Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- حجت‌الاسلام حسيني مير اميني گفت: از نظر غرب برجام مرده است؛ ميت را نبايد جراحي کرد بلکه بايد دفن کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري آريا، حجت الاسلام و المسلمين سيد محمد حسيني مير اميني امام جمعه شهرستان آبيک در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر آبيک در  مسجد حضرت وليعصر عجل الله فرجه برگزار شد با اشاره به ديدار مقام معظم رهبري با قاريان قرآن اظهار داشت: بيان رهبري براي کساني که مي خواهند کار قرآني کنند اين است که نوع تلاوت آنها تفهيمي باشد و فقط روخواني و سطحي نباشد؛ بلکه به معاني آيات قرآن نيز توجه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 امام جمعه آبيک در ادامه با اشاره به وفات حضرت خديجه سلام الله عليها اظهار داشت: وفات اين بانوي بزرگوار وفات شهادت گونه بود به نحوي که سه سال در شعب ابي طالب لطمه‌هاي فراوان خورد که پس از خروج از شعب ابي طالب با همان لطمات از دنيا رفت. آن بانوي بزرگوار داراي شخصيت ويژه اي بود که کمک هاي شاياني به اسلام و پيامبر اسلام کرد.
وي در ادامه اظهار داشت: اتفاق مهمي که اخيراً در کشور افتاده، بعد از مدتها فرصت که ايران به اروپا داد اروپا حرکت مثبتي انجام نداد و حال اقدام متقابل ايران را در پي داشته است. امام جمعه آبيک اظهار داشت: مقام معظم رهبري بارها فرمودند تفاوت ميان آمريکا و اروپا وجود دارد.
وي افزود: سران سياسي آمريکا و اروپا به عنوان مظهر خباثت عالم برنامه اي ريختند تحت عنوان برجام که حالا طرحشان براي سياستمداران کشور کاملاً روشن شده است و اقدامات اروپا نيز در اين ميان به سخره گرفتن ملت ايران است.
 امام جمعه آبيک تصريح کرد: در دنيا زبان، زبانِ قدرت است. ما اگر قدرت هسته اي نداشتيم پاي ميز مذاکره با ما نمي آمدند؛ پس با قدرت بايد وارد مذاکره شد حق را ستاند و بازگشت. امام جمعه آبيک اظهار داشت: امروز در بين جميع سياستمداران کشور اعم از اصلاح‌طلب و اصولگرا به اين نتيجه رسيده اند که ديگر نمي شود کار را به روال قبل با آمريکا و اروپا ادامه داد.
 حسيني مير اميني افزود: الان بايد جناح انقلابي موضع رئيس جمهور را تقويت کند و در همين راستا در مراکز استانها راهپيمايي برپاست و ما نيز شعار مرگ بر آمريکا و اسرائيل را با نمازگزاران سر خواهيم داد.
وي تاکيد کرد: حزب الله اصالت خود را بايد ثابت کند، موضع به حقي داريم و هر کس در طريق قرار بگيرد حمايت مي‌کنيم.
 وي در ادامه با اشاره به اظهارات رئيس‌جمهور که با اعلام مهلت 60 روزه اروپا گفته است" اين اقدام جراحي بر جامعه است"، اظهار کرد: طرف مقابل احترامي براي برجام قائل نيست. از نظر غرب برجام مرده است.
وي تصريح کرد: ميت را نبايد جراحي کرد بلکه ميت را بايد دفن کرد .
حجت الاسلام و المسلمين حسيني مير اميني در ادامه با اشاره به جلسه اخير مسئولان شهرستان آبيک با مسئولان استاني و با حضور رئيس کميسيون اصل 90 مجلس اظهار داشت: در اين جلسه تاکيد شد تا پايان شهريور آب طالقان به آبيک برسد و 20 ميليارد تومان به  شرکت لوله سازي پرداخت شد تا آب طالقان را آبيک برساند. از طرفي چاه آب قشلاق وارد مدار شده و چاه گازرسنگ از مدار خارج مي گردد تا قبل از رسيدن آب طالقان به آبيک کيفيت آب شرب شهر آبيک ارتقا يابد.
امام جمعه آبيک اضافه کرد: در خصوص مطالبه مردم در زمينه بيمارستان شهدا نيز با تلاش مسئولان ،  دستگاههاي دياليز که امانت داده شده بود به بيمارستان منتقل شده است و 5 ميليارد تومان اعتبار هم به حساب شبکه بهداشت واريز شده و وزير بهداشت نيز قول اعتبار چند ميلياردي براي بيمارستان شهدا داده است .
وي تصريح کرد: درخصوص الحاقيه و  ارتقاء از 32 تخت به 64 تخت نيز موافقت گرديده که به فضل الهي با تلاش مسئولان تحقق  خواهد يافت.
وي در پايان تاکيد کرد: بحمدلله اينها تلاش انسجام و همدلي مسئولان در شهرستان و استان است که اميدواريم اين انسجام و همدلي در کشور نيز ساري و جاري بشود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: امام جمعه آبيک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۲۰۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده صادق بخش کوچکی از توانمندی نظامی ایران بود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با بیان اینکه امروز نیروهای نظامی ایران در اوج اقتدار هستند گفت:عملیات وعده صادق بخش کوچکی از توانمندی نظامی ایران بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد به مناسبت 29 فروردین، روز ارتش با کارکنان ارتش در استان یزد دیدار کرد. 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در این دیدار با بیان اینکه ارتش یکی از اعضای بزرگ خانواده انقلاب است که در بدو پیروزی انقلاب اسلامی و حتی قبل از آن، دچار تحول شد و در مسیر انقلاب قدم برداشت. 

