Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بیستمین روز از اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ با اخبار و حاشیه‌های فراوانی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهمترین آن‌ها می‌توان به حضور رامین ناصر نصیر در یک سریال تلویزیونی جدید اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، بیستمین روز از اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ با اخبار و حاشیه‌های فراوانی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهمترین آن‌ها می‌توان به حضور رامین ناصر نصیر در یک سریال تلویزیونی جدید اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یاران امام دوازدهم چه ویژگی‌هایی دارند؟ /ارتباط معنوی شیعیان با امام زمان (عج) و غم درونی جمعه‌ها

کارشناس علوم قرآنی گفت: ویژگی‌های یاران امام دوازدهم به این معنا نیست که فقط پاکان و مخلصان می‌توانند امام زمان (عج) را دوست داشته باشند یا عاشق امام زمان (عج) هستند، بلکه آن‌ها نیز می‌توانند امام زمان (عج) را دوست داشته باشند.

محمدرضا محسنی کارشناس علوم قرآنی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان در خصوص غصه دار شدن شیعیان در عصر روزهای جمعه گفت: اصلی‌ترین دلیلی که باعث می‌شود شیعیان در روز‌های جمعه غصه دار شوند، این است که آن‌ها یک نوع ارتباط معنوی با امام زمان (عج) دارند.

وی ادامه داد: درحقیقت ارتباط معنوی شیعیان با امام زمان (عج) باعث می‌شود که در غروب روز‌های جمعه یک غم درونی وجود انسان را فرا بگیرد.


این کارشناس علوم قرآنی تصریح کرد: پس از اینکه امام زمان (عج) ظهور کنند، یاران اصلی ایشان ارکان اصلی سپاهشان را تشکیل می‌دهند و اگر تعداد یاران کامل شود، امام دوازدهم ظهور می‌کنند.

وی در ادامه صحبت‌های خود اظهار کرد: براساس آنچه در روایات آمده است امام دوازهم (عج) زمانی ظهور می‌کنند که تعداد ۳۱۳ نفر از یارانشان کامل شده باشد. همچنین در روایت دیگری چنین بیان شده که وقتی ۳۱۳ نفر آمدند باز حضرت صبر می‌کند و یک لشکر ده هزار نفری به آن‌ها ملحق می‌شود.

برای مشاهده ادامه خبر اینجا کلیک کنید.

اهمیت خواندن دعای افتتاح در دهه اول ماه مبارک رمضان/حضور در نماز جماعت بسیار توصیه شده است

کارشناس علوم قرآنی گفت: بسیار توصیه شده است که روزه‌دار در دهه اول ماه مبارک رمضان خود را ملزم به شرکت در نماز جماعت کند، زیرا در جمع مومنان بودن در تنظیم نگاه و مسیر افراد بسیار تاثیرگذار است.

حمیدرضا مهدوی ارفع، عضو شورای فرهنگی انقلاب اسلامی و کارشناس علوم قرآنی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان درباره اعمال دهه اول ماه مبارک رمضان گفت: در ماه مبارک رمضان حجم زیادی از دعا‌ها و اعمال توسط اهل بیت معرفی شده که بهتر است مومن واقعی برای رسیدن به بیشتر این اعمال و بجا آوردن آنها، ماه مبارک رمضان را به سه دهه تقسیم کند.

وی اظهار کرد: پیشنهاد می‌کنم روزه‌دار در دهه اول ماه مبارک رمضان خود را ملزم به شرکت در نماز جماعت کند، زیرا در جمع مومنان بودن در تنظیم نگاه و مسیر افراد بسیار تاثیرگذار است.


این کارشناس علوم قرآنی بیان کرد: قرائت قرآن آن هم با طمأنینه و با نگاه به معنی آیات و با آرامش نیز یکی دیگر از اعمال روزه‌دار است.

وی با اشاره به دیگر اعمال دهه اول ماه مبارک رمضان تصریح کرد: این دهه زمان خوبی برای توجه به عهدی که امیرالمومنین(ع) میان مؤمن واقعی و قرآن به آن اشاره می‌کند است.

برای مشاهده ادامه خبر اینجا کلیک کنید.

 همکاری دوباره محمود پاکنیت با همسرش در یک سریال/«دخترم نرگس»، روایتگر گذشت و انسانیت است

 بازیگر سریال «پس از باران» گفت»: من متن‌های زیادی خوانده‌ام، اما متن «دخترم نرگس» خیلی گیرا است، تعلیق‌ها و گره‌های زیادی دارد که مخاطب را دنبال خود می‌کشاند و از همه مهم‌تر به گذشت انسان‌ها در آن خیلی اشاره شده که همین کار را بسیار دلنشین‌تر کرده است.

محمود پاک‌نیت بازیگر سریال ماندگار «یوسف پیامبر» در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان درباره آخرین فعالی هنری خود گفت: این روز‌ها مشغول بازی در سریال تلویزیونی «دخترم نرگس» که به کارگردانی باقر پیران در حال فیلمبرداری است هستم.

وی اظهار کرد: این سریال تلویزیونی که قرار است از شبکه سوم سیما پخش شود کاری از گروه فیلم و سریال ارومیه است و در حال حاضر نیز برای فیلمبرداری این اثر در ارومیه هستیم و همچنین در این مجموعه بازیگرانی چون رحیم نوروزی و مهوش صبرکن ایفای نقش می کنیم و در حال حاضر چهار ماهی است مشغول کار هستیم.

این بازیگر بیان کرد: مجموعه تلویزیونی «دخترم نرگس» ۲۶ قسمت دارد و من در این سریال بیست و شش قسمتی نقش پدر نرگس که شخصیت اصلی این سریال است را ایفا می‌کنم.

