Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله میرعمادی، اقدام آمریکا به تحریم های ظالمانه و تهدید را ننگی همیشگی در تاریخ این کشور دانست و افزود: توطئه های دشمنان در سایه حفظ روحیه انقلابی ملت و وحدت و همدلی بی اثر خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، آیت الله« سید احمد میرعمادی»، امروز(20 اردیبهشت) در خطبه های نماز جمعه خرم آباد، با اشاره به اقدام ترمپ در تشدید تحریم ها، افزود: توطئه های دشمنان ملت ایران در برابر روحیه انقلابی، وحدت و بصیرت ملت  شکسته خورده و بی اثر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در لرستان، با تاکید به اینکه تحریم و فشار بر اراده ملت ایران بی اثر است، اظهار داشت: روحیه انقلابی ملت ایران باعث عزت و اقتدار کشور در برابر استکبار جهان و توطئه های مختلف دشمنان ملت و انقلاب شده است.

 

وی با اشاره به اقدام ترامپ در تشدید تحریم ها، افزود: یک سال از خروج آمریکا از برجام گذشت و دولت آمریکا در این مدت به هر توطئه ای برای ضربه زدن به انقلاب و ملت استفاده کرده است.

 

آیت الله میرعمادی، همچنین با اشاره به اقدام قاطع شورای عالی امنیت ملی و سخنان رئیس جمهوری با پنج کشور باقی مانده در برجام، افزود: ایران اسلامی پس از امضای برجام تاکنون به تعهدات خود پایبند بوده است در حالی که حمایت کشورهای اروپایی هم در حد حرف بوده است و در عمل اقدامی دیده نشده است.

 

خطیب جمعه خرم آباد، خاطرنشان کرد: این در حالی است که سیاست ایران پس از امضای برجام  این بوده است که با مدارا طرف های دیگر این تعهدنامه را سرعقل آورد.

 

اقدامات ایران اسلامی منطبق بر سند برجام است


وی با حمایت از اقدام قاطع ایران در سالگرد خروج امریکا از برجام و در پی اقدام اخیر رئیس جمهوری آمریکا، افزود: این اقدام مطابق بند 26و 36 توافق نامه هسته ای حق ایران و منطبق بر سند برجام است.


آیت الله میرعمادی گفت: براساس بندهای این توافق نامه ایران حق دارد تعهداتش را به صورت کلی یا جزئی کاهش دهدکه الان تنها 2 مورد از تعهدات کاهش یافته است.

 

وی با بیان اینکه آمریکا با خروج از برجام تاکنون اقدامات مختلفی چون تحریم و تهدید را درپیش گرفته است، ادامه داد: تاکنون بیش از یک هزار نفر یا موسسه ایرانی توسط آمریکا تحریم شده است.

 

آیت الله میرعمادی، با بیان اینکه اقدامات آمریکا علیه ایران اسلامی، برای این کشور ننگ، رسوایی و برملا کردن چهره دروغ گوی آمریکا را در پی داشته است، افزود: اروپایی ها هم به رغم اینکه با حرف به برجام متعهد بوده اند، اما در در عمل با آمریکا همرایی کرده اند.

 

امام جمعه خرم آباد، افزود: آمریکا تلاش می کند با تشدید تحریم ها و فشار به ملت ایران به اهداف سیاسی خود دست یابند.

 

وی خاطرنشان کرد: جلوگیری از نفوذ منطقه ای جمهوری اسلامی ایران و  اققصاد کشور هدف توطئه های آمریکاست.

 

آیت الله میرعمادی، با بیان اینکه به گفته ترامپ، آمریکا فشارها را تا تسیلم ملت ایران دنبال می کند، افزود: دشمنان بدانند تحریم ها و فشارها تاثیری براراده ملت ایران ندارند.



نماینده ولی فقیه در لرستان، خاطرنشان کرد: در سایه وحدت، بصیرت و روحیه انقلابی ملت ایران، رئیس جمهورآمریکا تسلیم شدن ملت ایران را به گور خواهد برد.

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان ماه مبارک رمضان برجام مسجد خبرگزاری شبستان اردبیل اصفهان برنامه های ماه رمضان شیراز مجلس برجام روحیه انقلابی بصیرت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۱۸۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ رئیسی: روحیه انقلابی و دین مداری مردم لاهور و پاکستان ستودنی است

رییس جمهور پس از بازدید از آرامگاه اقبال لاهوری و مجموعه فرهنگی لاهور: از طرف رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران به مردم لاهور درود می فرستم.

دریافت 1 MB

دیگر خبرها

  • آمریکا : مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم؛ نه در نیویورک و نه در هیچ کجای دیگر / درباره روش‌های ارتباطمان با ایران نظری نمی‌دهیم
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران نیستیم
  • واکنش رسمی آمریکا در خصوص مذکرات احیای برجام | مذاکره مستقیم در حال انجام است؟
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران درباره برجام نیستیم
  • فیلم/ رئیسی: روحیه انقلابی و دین مداری مردم لاهور و پاکستان ستودنی است
  • مراسم بزرگداشت شهدای راسک و دمشق در میبد
  • کنعانی: آمریکا زیر میز دیپلماسی زد نه ایران | اقدام ایذایی در اصفهان، بی‌ارزش بود
  • آیا در مورد حادثه اصفهان بین ایران و آمریکا پیامی منتقل شد؟
  • کنعانی: در برجام آمریکا زیر میز دیپلماسی زد نه ایران/ اقدام ایذایی در اصفهان اقدامی بی‌ارزش بود
  • آمریکا به دشمنان اسرائیل کمک می کند | اموال تشکیلات خودگردان باید توقیف شود!