Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، جبران باسیل وزیر خارجه لبنان پس از دیدار با نبیه بری رئیس پارلمان لبنان گفت: ما درباره موضوع مرزهای دریایی و زمینی گفتگو کردیم و هماهنگی مواضع صورت گرفت ما نگرانی از بابت خدشه وارد شدن به این حقوق نداریم اما سازوکاری برای گفتگو وجود دارد.

وی افزود: اسرائیل از اینکه بخواهد بر ثروت‌های ما چنگ اندازد عاجز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باسیل اعلام کرد: ما موضوع امام موسی صدر را مورد رایزنی قرار دادیم و اینکه چگونه می‌توانیم در این باره عمل کنیم به ویژه که امام موسی صدر شخصیتی ملی و متعلق به همه لبنانی هاست و ما باید به حقیقت کامل در این پرونده برسیم و بر پیگیری موضوع اهتمام می‌ورزیم.

وزیر خارجه لبنان در ادامه بیان کرد: می‌توانیم به تفاهمات درباره بحران برسیم به ویژه که خطرات خارجی بزرگی وجود دارد که از جمله آنها آنچه با عنوان معامله قرن برای منطقه تدارک دیده شده است می‌توان نام برد.

کد خبر 4613169

منبع: مهر

کلیدواژه: جبران باسیل لبنان رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۱۹۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظات برخورد عظیم بمب اسرائیل به ساختمان حزب الله

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 14 جنگنده‌های رژیم اسرائیل به دو ساختمان در مناطق عیتا الشعب و بیضاء در جنوب لبنان حمله کردند و ادعا کردند این ساختمان‌ها مراکز نظامی حزب الله لبنان بوده است. لحظات این بمباران مهیب را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • لحظات عظیم ترین بمباران لبنان توسط اسرائیل
  • لحظات برخورد عظیم بمب اسرائیل به ساختمان حزب الله
  • پیام ویژه حزب‌الله به اسرائیل!
  • نتانیاهو بقای اسرائیل را به خطر می اندازد/ ما یک قدم با شکست کامل فاصله داریم
  • (ویدیو) حمله پهپادی اسرائیل به یک خودرو در جنوب لبنان
  • فیلم/ حمله پهپادی اسرائیل به یک خودرو در جنوب لبنان
  • یک پژوهشگر : نتانیاهو بقای اسرائیل را به خطر می اندازد/ شکست او در طول جنگ تصادفی نیست؛ این میوه تلخ چندین سال سیاست های فاجعه بار است
  • یووال نوح هراری: نتانیاهو بقای اسرائیل را به خطر می اندازد/ شکست او در طول جنگ تصادفی نیست؛ این میوه تلخ چندین سال سیاست های فاجعه بار است/ ما یک قدم با شکست کامل فاصله داریم/ متحدان ما یکی یکی از آنچه در غزه می‌گذرد وحشت زده شده‌اند
  • گران‌ترین رادار آمریکایی چگونه در اسرائیل منهدم شد؟ + فیلم