Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@23:21:19 GMT

شهادت 304 فلسطینی از آغاز راهپیمایی بزرگ بازگشت

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۲۰۴۷۶

شهادت 304 فلسطینی از آغاز راهپیمایی بزرگ بازگشت

تهران - ایرنا - وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که از آغاز تظاهرات هفتگی فلسطینیان موسوم به راهپیمایی بزرگ بازگشت در مرز غزه با فلسطین اشغالی تاکنون، 304 تن بر اثر حملات و تیراندازی ارتش رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده‌اند.

به گزارش جمعه شب ایرنا به نقل ازمرکز اطلاع رسانی فلسطین، راهپیمایی بزرگ بازگشت از 30 مارس سال گذشته میلادی (10فروردین 97) شروع شده است که تا کنون 304 تن از جمله 59 کودک و 10 زن شهید شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین در این مدت 17 هزار و 301 تن در جریان تیراندازی نظامیان صهیونیست به سوی شرکت کنندگان در راهپیمایی های مسالمت‌آمیز زخمی شده اند.
در حملات جمعه گذشته ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه، 5 فلسطینی به شهادت رسیدند که این حملات جنایتکارانه موجب آغاز درگیری دو روزه مقاومت فلسطین و اشغالگران صهیونیست شد.
پنجاه و هشتمین جمعه راهپیمایی بزرگ بازگشت امروز در مرزهای غزه برگزار شد.
شبد**1480**1379

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي غزه شهادت راهپيمايي بازگشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۲۰۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز راهپیمایی مردم شهرکرد در حمایت از عملیات وعده صادق


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مردم شهرکرد در حمایت از مردم مظلوم غزه و عملیات وعده صادق امروز جمعه ۳۱ فروردین بعد از اقامه نماز جمعه شهرکرد برگزار کردند.
مسیر راهپیمایی از مصلای نماز جمعه امام خمینی (ره) شهرکرد به سمت میدان بوعلی سینا است.

دیگر خبرها

  • وحشت صهیونیست‌ها از حملات موشکی مقاومت فلسطین
  • برگزاری دوباره تظاهرات در مراکش برای حمایت از فلسطین
  • شهادت فرمانده گردان طولکرم در سرایاالقدس
  • راهپیمایی نمازگزاران جمعه خمین در حمات مردم فلسطین
  • آغاز راهپیمایی مردم شهرکرد در حمایت از عملیات وعده صادق
  • مخالفت قاطعانه رهبر حزب شاس و عضو ناظر کابینه جنگ رژیم صهیونیستی با هرگونه حمله به ایران/ حماس: پاسخ ایران ثابت کرد که دوران بزن در رو دیگر به سر آمده است/ ۱۶ نفر از اسرای غزه در زندان‌های رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند/ سایت وزارت راه رژیم صهیونیستی هک ش
  • شهادت ۱۶ اسیر فلسطینی اهل غزه در زندان‌ های رژیم صهیونیستی
  • شهادت ۱۶ اسیر فلسطینی اهل غزه در زندان‌های رژیم صهیونیستی
  • بمباران محل اسکان آوارگان فلسطینی در رفح و النصیرات
  • اسراییل جان بیش از ۱۴ هزار و ۵۰۰ کودک را در غزه گرفته