Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-19@20:09:48 GMT

تجلیل از مقام معلم در واحدمقاومت نمونه فارسان

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۱۶۷۷۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ زنگ سپاس معلم همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم، با حضور مسئولان شهرستانی در واحد مقاومت نمونه مهین کریمی شهر فارسان نواخته شد و دانش آموزان بسیجی با اهداء نمادین شاخه گل به معلمان خود از زحمات ایشان قدردانی کردند.

 فرمانده بسیج دانش آموزی واحد خواهران فارسان  ضمن تبریک فرارسیدن هفته معلم به همه فرهنگیان پرتلاش، گفت: معلمی شغل انبیاء است و در جامعه اسلامی ایران، از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مسئولیت سنگینی بر دوش فرهنگیان است. هر چه شغل عظیم باشد، مسئولیت به همان مقدار بزرگ و عظیم است. معلم مسئول تمام مقدراتی است که برای یک کشور پیش می‏آید، مسئول تمام انسانهایی که باید انسان بشوند، مسئول تمام جوان هایی که زیردست آنها باید تربیت بشوند. معلم است که انسانها را یا کارآمد و یا متعهد بار می ‏آورد، و یا سربار بار می‏ آورد و ناامید. همه این محصولات از کارخانه انسان سازی مدرسه‏ ها بلند می ‏شود.

فرمانده بسیج دانش آموزی واحد خواهران فارسان عنوان کرد: متاسفانه به دلیل بی توجهی دولت و نبود نظارت، سند 2030 دارد به صورت نرم در مدارس پیاده می شود که می تواند تبعات جبران ناپذیری برای کشور و جامعه ما داشته باشد.

وی ادامه داد: امیدواریم که این بی توجهی ها عمدی نباشد و هرچه سریعتر دولت و وزارت آموزش و پرورش نظارت خود را تشدید کنند. مقام معظم رهبری بار ها و بارها صراحتا مخالفت خود را با اجرای سند 2030 اعلام داشته و اگر ما به مسیری که ولی فقیه به ما نشان می دهد توجه نکنیم قطعا چوب این اشتباهمان را خواهیم خورد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۱۶۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری؛ در این مجموعه می‌توانید خبر‌های زیر را ببینید:
-مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان از واگذاری زمین‌های محدوده شهر‌های صمصامی و بازفت به راه و شهرسازی خبر داد
-نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان بن با رویکرد بررسی مشکلات آموزشی و گرامیداشت مقام معلم برگزار شد.
-رئیس آموزش و پرورش شهرستان کیار گفت: تجمع بزرگ معلمان این شهرستان یکی از مهمترین برنامه‌های ۲۰ گانه گرامیداشت مقام شامخ معلم در این شهرستان است.
-جمعی از هنرمندان و شاعران استان در عصر شعر وعده صادق شهر وردنجان، سروده‌های خود را با مضمون عملیات مقتدرانه سپاه خواندند.
-هنرمندان شهرستان لردگان در قالب سه گروه سرود و یک گروه تئاتر به بیست و یکمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) در استان هرمزگان اعزام شدند.
-در هفته سلامت بیش از ۲۰ برنامه در شهرستان فلارد برگزار می‌شود.
-در نخستین روز از هفته سلامت، گلزار شهدای شهر لردگان غبار روبی و عطر افشانی شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • معرفی مسئول جدید بسیج اساتید دانشگاه پیام نور استان البرز
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • تجلیل از هنرمندان بسیجی استان همدان
  • معرفی ۵ معلم کردستانی به مرحله نهایی انتخاب معلمان نمونه
  • تکریم معلمان در خور شان آنان باشد
  • تکریم معلمان در خور شان آنان باشند
  • صبوری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا شد
  • تشریح ویژه برنامه‌های هفته معلم
  • فیلم_ تجلیل از مقام فرمانده دلاور در تیپ قمربنی هاشم(ع)
  • برنامه‌های گرامیداشت مقام معلم در شهرستان زارچ