Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@04:39:02 GMT

دردسر تکواندوی ایران به خاطر کارشکنی انگلیس

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۱۹۷۸۵

تیم‌های ملی تکواندو مردان و زنان کشورمان که قرار بود ساعت ۲۳:۴۰ امشب (جمعه – ۲۰ اردیبهشت‌ماه) راهی منچستر شوند به دلیل کارشکنی سفارت کشور میزبان برای صدور روادید در دو مرحله اعزام خواهند شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی جهان ۲۵ تا ۲۹ اردیبهشت‌ماه به میزبانی " منچستر" انگلیس برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم‌‌های ملی تکواندو مردان و زنان کشورمان که پیش از این قرار بود برای حضور در این رقابت‌ها ساعت ۲۳:۴۰ امشب (جمعه – ۲۰ اردیبهشت‌ماه) راهی این کشور شوند، با توجه به کارشکنی سفارت انگلیس برای صدور روادید در دو مرحله به منچستر اعزام خواهند شد.   این در حالی است که فدراسیون تکواندو کشورمان از مدت‌ها پیش برای اخذ ویزا این رویداد اقدامات کامل را انجام داده و از سوی فدراسیون جهانی تکواندو، کمیته ملی المپیک کشورمان و کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) نیز مکاتبات و پیگیری‌های لازم صورت گرفته است.   آرمین هادی‌پور (وزن ۵۴- کیلوگرم)، محمد حسن پلنگ افکن (وزن ۵۸- کیلوگرم)، سروش احمدی (وزن ۶۳- کیلوگرم)، میرهاشم حسینی (وزن ۶۸- کیلوگرم)، امیرمحمدبخشی (وزن ۷۴- کیلوگرم)، مهران برخورداری (وزن ۸۰- کیلوگرم)، عرفان ناظمی (وزن ۸۷- کیلوگرم) و سجاد مردانی (وزن ۸۷+ کیلوگرم) ترکیب تیم ملی مردان را تشکیل می‌دهند.   هدایت این نفرات برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق و وحید عبداللهی به عنوان مربی است.   همچنین مهلا مومن‌زاده (وزن ۴۶- کیلوگرم)، ناهید کیانی (وزن ۴۹- کیلوگرم)، پریسا جوادی (وزن ۵۷- کیلوگرم)، یلدا ولی‌نژاد (وزن ۶۲- کیلوگرم)، کیمیا همتی (وزن ۶۷- کیلوگرم) و اکرم خدابنده (وزن ۷۳- کیلوگرم) در ترکیب تیم ملی زنان قرار دارند.   مهرو کمرانی به عنوان سرمربی و فاطمه صفرپور و ریحانه فولادی مربیان تیم هستند.   گفتنی است؛ مسابقات قهرمانی جهان G12 است که به نفر اول ۱۲۰ امتیاز، نفر دوم ۷۲ امتیاز، نفرات سوم ۴۳.۲۰ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ وکسب سهمیه المپیک تعلق می‌گیرد.   منبع: فدراسیون تکواندو

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۱۹۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوزها در مسیر قهرمانی ؛ صعود بی‌دردسر ملی‌پوشان فوتسال به دور حذفی جام ملت‌های آسیا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، دور سوم مرحله گروهی جام ملت‌های فوتسال آسیا با برگزاری دو دیدار ادامه یافت که در یکی از بازی‌ها تیم ملی فوتسال ایران با چهار گل کویت را شکست داد.

علی اکرمی، سعید احمدعباسی و سالار آقاپور در نیمه اول برای ایران گل زدند. در نیمه دوم سعید احمدعباسی از روی نقطه پنالتی بار دیگر گلزنی کرد و چهارمین گلش را در این رقابت‌ها و دومین گلش را در این مسابقه به ثمر رساند.

در دیگر دیدار همزمان افغانستان سه بر دو از سد بحرین گذشت و به عنوان تیم دوم پس از ایران صدرنشین راهی دور حذفی شد.

شاگردان وحید شمسایی در دور یک‌چهارم نهایی این رقابت‌ها با قرقیزستان روبه‌رو خواهند شد.

کد خبر 846464 منبع: ایسنا برچسب‌ها فوتسال و فوتبال ساحلی ویژه ورزشی جام ملت‌های آسیا

دیگر خبرها

  • رضاییان: شرکت ذوب آهن درباره ربیعی کارشکنی کرد!
  • توخل به انگلیس برمی‌گردد: لندن نه، این بار منچستر!‏
  • یوزها در مسیر قهرمانی ؛ صعود بی‌دردسر ملی‌پوشان فوتسال به دور حذفی جام ملت‌های آسیا
  • قهرمانی منچستر یونایتد در لیگ برتر انگلیس با هت تریک رابین فن پرسی (22 آوریل، 2013) / فیلم
  • قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • منچستر یونایتد مقابل تیم دسته اولی مُرد و به فینال صعود کرد
  • قشلاقی و فتحی در آستانه کسب نشان طلای بوکس بین المللی بیشکک
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و کاونتری +پخش آنلاین
  • کشتی فرنگی گزینشی المپیک در قاره آسیا| مهمدی و کاویانی نژاد به مرحله نیمه نهایی راه یافتند
  • تلاش ­دو فرنگی کار کشورمان برای کسب سهمیه