Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بيرجند - ايرنا - امام جمعه موقت بيرجند گفت: اقدام متقابل مسئولان نظام و شوراي عالي امنيت ملي در برابر اروپايي ها اقدامي انقلابي بود.

به گزارش ايرنا حجت الاسلام غلامحسين نوفرستي در خطبه هاي نمازجمعه بيرجند در مصلاي المهدي (عج) افزود: اين بيانيه هشداري بود به کشورهاي اروپايي که بر سر دوراهي قرار دارند که يا همراهي با کاخ سفيد داشته باشند و همان طور که تاکنون در عمل اين گونه بوده اند و يا در مقابل تعهداتي که داده اند منافع متقابل ما را در برجام دنبال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي بيان کرد: بعد از خروج آمريکا از برجام اروپايي ها هم دنباله رو آنان بودند و بدقولي هاي زيادي کردند که مسئولان نظام، رياست جمهوري و شوراي عالي امنيت ملي تصميم گرفته اند در مقابل اين بدعهدي ها اقدام متقابل انجام دهند.
خطيب جمعه بيرجند اظهار داشت: بايد کشورهاي اروپايي از اين دوراهي بيرون بيايند، يا با کاخ سفيد همراهي کنند و يا به تعهدات خود در قبال ايران عمل کنند.
وي با تاکيد بر اينکه استکبار جهاني هميشه دشمن اسلام و انقلاب اسلامي بوده است گفت: ايران به کشورهاي اروپايي هشدار داده که اگر آنان در مدت 60 روز براي انجام تعهدات مختلف خود راهکار مناسبي را اتخاذ نکنند، اقدام قاطعي در راستاي حفظ منافع ايران صورت خواهد گرفت.
حجت الاسلام نوفرستي افزود: براساس آيات قرآن کريم و روايات ائمه اطهار (ع) نبايد مسلمانان به دشمنان اعتماد کنند و اميد است که مسئولان ما از اين امتحان و اقدام سربلند بيرون بيايند.
وي با اشاره به اينکه اين اقدام متقابل مسئولان نظام با ايام لغو امتياز تنباکو همزمان شده که اقدامي مبارک و ميمون است گفت: لغو امتياز تنباکو با فتواي آيت الله ميرزاي شيرازي انجام شد که لغو اين امتياز کاري ماندگار در تاريخ شد و زمينه پيروزي اسلام بر دشمنان در آن مقطع زماني بود.
وي با اشاره به اينکه اگر روحيه انقلابي در جامعه ترويج شود بسياري از مشکلات حل مي شود افزود: به تعبير مقام معظم رهبري روحيه انقلابي به منزله جان و روح ملت است و بايد براي گذر از مشکلات تقويت شود.
قائم مقام نماينده ولي فقيه در خراسان جنوبي گفت: به تعبير مقام معظم رهبري روحيه انقلابي يعني ترس نداشتن و ملاحظه کاري و محافظه کاري نداشته باشيم و وقتي تشخيص داديم به موقع عمل کنيم.
وي روحيه انقلابي را زمينه ساز تحقق تمدن اسلامي دانست و اظهار داشت: پيشرفت جامعه تنها با روحيه انقلابي و مديريت جهادي ممکن است، عزت و افتخار ملي ما در گرو روحيه انقلابي و جهادي است و اين روحيه حافظ کشور در برابر دشمنان است.
وي گفت: اگر معتقديم که داراي روحيه انقلابي هستيم بايد خودمان را براساس شاخص هاي انقلابي بسنجيم.
