Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمودی اصل با اشاره به اینکه اگر بخواهیم به سلامت از جنگ اقتصادی عبور کنیم باید روحیه انقلابی داشته باشیم، گفت: متاسفانه با بی تدبیری برخی مسئولان و حرص ورزی برخی کسبه بازار کمی فشار بر مردم زیاد شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل ظهر امروز (۲۰ اردیبهشت) در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان لنده با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، این ماه را ماه بندگی و خودسازی دانست و گفت: این ماه از این جهت رمضان نام گذاری شده که گناهان ما در این ماه با عبادت بندگان سوزانده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

امام جمعه شهرستان لنده با اشاره به اینکه در این ماه باید حواسمان به ایتام و نیازمندان باشد، اظهار داشت: رفع نیازهای آنان یکی از مهم ترین و بهترین ثواب هایی است که انسان در این ماه می تواند انجام دهد.
 

وی ضمن تاکید بر اینکه توجه به قرآن یکی از مهم ترین فرصت هایی است که در ماه مبارک رمضان باید مورد توجه قرار گیرد، اضافه کرد: مقایسه انقلاب ما و مصر در تعبیر مقام معظم رهبری در پیروی از قرآن در این دو انقلاب باعث پیروزی انقلاب شد، ولی در مصر به دلیل عدم توجه به دستورات قرآن باعث شد به آمریکایی ها اعتماد کردند و ضربات کاری نیز از استعمار و استکبار خوردند.
 

محمودی اصل یادآور شد: ملت ما به واسطه روحیه انقلابی خود قدر انقلاب، نظام و رهبری خود را می دانند و نتیجه آن می شود همین استقلال و عزت ایران اسلامی که روحیه انقلابی در حال گسترش است.
 

امام جمعه لنده گفت: اگر بخواهیم به سلامت از جنگ اقتصادی عبور کنیم باید روحیه انقلابی داشته باشیم که متاسفانه با بی تدبیری برخی مسئولان و حرص ورزی برخی کسبه بازار کمی فشار بر مردم زیاد شده است.
 

وی تاکید کرد: کسانی که در فضای مجازی و حقیقی به دنبال تضعیف مردم هستند باید خوب بدانند که روحیه انقلابی ما در منطقه در حال گسترش بوده و در حملات گروه های مقاومت به اسرائیل را در ۲۴ساعت گذشته به عینه دیدیم.
 

محمودی اصل در ادامه با اشاره به اینکه اگر بخواهیم برای جلوگیری از استحاله انقلاب تلاش کنیم، باید جهت تقویت روحیه انقلابی تلاش های لازم صورت گیرد، تصریح کرد: آرایش جنگی از سوی مقام معظم رهبری در حوزه های مختلف یکی از مهم ترین نیازمندی های ملت است.
 

امام جمعه لنده خاطرنشان کرد: بعد از مدت ها و خروج آمریکا از برجام و عهدشکنی اروپایی ها نظام مهلت ۶۰ روزه تعیین کرده، هرچند دیر ولی این تصمیم درست و بجا بود که اتحادیه اروپا یک روز بعد از این تصمیم نظام، این ضرب العجل را رد کرد.
 

وی تاکید کرد: از رئیس جمهور و شورای عالی امنیت ملی می خواهیم که ذره ای از حقوق ملت کوتاه نیایند که این مطالبه مهم ماست.


محمودی اصل ضمن تاکید بر رعایت و حفظ شئونات این ماه مبارک، گفت: در صورت تخلف از این موضوع، نیروی انتظامی باید قاطعانه برخورد و دستگاه قضایی نیز احکام قوی صادر کند.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان ماه مبارک رمضان برجام مسجد اصفهان خبرگزاری شبستان اردبیل برنامه های ماه رمضان شیراز رمضان برجام شهرستان لنده روحیه انقلابی جنگ اقتصادی شورای عالی امنیت ملی امام جمعه نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۱۸۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقلای انگلیس برای تقویت روحیه نتانیاهو | سوناک: ایران اشتباه محاسباتی کرده است

به گزارش جام جم آنلاین از ایرنا، دفتر ریشی سوناک با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که دو طرف بعد از ظهر امروز (سه‌شنبه) به صورت تلفنی گفت‌وگو کردند. نخست وزیر انگلیس در این گفت‌وگو ادعا کرد که لندن از امنیت (رژیم) اسرائیل و ثبات منطقه ای حمایت می کند.