وی با تاکید بر اینکه عملیات وعده صادق بخش کوچکی از توانمندی نظامی ایران بود عنوان کرد: اکنون ارتش و سپاه و نیروهای نظامی و انتظامی ما آگاه هستند که خدمت آنها از چه ارزشی برخوردار است و خوب می دانند که هدف آنها دیگر حفظ تاج و تخت طاغوت ها نیست بلکه حفظ امنیت مردم و کشور است. 

ناصری ادامه داد: تکلیف داریم که در مسیر حاکمیت خدا پیش برویم و وظیفه ما خدمت در جامعه اسلامی است و ایمان داریم که هر چه انجام می دهیم، برای حفظ سعادت خود و جامعه انجام می دهیم. 

وی ادامه داد: ارتش برای حفظ منافع مردم، کشور، دین و دنیا و آخرت خود قدم برداشته و ثمرات بزرگ این خدمات هم در دنیا و هم آخرت مشخص خواهد شد. 

امام جمعه یزد بر لزوم تقویت هرچه بیشتر ارتباط میان نیروهای نظامی تاکید کرد و گفت: همین وحدت سبب پیروزی شده بنابراین هم باید این رویه حفظ شود و هم به تقویت آن کمک شود. 

 ناصری، آموزش را از ارکان اصلی در حوزه دفاعی دانست و اظهار کرد: با توجه به اینکه یزد پایگاه ارتش ندارد، آموزش نیروهای ارتش در این استان باید مدنظر باشد.

انتهای پیام/781

دیگر خبرها

  • دیدار مدیر کل امور اتباع البرز با امام جمعه چهارباغ
  • دیدار کارکنان تیپ ۴۰ متحرک هجومی ارتش با امام جمعه اردبیل
  • وعده صادق بخش کوچکی از توانمندی نظامی ایران بود
  • رفع مشکلات شهرک اصناف دلیجان در اولویت اقدامات قرار گیرد
  • پنتاگون: خواهان جنگ با ایران نیستیم
  • حمله ایران به اسرائیل تاریخ ساز شد و باعث فخر و مباهات ما ایرانیان است
  • یاد خدا، مطمئن‌ترین راه برای رسیدن به آرامش است
  • «بارانی» امام جمعه موقت سمنان شد
  • الحاق یک دستگاه آمبولانس پیشرفته به ناوگان امدادی جزیره جهانی قشم
  • اولیانوف: رویدادهای خاورمیانه از نتایج تصمیم آمریکا و اروپا برای جلوگیری از احیای برجام است