Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلام نیا روشن سخنگوی سازمان اورژانس ۱۱۵ و پیش بیمارستانی بابل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: ساعت ۱۱:۰۲ دقیقه امروز جمعه طی گزارشی به مرکز دیسپج سازمان بابل مبنی تصادف دو خودرو سواری و عابر پیاده در جاده گنج افروز روشن آبادگزارش شد.

وی افزود: پس از دریافت این گزارش بلافاصله مرکز دیسپج سازمان اورژانس بابل تکنسین‌های پایگاه هتکه پشت را به محل حادثه اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


غلام نیا روشن گفت: تکنسین‌ها اورژانس ۱۱۵ در مدت زمان ۶ دقیقه در محل حادثه حاضر شدند.   سخنگوی سازمان اورژانس ۱۱۵ و پیش بیمارستانی بابل افزود: در این حادثه به گفته شاهدان در محل راننده خودرو پژو پارس در حال دور زدند بود که در همین حال خودرو پژو ۴۰۵ در حال حرکت به علت اینکه با خودرو پژو پارس برخورد نکند تغییر مسیر می‌دهد که به عابر پیاده که در‌حال تعمیر خودرو خود بوده برخورد می‌کنند.

وی گفت: عابر پیاده که مرد حدودا ۳۵ساله بود به علت شدت جراحات و خونریزی و فاقد علائم حیاتی بود.   وی افزود: راننده خودرو پژو ۴۰۵که مرد ۳۰ساله دچار آسیب دیدگی ملتی تروما و هدتروما شدند که تکنسین‌های اورژانس پس از اقدامات پزشکی اولیه مصدوم حادثه را به بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل کردند.
انتهای پیام/آ
مرگ عابر پیاده در بابل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اورژانس حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۱۷۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مسئول اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: برخورد یک دستگاه خودرو سواری پراید با یک تریلی در جاده بجستان به بردسکن یک کشته و سه مصدوم بر جای گذاشت.   محمد حسین اسماعیل زاده افزود: در این حادثه یک نفر از سرنشینان خودرو سواری بر اثر شدت جراحتهای وارده جان خود را از دست داد و سه نفر مصدوم شدند.   وی گفت: مصدومان حادثه بعد از مراقبتهای نخست درمانی به بیمارستان آیت الله مدنی بجستان منتقل شدند.   شهرستانهای گناباد و بجستان با ۱۶ پایگاه اورژانس و یک پایگاه اورژانس هوایی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی گناباد قرار دارند.   شهرستان بجستان در فاصله ۲۷۸ کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • کسب مدال طلای المپیاد کشوری ریاضی توسط دانش‌آموز بابلی
  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت
  • بی احتیاطی جان راکب موتورسیکلت در صومعه سرا را گرفت
  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان
  • بازنگری در مکان‌یابی پل‌های عابر پیاده در قم
  • ویژگی پل های جدید عابر پیاده تهران | این پل ها در کدام نقاط شهر نصب می شوند؟
  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده
  • راننده نیسان عابر پیاده‌ای را کشت
  • برخورد شدید جرثقیل نیسان با عابر پیاده حادثه ساز شد