او برای دلگرمی و تقویت روحیه طرف صهیونیستی مدعی شد: «ایران به شدت اشتباه محاسباتی کرده و به طور فزاینده ای در صحنه جهانی منزوی شده است.» سوناک ادعا کرد که گروه هفت درحال تدارک پاسخ دیپلماتیک هماهنگ است.

نخست وزیر انگلیس در همین حال تاکید کرد: تشدید تنش‌ها به نفع هیچ‌کس نیست و تنها ناامنی را در خاورمیانه عمیق‌تر می‌کند.

او همچنین به تحولات غزه اشاره و ادعا کرد که به شدت نگران تشدید بحران انسانی در این منطقه است. سوناک اضافه کرد که لندن خواهان افزایش حجم کمک‌های بشردوستانه به داخل این باریکه در سریع‌ترین زمان ممکن است.

وی بدون اشاره به مخالفت رژیم صهیونیستی با اجرای قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل درباره آتش‌بس فوری در غزه، مدعی شد: بسیار ناامید کننده است که حماس در آخر هفته مانع از توافقی شد که می توانست جان فلسطینی ها را نجات دهد و آزادی گروگان ها (اسرای اسرائیلی) را تضمین کند.

اما اظهارات نخست وزیر انگلیس درباره اقدام تنبیهی ایران در حالی مطرح می‌شود که ایران با بهره گیری از حق ذاتی دفاع از خود مبتنی بر ماده ۵۱ منشور ملل متحد و در پاسخ به تجاوزات نظامی مکرر رژیم اسرائیل، به ویژه حمله نظامی علیه مکان دیپلماتیک ایران که در روز ۱۳ فروردین ماه (اول آوریل ۲۰۲۴) در نقض آشکار حقوق بین الملل و بند ۲ منشور ملل متحد صورت گرفت و متعاقب آن ناتوانی شورای امنیت برای اتخاد تدابیر لازم برای محکومیت و مسوولیت پذیر کردن متجاوز، مجموعه ای از حملات نظامی علیه اهداف نظامی در سرزمین های اشغالی را انجام داد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران شنبه گذشته با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که به منظور تنبیه متجاوز، با استفاده از توانمندی‌های راهبردی اطلاعاتی، موشکی و پهپادی خود به اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی حمله و آنها را با موفقیت مورد اصابت قرار داد و منهدم کرد.

جمهوری اسلامی ایران تاکید دارد که به اهداف و اصول حقوق بین الملل و منشور ملل متحد متعهد است اما در بکار گیری حق ذاتی دفاع از خود بر اساس حقوق بین الملل در هنگام ضرورت تردید نخواهد کرد.

دیگر خبرها

  • دشمنان نظام رشد اقتصادی ایران را هدف قرار داده‌اند
  • دشمنان نظام رشد اقتصادی ایران را هدف قرار داده است
  • خدشه‌دار کردن رشد اقتصادی ایران، هدف دشمنان نظام است
  • درخواست لاپورتا از ژاوی: لیگ قهرمانان را فراموش کن و به فکر ال‌کلاسیکو باش!
  • لازمه تحقق جهاد اقتصادی چیست؟
  • ایجاد روحیه امید و همبستگی ملی از ثمرات وعده صادق است
  • عملیات «وعده صادق» روحیه ملت‌های مسلمان را تقویت کرد
  • تضعیف روحیه مقامات نظامی اسرائیل به‌دلیل عملیات ایران
  • تقلای انگلیس برای تقویت روحیه نتانیاهو | سوناک: ایران اشتباه محاسباتی کرده است
  • عبور موفق از پیک بار تابستان مهمترین رویکرد توزیع برق مرکزی