Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@08:08:11 GMT

علوی: سه امتیاز بازی با سایپا برای ما حیاتی است

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۲۰۲۲۴

علوی: سه امتیاز بازی با سایپا برای ما حیاتی است

اهواز – ایرنا - سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: سه امتیاز دیدار مقابل سایپا برای ما بسیار حیاتی است و برای آن تلاش می کنیم.

به گزارش ایرنا سید محمد علوی جمعه در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال استقلال خوزستان مقابل سایپا اظهار داشت: اگر چه ما از لیگ کنار رفتیم اما با انگیزه ای که از بچه ها سراغ دارم فردا بازی محکم و قدرتمندی ارائه می دهیم و برای برد وارد میدان می شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان این که همانند بازی های قبل بازی خوب و شرافتمندانه ای ارائه می دهیم افزود: در بازی مقابل استقلال تا دقیقه 86 خیلی استوار برابراین تیم قدرتمند ایستادگی کردیم هر چند می ‌توانستیم با ارائه یک بازی بد و غیرجوانمردانه به تساوی 2 بر 2 برسیم اما هدف ما انجام بازی شرافتمندانه است.
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در پاسخ به این پرسش که آیا فصل آینده با این تیم همکاری خواهد کرد گفت: در این باره صحبتی با من نشده و تمام تلاش و هدفم این است که در این فصل بهترین عملکرد استقلال خوزستان را نشان دهم.
وی عنوان کرد: یکی 2 روز پیش از طریق مدیرعامل باشگاه متوجه شدم که باشگاه های اروپایی به دنبال جذب مصطفی کیانی هستند و امیدوارم که این بازیکن لژیونر شود.
علوی افزود: در یک نیم فصل، کنار مربیان بزرگی چون بوستانی، قنبری و یزدی کار کردم و دوست دارم باز هم در این تیم کار کنم اگرچه باید ببینیم که آیا مجموعه استقلال خوزستان تمایل به تیم داری برای فصل آینده دارد. اگر استقلال خوزستان در لیگ دسته یک حاضر شد و من در این تیم بودم، مهمترین اصل برای من صعود این تیم به لیگ برتر است.
گفتنی است ابراهیم صادقی سرمربی تیم سایپا به نشست خبری قبل از بازی نرسید.
تیم استقلال خوزستان در هفته بیست و نهم لیگ برتر از ساعت 21:30 روز شنبه در اهواز پذیرای تیم سایپا خواهد بود.
9879/6002

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال ليگ برتر سايپا استقلال خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۲۰۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطلق‌زاده: فوتبال برای مسئولان خوزستان مهم نیست

هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان بر این اعتقاد است که فوتبال برای مسئولان استان خوزستان مهم نیست. - اخبار ورزشی -

محمود مطلق‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره تساوی بیرون از خانه تیمش برابر گل‌گهر گفت: ما فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم و با اینکه دو گل از حریف خوردیم، ولی هرگز بابت جبران باخت ناامید نبودیم. امسال هم در چند بازی کامبک زدیم و خوشبختانه در بازی با گل‌گهر هم توانستیم دو گلی را که خوردیم در دقایق آخر جبران کنیم. سرمربی تیم حریف بعد از بازی گفت که چیزی از تیم ما ندیده، ولی بهتر است ایشان یک بار دیگر بازی را تماشا کند تا ببیند ما چه نمایشی داشتیم.

شوشتری: ارزش تساوی در خانه گل‌گهر اندازه برد بود

 

وی در مورد شانس ماندن تیم استقلال خوزستان در لیگ برتر خاطر نشان کرد: تیم ما از لحاظ فنی شرایط خوبی دارد و امسال اگر بدشانسی نمی‌آوردیم بیشتر امتیاز می‌گرفتیم. من مطمئن هستم که استقلال خوزستان در لیگ برتر می‌ماند.

مطلق‌زاده همچنین تصریح کرد: ما مشکلات زیادی داریم، ولی آقای نجفی به عنوان مدیرعامل باشگاه کارش را خیلی خوب بلد است و به خوبی از تیم حمایت می‌کند. یکی از مشکلات اساسی ما بی‌توجهی مسئولان استانی به فوتبال و نماینده‌های خوزستان است و در واقع باید گفت که رشد فوتبال برای مسئولان استانی در اولویت نیست. البته خیلی چیزها برای آنها در اولویت قرار ندارد.

هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان در پایان اظهار داشت: ما در لیگ برتر هستیم، ولی عجیب است که مشکل زمین تمرین داریم و این مشکل هنوز حل نشده است. در صنعت نفت هم که بودم این وضعیت و این مشکلات وجود داشت. شما دیدید که چند روز پیش چگونه بازی استقلال ملاثانی لغو شد، چون در ساعتی که قرار بود بازی آنها برگزار شود، ما تمرین داشتیم و کاری هم از دست‌مان ساخته نبود. متأسفانه در خوزستان به فکر تیم‌های این استان نیستند و این واقعاً ناراحت‌کننده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گلزن جدید استقلال از دفاع آمد (عکس)
  • مطلق‌زاده: فوتبال برای مسئولان خوزستان مهم نیست
  • عملیات آبرسانی به روستاهای محروم خرمشهر
  • هورسان کنار کشید/ سایپا به لیگ برتر والیبال برگشت
  • استقلال، سپاهان، پرسپولیس؛ جام به کدام می‌رسد؟
  • شمس آذر به استقلال باخت، اما شمایل یک تیم بازنده را نداشت
  • لیگ دسته اول| برد دراماتیک خیبر و تداوم روند نزولی چادرملو
  • رکورد 92 درصدی پرسپولیس در سال 1350
  • هت‌تریک استقلال خوزستان در وقت‌های تلف شده
  • کدام تیم قهرمان می‌شود؟