Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@15:47:04 GMT

آغاز جنگ لبخند شب های رمضان در آستارا

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۱۸۹۷۸

آغاز جنگ لبخند شب های رمضان در آستارا

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی روز جمعه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: این برنامه شامل مصاحبه زنده با چهره های فرهنگی، هنری و ورزشی آستارا، موسیقی و نمایش کمدی است و تا پایان ماه مبارک رمضان به غیر از شب های قدر ساعت 22 در سینما دریا اجرا می شود.
شاپور تشرینی افزود: نمایش کمدی این برنامه به نویسندگی و کارگردانی نیما رهایی اجرا می شود و امیر حسین الهی، آرش جوهری و یونس عدالت با ایفای نقش در آن، مسائل اجتماعی در آن به زبان طنز مطرح می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


400 هنرمند در هفت انجمن هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا ساماندهی شده است.

**مسابقه کتابخوانی پدافند غیر عامل برگزار شد
سجاد موسوی مدیر آموزش و پرورش آستارا به خبرنگار ایرنا گفت: این مسابقه کتبی امروز با شرکت 700 دانش آموز در دبیرستان های دخترانه دوره های اول و دوم این شهرستان برگزار شد.
وی افزود: هدف از این مسابقه افزایش مطالعه و آشنایی مردم به ‌ویژه دانش‌آموزان با اصول و مبانی پدافند غیرعامل است و نفرات اول تا سوم مسابقه در مدارس، تجلیل خواهند شد.
وی اظهار کرد: در این مسابقه 20 سوال پیرامون سواد رسانه‌ای، فضای مجازی و حملات سایبری، پدافند غیرعامل و تهدیدات پیش‌رو و مأموریت‌های قرارگاه پدافند غیرعامل مطرح شده بود.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان قرار دارد و 17 هزار دانش آموز در 150 مدرسه آن تحصیل می کنند.
7105 / 7124/2007
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 اداره فرهنگ و ارشاد دانش آموز فضای مجازی مدرسه مدیر آموزش و پرورش 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۱۸۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از دندانپزشکان جهادگر در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ زدودن رنج و غم بیماری از چهره و جسم ساکنان مناطق محروم همدان از سوی دندانپزشکان گروه‌های جهادی، گامی برای جبران کمبود‌ها و محرومیت‌های درمانی به‌جای مانده از سال‌های گذشته است که لبخند رضایت را بر لب ساکنان این مناطق نشانده و قلب مردم محروم را گرمای دوباره می‌بخشد.

بیش از ۲ هزار گروه جهادی در استان فعال است و به بیش از۳۰ روستا خدمات رسانی کردند.

در طول بحران کرونا جهادگران در کنار دانشگاه علوم پزشکی اقدامات موثر و مهمی را در کنترل و مهار این ویروس اجذا کردند.

در بی جامعه دندانپزشکان، هنوز هم هستند کسانی که بدون هیچ چشمداشتی کمک به همنوع را جزئی از وظایف خود می‌دانند، کسانی که زیبایی لبخند را برای هم نوعان خود بدون هیچ چشمداشتی هدیه می‌دهند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • تجلیل از دندانپزشکان جهادگر در همدان
  • انهدام سه ریز پرنده در اصفهان
  • جزئیات صدای انفجار در اصفهان | کار اسرائیل بود؟
  • اصفهان در امنیت کامل است؛ انهدام سه ریز پرنده توسط پدافند غیرعامل
  • جزئیات جدید از انفجارها در آسمان اصفهان/ خبرگزاری مهر: سه ریزپرنده در آسمان اصفهان منهدم شد
  • برگزاری مسابقه ادبی تاسیمرغ در کشور
  • آغاز اقدامات اجرایی پدافند غیرعامل شهرداری گرگان در سال 1403
  • دربی اصفهان به یاد اسطوره‌ها (عکس)
  • لبخند، لبخند و لبخند؛ شب دلچسب عثمان دمبله مقابل بارسلونا و هوادارانش / عکس
  • پیروزی مس کرمان برابر شهرداری آستارا در لیگ یک فوتبال