وی درباره تفاوت‌های این سریال با دیگر سریال‌هایی که تا کنون در آنها ایفای نقش کرده تصریح کرد: از آنجا که قصه‌های روز داستان‌های چندان متفاوتی ندارند و با توجه به اینکه در زمان حال روی می‌دهند نمی‌توان به تمایز میان آن‌ها به شکل خیلی دقیقی اشاره کرد.

برای مشاهده ادامه خبر اینجا کلیک کنید.

حکایت‌های کمال بعد از ماه رمضان روی آنتن می‌رود/هیچ خبری از ساخت شهرزاد ۴ نیست

خبرگزاری میزان- بازیگر سریال شهرزاد گفت: در ابتدا قرار بود سریال حکایت‌های کمال نوروز پخش شود که جایش را به اثر دیگری داد. پس از آن صحبت بر سر پخش در ماه مبارک رمضان بود که آن هم منتفی شد. حال به گمانم این اثر بعد از ماه رمضان روی آنتن خواهد رفت.

رامین ناصرنصیر بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، درخصوص آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: به تازگی بازی در مجموعه‌ای عروسکی که از شبکه سلامت روی آنتن رفته است را به پایان رسانده‌ام. در آستانه تعطیلات نوروز به این پروژه اضافه شدم که از همان ابتدای سال روی آنتن رفت و پخشش همچنان ادامه دارد.

وی در همین راستا ادامه داد: علاوه بر این مجموعه تلویزیونی در یک اپیزود از سریال محکومین به ایفای نقش پرداختم. این سریال کاملاً اپیزودیک بوده و در هر قسمت مجموعه متفاوتی از بازیگران حضور پیدا می‌کنند.

بازیگر سریال "محکومین" درباره سایر فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری اضافه کرد: اواخر سال گذشته بازی در سریال "خونه یکی" به کارگردانی "حامد تهرانی" را به پایان رساندم که هنوز پخش نشده است. این سریال داستان چهار خانواده را روایت می‌کند که در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند و من پدر یکی از همین خانواده‌ها هستم.

وی درباره بازی در سریال "حکایت‌های کمال" اضافه کرد: حکایت‌های کمال از جمله آثار خوبی است که در چند اپیزود آن به ایفای نقش پرداختم. این مجموعه از جمله آثار پربازیگر تلویزیون است که در آن با عزیزانی همچون محمود پاک‌نیت، شهره لرستانی، میرطاهر مظلومی، نگار عابدی و شهین تسلیمی همبازی بودم.

برای مشاهده ادامه خبر اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: امام زمان ماه مبارک رمضان رامین ناصر نصیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۱۹۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستورات تاکتیکی خاص برای چپ‌پای سپاهان

به گزارش ورزش سه، میلاد زکی‌پور مدافع چپ تیم سپاهان در بازی‌های اخیر  با نقشی متفاوت و وظایفی جدید در ترکیب این تیم حضور پیدا می‌کند و نفوذهای او نسبت به نیم فصل اول کمتر شده است.

با توجه به عملکرد دفاعی ضعیف سپاهان در هفته های اخیر و نبود مهره‌های تاثیرگذار دفاعی مورایس با تغییری اندک در سبک بازی تیم خود تا حدودی خط دفاع این تیم را تقویت کرده است، دیگر خبری از استارت های مداوم و حضور های ناگهانی میلاد زکی‌پور در حوالی محوطه جریمه تیم ها نیست و او با احتیاط بیشتری نفوذ می‌کند و با باقی ماندن در نیمه خودی اجازه نفوذهای بیشتر را برای رامین رضاییان فراهم کرده است.

سپاهان در عوض ثابت بازی کردن میلاد‌ زکی‌پور از رضا شکاری و علی‌اصغر اعرابی در سمت چپ استفاده می‌کند و معمولا نزدیک به 70 دقیقه رضا شکاری در زمین حضور دارد و اعرابی تازه نفس در نیمه دوم به ترکیب این تیم اضافه می‌شود تا با زوج‌سازی با هافبک های این تیم سمت چپ سپاهان را هم فعال نگه دارد.

میلاد زکی‌پور در طول فصل یکی از مهره‌های ثابت و مورد علاقه مورایس بوده که با توجه به شرایط این تیم نقش تاکتیکی جدیدی دارد، البته حضور او در خط دفاع به صورت کامل نیست و دقایقی از مسابقه رامین رضاییان استراحت بیشتری می‌کند و حملات به سمت چپ خط دفاعی سپاهان منتقل می‌شود.

زکی‌پور در بازی با پرسپولیس به نظر می‌رسد که نفوذهای بیشتری انجام دهد و با توجه به قدرت دفاعی و هجومی سمت چپ پرسپولیس که مقابل رامین رضاییان قرار می‌گیرند او مسئولیت بالانس کردن حملات تیم‌اش را خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • ۳۰۰ نفر در کرمانشاه برگزیده طرح مسطورا در ماه مبارک رمضان شدند
  • خادمان قرآنی و فعالان طرح «مسطورا» در کرمانشاه تجلیل شدند
  • جامعة المصطفی، مولود مبارک انقلاب اسلامی است
  • هر مدرسه علمیه، اردوگاه امام زمان(عج) است/ جامعة المصطفی، مولود مبارک انقلاب اسلامی
  • جامعة المصطفی مولود مبارک انقلاب اسلامی است
  • تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام
  • حقوق واقعی کارگران دیده شود
  • طرح بازرسان و ناظران افتخاری اجرا می‌شود
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری روی میز شورای شهر تهران
  • دستورات تاکتیکی خاص برای چپ‌پای سپاهان