حجت الاسلام نوفرستي از سپاه پاسداران انقلاب اسلامي به عنوان بازوي توانمند ولايت و پاسدار ارزش هاي انقلاب ياد و اضافه کرد: 80 ميليون نفر از جمعيت کشور در مقابل اقدام ترامپ مبني بر تروريست خواندن سپاه، اعلام کردند که سپاهي هستيم و با راهپيمايي حمايت خود را از اين نهاد ارزشي اعلام کردند.
وي با تاکيد بر اينکه پاسداري از انقلاب و نظام اسلامي براساس فرهنگي ديني ما وظيفه همه است، عنوان کرد: پاسداري از انقلاب به معناي حفظ وضعيت موجود نيست بلکه يعني رشد و بالندگي انقلاب که همه بايد احساس تکليف کنند.
خطيب جمعه بيرجند همچنين با بيان اينکه رمضان ماه معنويت و اخلاق است گفت: انسان بايد براي پيشه کردن تقوا در مسير الهي حرکت کند و از اين ماه مبارک بيشترين استفاده را در راستاي ارتقاي معنوي خود داشته باشد.
وي با اشاره به اينکه مقام معظم رهبري در گام دوم انقلاب به مسئله معنويت و اخلاق تاکيد کرده اند، گفت: معنويت يعني برجسته کردن ارزش هاي معنوي از جمله اخلاص، ايثار، توکل و ايمان در خود و جامعه است و اخلاق نهادينه سازي فضيلت هاي خيرخواهي، گذشت، کمک به نيازمندان، راستگويي، شجاعت، تواضع و اعتماد به نفس است.
وي بيان کرد: براساس بيانات مقام معظم رهبري اخلاق و معنويت نياز اصلي جامعه و در همه حرکت ها و فعاليت هاي فردي و اجتماعي ضروري است.
حجت الاسلام نوفرستي گفت: اگر به دنبال تمدن سازي اسلامي به عنوان منتهي اليه حرکت انسان هاي مومن و انقلابي هستيم بايد در همه فعاليت هاي ما اخلاق و معنويت حاکم باشد، هرچه روحيه معنوي و وجدان اخلاقي در انسان بيشتر رشد کند برکات بيشتري به بار مي آورد که تقويت اين روحيه ها نيازمند تلاش انسان است.
وي اظهار داشت: براساس بيانات رهبري ترويج و تقويت روحيه اخلاق و معنويت بدون همراهي حکومت ها توفيقي نخواهد داشت، اخلاق و معنويت با دستور و فرمان به دست نمي آيد بلکه بايد حکومت ها خود منشاء اخلاق و معنويت باشند.
امام جمعه موقت بيرجند گفت: بايد حکومت ها زمينه ترويج اخلاق و معنويت را در جامعه فراهم کنند و تمام دستگاه هاي اجرايي و نهادهاي اجتماعي در اين زمينه وظيفه دارند.
وي گفت: دشمنان خارجي ما به دنبال اين هستند که در برابر ترويج روحيه معنويت و اخلاق تقابل کنند و کانون هاي ضد معنويت را ايجاد مي کنند.
حجت الاسلام نوفرستي افزود: مقام معظم رهبري در اين خصوص مي فرمايند «بايد با کانون هاي ضد اخلاق و معنويت به شيوه هاي معقول بستيزيم و اجازه ندهيم جهنمي ها مردم را به زور و فريب جهنمي کنند».
وي با تاکيد بر اينکه دشمنان امکانات و ابزار رسانه اي خود را دارند و با تمام توان در برابر نفي ارزش هاي انقلابي ما به کار مي گيرند گفت: دشمنان با ابزارهاي رسانه اي خود تهاجم فرهنگي ايجاد مي کنند و به دنبال فحشا در جامعه هستند که بايد دستگاه هاي اجرايي و نهادهاي اجتماعي در برابر اين اقدامات هوشمندانه و کاملا مسئولانه مقابله کنند.
7556*3028
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۱۸۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند

