Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه بابل گفت: بارها رهبر انقلاب بر بدعهدی غربی‌ها تاکید کردند ولی توجه از سوی مسئولان اجرایی به آن نشد، صبر این ملت هم حدی دارد، ای کاش به جای دو ماه دیگر از همین الان اقدام می‌کردید و مطمئن باشید مردم از این دست تصمیمات شما حمایت خواهند کرد. به گزارش بلاغ، حجت‌الاسلام مجتبی روحانی در خطبه‌های عبادی سیاسی جمعه بابل با اشاره به آثار روزه و روزه‌داری در مومنان اظهار کرد: انسان مومن روزه‌دار از لحظه لحظه ماه مبارک رمضان استفاده کند، اقامه نماز در شب‌های ماه رمضان، روزه‌داری کامل، انواع انفاق و خیرات، دادن افطاری، صله‌رحم، دادن صدقات و قرائت قرآن از جمله اعمال سفارش شده در ماه مبارک رمضان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


  
وی افزود: مبادا خدای ناکرده برخی افراد با خوردن غذا در ملا عام حرمت ماه مبارک رمضان را بشکنند، دادن تذکر به این افراد وظیفه همه ماست، علاوه بر نیروی انتظامی امر به معروف و نهی از منکر وظیفه تک‌تک ماست.
  
امام جمعه بابل ادامه داد: به اقامه نمازجماعت اول وقت مساجد در این ماه مبارک رمضان توجه ویژه شود، بازاریان در زمان اذان مغازه‌های خود را برای اقامه نمازجماعت در مساجد ببندند.
       
این مسئول با اظهار افسوس از برخی ناهنجاریهای اجتمایی تصریح کرد: انتشار کلیپی در فضای مجازی از برخی صحنه‌ها در مدارس کشور را تکان داد، دانش‌آموزان در مدارس با ترانه‌هایی مستهجن در حال رقص بودند که صحنه‌های زهرآگین و زنگ خطر برای کشور ایجاد کرد، هرچند وزیر آموزش و پرورش در این امر تردید کرد اما با کمال تاسف مدارسی را می بینید که رهبر انقلاب بارها در مورد اجرای سند 2030 در آن تذکر داده بودند.
     
روحانی گفت: وزیر فرهنگ ارشاد و برخی از مسوولان، منکر اجرای سند 2030 در مدارس می‌شوند اما شواهد نشان می‌دهد که در برخی مهدکودک‌ها این کار در حال انجام و از برخی معلمان شنیدم که برخی مدارس به خاطر شادابی و نشاط در حال اجرای سند 2030 هستند، همان چیزی که رهبر معظم انقلاب فرمودند که غربی‌ها با اجرای این سند می‌خواهند با هزینه ما برای خودشان سرباز بسازند.
      
وی افزود: نگرانی بالاتر در این زمینه، بی‌توجهی به امر فرهنگ در کشور ماست، شورای عالی انقلاب فرهنگی که وظیفه مهندسی فرهنگی را انجام می‌دهد خیلی وقت هست که جلسات برگزار نمی‌کند، آنهایی که تصویب شد هم اجرا نمی‌شود و این خلاء مهندسی فرهنگی در درون کشور ماست، با کمال تاسف می شنوم در مدارس دخترانه بابل در نهایت بی‌توجهی موسیقی مستهجن در مدرسه پخش می‌شود، این‌ها نشاط را به رقاصی تعبیر می‌کنند، این جریان بوجود آمده هشداری برای وزارت آموزش و پرورش است، بسیاری از خانواده‌ها نگران فرزندان خود هستند، امیدوارم وزارت آموزش و پرورش خودش کنترل کند.
  
خطیب جمعه بابل با اشاره به تصمیم اخیر شورای عالی امنیت ملی اذعان کرد: تصمیم خوب و ارزشمندی شورای عالی امنیت ملی در رابطه با برجام گرفت که ایران تعهدات برجامی خود را بکاهد و بعد از پایبندی طولانی مدت ایران، غربی‌ها به تعهدات خود عمل نکردند، تصمیم اخیر هر چند تصمیم خوبی بود اما بسیار دیر هنگام گرفته شد.
   
این مسئول ادامه داد: بارها رهبر معظم انقلاب بر بدعهدی غربی‌ها تاکید کردند ولی توجه از سوی مسئولان اجرایی به آن نشد، صبر این ملت هم حدی دارد ای کاش هم کمی از رئیس‌جمهور کشور کره شمالی یاد می‌گرفتند، ای کاش به جای اینکه بگویید که دو ماه دیگر فلان تصمیم را می‌گیریم از همین الان اقدام می‌کردید و مطمئن باشید مردم از این دست تصمیمات شما حمایت خواهند کرد.
      
وی در پایان با ابراز نگرانی از برخی گرانی‌ها گفت: با گرانی افسارگسیخته در کشور مواجه هستیم، از ماکارونی تا سیب‌زمینی و پیاز، چرا دستگاه‌های نظارتی ما نظارت خوبی ندارند در کنار این مسئله باید از زحمات دوستان بسیج سازندگی باید تشکر کنم که در این گرانی‌ها و مشکلات در مناطق سیل زده حضوری کم‌نظیر داشتند.

 
انتهای پیام/

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۱۸۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| قدرانی نخست وزیر پاکستان از رهبر انقلاب برای حمایت از مردم کشمیر

فیلم| قدرانی نخست وزیر پاکستان از رهبر انقلاب برای حمایت از مردم کشمیر

دیگر خبرها

  • پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است
  • تغییر تصمیمات جبهه مقاومت و ضرورت بازنگری دربرخی تحلیل های رسمی
  • جامائیکا کشور فلسطین را به رسمیت می‌شناسد
  • عقلانیت انقلابی راه حل مواجهه با معادله و حل مسائل کشور است
  • عقلانیت انقلابی اهل دوقطبی‌های کاذب نیست
  • دهقانی: زیست‌بوم دانش‌بنیان حامی سپاه درمسیر پیشرفت و اقتدار
  • قدردانی شهباز شریف از رهبر انقلاب به دلیل حمایت از مردم کشمیر | کنایه رئیسی؛ ممکن است برخی همکاری‌های دو کشور را نپسندند
  • قدردانی نخست وزیر پاکستان از رهبر انقلاب به دلیل حمایت از مردم کشمیر
  • فیلم| قدرانی نخست وزیر پاکستان از رهبر انقلاب برای حمایت از مردم کشمیر
  • اعتراض ذوب‌آهن به چهار تصمیم سرنوشت‌ساز