشگاه پدیده شهر خودرو به دنبال تمدید قرارداد با گل‌محمدی قبل از اتمام لیگ است. ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، پدیده شهر خودرو در حالی شنبه شب در یک دیدار حساس به مصاف سپاهان اصفهان خواهد رفت که بازیکن مصدوم و محرومی در اردوی خود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در شرایطی است که نتیجه این بازی در مشخص کردن قهرمان لیگ نیز تعیین کنده است. اگر سپاهان موفق به کسب 3 امتیاز این مسابقه نشود، پرسپولیس با شکست ماشین‌سازی در تهران می‌تواند جشن قهرمانی بگیرد.

* هواداران پدیده استقبال خوبی از بلیت فروشی بازی شنبه شب تیم‌شان با سپاهان کرده‌‌اند و احتمال اینکه ورزشگاه امام رضا (ع) همانند دیدار پدیده و استقلال پر شود زیاد است.

* مالک باشگاه پدیده قصد دارد در هفته پیش‌رو تکلیف یحیی گل‌محمدی را مشخص کرده و قبل از اتمام لیگ قرارداد این مربی را تمدید کند. این در حالی است که از گل‌محمدی به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی هدایت تیم فوتبال امید یاد می‌شود.

مالک باشگاه پدیده: به هیچ گزینه‌ای غیر از گل‌محمدی فکر نمی‌کنیم/ برای فصل آینده تیمی قوی‌تر تشکیل می‌دهیم

 

انتهای پیام/

R1331/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط پدیده خراسان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پدیده خراسان پدیده خراسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۱۶۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال چشم‌گیر از صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات مالک آتیه مسکن

امتداد -پذیره نویسی صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات مالک آتیه مسکن با نماد «مالک آتیه» از صبح روز سه شنبه چهارم اردیبهشت ماه با اخذ مجوز پذیره‌نویسی از سازمان بورس و اوراق بهادار، در بازار سرمایه آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، پذیره‌نویسی «صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات مالک آتیه مسکن» در اولین روز از شروع فعالیت خود فراتر از انتظارات پیش رفت به گونه‌ای که در اولین روز پذیره‌نویسی، با استقبال متقاضیان مواجه شد.

شهاب الدین شمس، مدیرعامل شرکت تامین سرمایه که یکی از شرکتهای زیرمجموعه بانک مسکن است؛ در این خصوص گفت: صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات یکی از ابزارهای نوین مالی در بازار سرمایه کشور است که با استفاده از آن می‌توان با مبالغ کم و سرمایه‌گذاری‌های کوچک، وارد بازار ملک شد و از عواید آن بهره برد. دلیل تشکیل این نوع صندوق علاوه بر کسب بازدهی در یک کلاس دارایی جدید، حفظ ارزش پول برای سرمایه‌گذاران است.

وی همچنین در خصوص مزایای سرمایه گذاری در صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات مالک آتیه مسکن افزود: نقدشوندگی بالا، شفافیت اطلاعات و نظارت مداوم حسابرس‌ و متولی بر صندوق، سرمایه‌گذاری آسان از طریق پنل تمامی کارگزاری‌ها به ‌صورت بر خط، توزیع سود و تقسیم درآمد اجاره و یا سود معاملات املاک‌ بین دارندگان واحدهای سرمایه‌گذاری، معافیت از مالیات و کاهش هزینه نگهداری را از جمله مزایای سرمایه گذاری در این صندوق است.

شایان ذکر است پذیره‌نویسی صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات مالک آتیه مسکن تا یازدهم اردیبهشت ماه ادامه دارد.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • استقبال چشم‌گیر از صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات مالک آتیه مسکن
  • بلیت فروشی دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن
  • درویش: هنوز درباره ادامه همکاری با من صحبت نکردند/ بعد از بازی با سپاهان به قرارداد اوسمار می پردازیم+ فیلم
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • یحیی گل‌محمدی سکوتش را شکست؛ مشکلی برای کار ندارم و آماده خدمت به جوانان کشورم هستم!
  • بلیت فروشی دیدار تیمهای تراکتور و ذوب آهن
  • سهم مشهدی‌ها از هوای پاک فقط ۲۶ روز در سال
  • رسمی: گزینه بایرن با استون‌ویلا تمدید کرد
  • جریمه 100 میلیونی برای رایگان کردن بلیت‌فروشی!