به گزارش همشهری آنلاین، آیت‌الله رسول فلاحتی امروز، دوم اردیبهشت‌ماه در دیدار با جمعی از اعضای شورای تأمین و کارکنان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان صومعه‌سرا به‌مناسبت سالروز تأسیس سپاه، وحدت میان نیروهای مسلح و قوای سه‌گانه کشور و همچنین حمایت امام امت را سبب رقم خوردن شاهکار عظیم عملیات وعده صادق دانست و اظهار کرد: اوایل انقلاب، شاهد اتفاقات و درگیری‌های داخلی بسیار از سوی منافقان بودیم که به امنیت کشور صدمه زده بود.

وی افزود: منافقانی که دست‌پرورده آمریکا و حتی از داعش بدتر بودند و جنایات بسیاری را علیه این مردم مرتکب شدند و در کوچه‌ پس کوچه‌ها علیه بزرگانی همچون شهید بهشتی شعار می‌دادند و به او توهین می‌کردند اما خداوند روزگارشان را در عملیات‌ مرصاد سیاه کرد و امروز روزگارشان سیاه‌تر از قبل شده است.

نماینده ولی‌ فقیه در استان گیلان با بیان اینکه هم‌آوایی میان مسئولان و پیشرفت‌های‌ امروز کشور با اوایل انقلاب قابل مقایسه نیست، افزود: در بحران جنگ تحمیلی با دست خالی مقابل دشمن ایستادیم اما خداوند ما را به جایگاهی رساند تا امروز در برابر قدرت‌های نظامی دنیا بایستیم و نه‌تنها در عرصه نظامی بلکه در تمام زوایای مربوط به امور کشور رشد کرده‌ایم و امکانات و خدمات حتی به روستاهایمان رفته است.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه بعضی افراد با هر بهانه‌ای فقط درصدد حمله غیرمنصفانه به ارکان نظام هستند و در زمین دشمن بازی‌ می‌کنند، تصریح کرد: کار دشمن هجمه وارد کردن و بزرگ‌نمایی لکه‌های سیاه است.

امام جمعه رشت با اشاره به نیروهای توانمند و سالمی که در سراسر کشور در حال نقش‌آفرینی هستند، گفت: باید قدر داشته‌هایمان را بدانیم، امروز بیش از ۹۰ هزار دانشجو داریم که در حال تحصیل هستند و دانشجوهای علوم پزشکی و نظامی قوی هم داریم که مایه افتخارند.

وی به حضور حماسه‌ساز مردم در راهپیمایی روز قدس و صفوف نماز عید فطر در شهرستان‌ها اشاره و بیان کرد: این مردم بصیر با درک شرایط می‌دانند کجا باید در راه رضای خدا قیام کنند؛ رهبر معظم انقلاب هم با تأکید بر مسئله جهاد تبیین خواستار گفتن موفقیت‌ها و یادآوری ایام‌الله برای مردم شده بودند.

نماینده ولی‌ فقیه در استان گیلان خطاب به‌ مسئولان گفت: مطالبات مردم، زیاد و به‌حق است که با توجه به امکانات قطعا نمی‌توان پاسخگوی همه مطالبات مردم بود اما باید تمام تلاش خود را به‌کار گیرید و در هرحال با چهره گشاده و نیکو با مردم روبه‌رو شوید.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه همه مشکلات با هماهنگی و هم‌آوایی میان مسئولان در شهرستان‌ها قابل برطرف شدن هستند، گفت: حضور میدانی مسئولان بین مردم باعث خوشحالی و رضایت مردم خواهد شد و باید جدی گرفته شود.

امام جمعه رشت با اشاره به روایتی درباره برطرف کردن غم‌های دیگران افزود: در روایات آمده است هرکس غمی را از چهره‌ای بزداید، خداوند غم‌های دنیا و آخرت او را برطرف خواهد کرد.

کد خبر 846160 منبع: ایسنا برچسب‌ها نماز جمعه دفاع - سپاه پاسداران ائمه جمعه - امام جمعه خبر ویژه

دیگر خبرها

  • اتصال بیرجند و طبس به طرح پزشک خانواده و نظام ارجاع
  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد
  • فیلم/ رئیسی: روحیه انقلابی و دین مداری مردم لاهور و پاکستان ستودنی است
  • افشای ۸۵ای کردن طرح دیگر در مجلس انقلابی | تندروها دنبال بررسی محرمانه چه چیزی بودند؟
  • سپاه پاسداران دژ مستحکم ملت ایران در مقابل بیگانگان است
  • وظیفه خیران یا کوتاهی مسئولان؟
  • بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • سپاه پاسداران نهادی انقلابی برگرفته از ولایت است
  • روحیه جهادی و دانش‌پایه بودن نظام دفاعی عامل برتری قدرت نظامی ایران است
  • جماعت تندرو به دنبال هزینه کارهای بی‌قاعده بر دوش رهبری‌اند | پایه‌گذار این روش کیست؟