Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-16@21:00:53 GMT

گیلان رتبه اول ایمنی و سلامت مسافران نوروزی را کسب کرد

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۱۸۸۰۲

گیلان رتبه اول ایمنی و سلامت مسافران نوروزی را کسب کرد

به گزارش ایرنا حجت الاسلام امیر چهری روز جمعه در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه رشت اظهار داشت: علاوه بر این موفقیت ، جمعیت هلال احمر گیلان در سایر زمینه ها و خدمت رسانی نیز یکی از برترین های کشور است و در حوزه لجستیک نیز رتبه اول کشور را دارد.
وی افزود: با توجه به اینکه گیلان پنجمین استان پرحادثه و پرخطر کشور از لحاظ اتفاقات و حوادث جاده ای محسوب می شود، به خصوص در ایام تعطیلات نوروز و تابستان ، جمعیت هلال احمر گیلان در صحنه حضور پررنگی دارد و به مردم و مسافران خدمت رسانی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به غیر دولتی بودن هلال احمر ، بیان کرد: هم اکنون حدود 20 هزار جوان در قالب دانشجویان ، طلاب ، دانش آموزان، جوانان روستایی و ... در هلال احمر گیلان فعالیت دارند و این جمعیت در گیلان نیز دارای امداد هوایی است و 17 پایگاه امدادی در این استان فعالیت دارد.
حجت الاسلام چهری با یادآوری وقوع سیل در کشور در نخستین روزهای سال جاری گفت: گیلانیان 50 میلیارد ریال از طریق جمعیت هلال احمر به مردم سیل زده کمک های نقدی و غیر نقدی انجام دادند که کمک های غیرنقدی گیلانیان توسط 63 کامیون در قالب شش محموله به نقاط سیل زده ارسال شد.
وی ادامه داد: غیر از کمک های نقدی و غیرنقدی که توسط مردم گیلان انجام شد، نیروهای جمعیت هلال احمر در استان های سیل زده حضور یافته و به مردم کمک رسانی کردند.
7285 / 2007
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 ایام تعطیلات نوروز خطبه های نماز جمعه دانش آموزان سیل مسافران نوروزی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۱۸۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سیل در کرمان/ جمعیت هلال‌احمر در حالت آماده باش قرار گرفت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: ۴٠٠ نیروی امدادی و عملیاتی جهت امدادرسانی‌های احتمالی به هموطنان، تا اطلاع ثانوی در حالت آماده‌باش کامل قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، رضا فلاح شامگاه _یکشنبه، بیست‌وششم فروردین_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از دریافت هشدارهای صادره از سازمان هواشناسی و احتمال وقوع سیل در نقاط مختلف استان به ویژه مناطق جنوب و شرق، ۴٠٠ نیروی امدادی و عملیاتی جهت امدادرسانی‌های احتمالی به هموطنان، تا اطلاع ثانوی در حالت آماده‌باش کامل قرار گرفتند.

وی با اشاره به اینکه پیام‌های هشدار، اطلاع‌رسانی و آماده‌باش در سراسر استان انجام شده است، افزود: ۵۵ پایگاه امدادونجات، مراکز پیام، تیم واکنش سریع، آنست و هم چنین شعب هلال احمر در سطح استان آماده ارائه خدمات امدادی به هموطنان هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به اینکه تجهیزات امدادی تقویت و به‌روزرسانی شده است، تصریح کرد: آماده‌باش جدی به رؤسای شعب و تیم‌های عملیاتی شهرستان‌های جنوب و شرق استان داده شد و هشدار مناطق در معرض خطر با همکاری فرمانداران، بخشداران و دهیاران و خانه‌های هلال اعلام شده است.

کد خبر 744588

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به ۱۳۵ حادثه دیده سیل جنوب سیستان و بلوچستان
  • سیل و آبگرفتگی در این ۷ استان
  • امدادرسانی هلال احمر ایلام در دو سال گذشته ۹۰ درصد افزایش یافته است‌
  • هلال احمر استان بوشهر در آماده‌باش است
  • ۵ فوتی و ۱۸ مصدوم در حادثه واژگونی اتوبوس در گیلان
  • جسد پیرمرد هرسینی در آب‌های کرمانشاه کشف شد
  • هشدار سیل در کرمان/ جمعیت هلال‌احمر در حالت آماده باش قرار گرفت
  • هلال احمر زنجان در طرح نوروزی به ۷۸ هزار مسافر نوروزی خدمات داد
  • اسکان یک میلیون و ۲۸۱ هزار مسافر نوروزی در شهر زندگی/ اصفهان رتبه پنجم جذب سفر را دارد
  • معاونت داوطلبان هلال احمر اردبیل رتبه دوم را کسب کرد