Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام‌جمعه بخش بهمن: یکی از برنامه‌های دشمن تضعیف روحیه انقلابی و حماسی جوانان ایران است که اخیراً نمونه‌ای از آن را در کلیپ‌های منتشر شده از رقص و خوانندگی دانش آموزان مدارس، مشاهده کردیم.به گزارش بلاغ،از ابرکوه، حجت‌الاسلام رضا علیزاده در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در محفل انس با قرآن، اظهار کرد: رمز پیروزی انقلاب اسلامی و تداوم و عبور آن از گردنه‌های سخت 40 ساله، پیروی از دستورات قرآن کریم و عدم اعتماد به دشمن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عمل به قرآن، رمز استمرار انقلاب اسلامی

حجت‌الاسلام علیزاده افزود: کشورهایی مانند مصر بعد از سرنگون کردن دیکتاتوری غرب‌گرا و وابسته به آمریکا به‌جای عمل به قرآن و عدم رجوع به ظالمین، به آمریکا اعتماد کرده و به‌جای همراهی و وحدت با کشورهای اسلامی به سمت دشمنان رفتند و در نهایت انقلاب آنان موفق نبود.

امام‌جمعه بخش بهمن با بیان اینکه موتور پیش برنده انقلاب، داشتن روحیه انقلابی است افزود: روحیه انقلابی به این معنا است که ترس، ملاحظه‌کاری و محافظه‌کاری نداشته و توقف نکنیم و کارها تزئینی انجام ندهیم؛ چراکه روحیه انقلابی حافظ کشور در برابر دشمن است.

خوانندگی و رقص دانش آموزان نمونه‌ای از تضعیف روحیه انقلابی

علیزاده یکی از مشکلات پیش روی انقلاب اسلامی را رشد و ترویج تفکرات غیرانقلابی دانست و گفت: دشمن تلاش می‌کند جوانانی بی‌تفاوت نسبت به انقلاب تربیت کند و روحیه حماسی و انقلابی گری را در آن‌ها بکشد که نمونه آن کلیپ‌های منتشر شده از مدارس است که به‌جای سرودن شعرهای حماسی و انقلابی دانش آموزان را به خوانندگی و رقص تشویق می‌کنند و این زنگ خطر است.

وی تصریح کرد: علت اصلی پیروزی انقلاب در 40 سال گذشته حمایت مردم از انقلاب بوده است. لذا برای تسلیم کردن جمهوری اسلامی تنها راه، فشار بر مردم است تا جایی که مردم دست از حمایت نظام بردارند در این شرایط روحیه انقلابی ملت، باطل‌السحر نقشه شوم آمریکا است.

مقاومت، تنها را نجات امت اسلامی از دست دشمنان

خطیب جمعه بخش بهمن تنها را نجات امت اسلامی از دست دشمنان را مقاومت دانست و ادامه داد: امروز عده‌ای تلاش می‌کنند به مردم القا کنند که باید با آمریکا کنار آمد و مقاومت کردن بی‌فایده است که چنین اعتقادی روحیه انقلابی را تضعیف می‌کند.

 علیزاده اضافه کرد: تضعیف روحیه انقلابی از برنامه‌های دشمن است و مقام معظم رهبری هم از کسانی که با قلم، بیان و یا اشکال دیگر درصدد تضعیف روحیه انقلابی در بین مردم و جوانان هستند، انتقاد کردند. امروز هم برای عبور از شرایط جنگ اقتصادی و رفع مشکلات کشور باید امور را به دست کسانی سپرد که با همه وجود آرمان‌های انقلاب را باور دارند.

اولتیماتوم جمهوری اسلامی به آمریکا و اروپا

وی در ادامه به پیام قاطعانه برجامی ایران به آمریکا و اروپا اشاره کرد و گفت: پس از عهدشکنی آمریکا و ناتوانی سه کشور انگلیس و فرانسه و آلمان در تأمین منافع برجامی، ایران تصمیم گرفت فروش مازاد اورانیوم غنی‌سازی شده و آب‌سنگین را به مدت 60 روز ممنوع کند.

امام‌جمعه بخش بهمن ادامه داد: در ادامه اگر اروپا باز هم به تعهدات خود عمل نکند، ایران غنی‌سازی بدون محدودیت را شروع و راکتور آب‌سنگین اراک طبق برنامه قبل از برجام، فعالیت خود را از سر می‌گیرد.

علیزاده یادآور شد: این کار باید زودتر انجام می‌شد، چون همه فهمیدند که زبان آمریکا لبخند و مذاکره و دیپلماسی نیست بلکه زبان زور و قدرت است. بعد از پیام جمهوری اسلامی، اروپایی‌ها این ضرب‌الاجل 60 روزه شورای امنیت ملی را رد کرده و خواستار پایبندی ایران به تعهداتش درباره برجام شدند.

پاسخ 700 موشک فلسطینی به جنگنده‌های اسرائیلی

وی همچنین به موضوع مقاومت فلسطین در حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به نوار غزه اشاره کرد و گفت: فلسطین بیش از 700 موشک به سمت اسرائیل مخصوصاً شهر عراد که در 73 کیلومتری نوار غزه و مرکز تأسیسات اتمی اسرائیل است پرتاپ و کمتر از 48 ساعت اسرائیل را به یک جهنم تبدیل کرد.

خطیب جمعه مهردشت یادآور شد: پاسخ فلسطینیان به نحوی بود که اسرائیل مجبور به آتش‌بس شد و این به معنای شکست اسرائیل است که بار دیگر در کمتر از دو روز بینی آن‌ها به خاک مالیده شد.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۲۰۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی تا جمعه

مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش با صدور اطلاعیه‌ای از تمدید ثبت نام در آزمون‌های ورودی مدارس دوره اول و دوم استعدادهای درخشان و دوره دوم نمونه دولتی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳، به مدت سه روز خبرداد.

به گزارش ایسنا، مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش در این اطلاعیه اعلام کرد: با توجه به درخواست دانش آموزان و اولیاء آنها، مهلت ثبت نام در آزمون‌های ورودی مدارس دوره اول و دوم استعدادهای درخشان و دوره دوم نمونه دولتی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳، به مدت سه روز از روز چهارشنبه ۲۹ فروردین تا روز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ تمدید می‌شود.

بر اساس این اطلاعیه، ویرایش اطلاعات و پرداخت وجه برای دانش آموزانی که ثبت نام خود را تکمیل نکرده‌اند نیزدر بازه زمانی مذکور امکان پذیر خواهد بود.

لازم به ذکر است پس از پایان مهلت مقرر، دانش آموزانی که ثبت نام خود را تکمیل نکرده‌اند از سامانه ثبت نام حذف خواهند شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تضعیف روحیه مقامات نظامی اسرائیل به‌دلیل عملیات ایران
  • عملیات وعده صادق سیلی محکمی به اسرائیل و آمریکا بود
  • انقلاب اسلامی ۴۵ سال منتظر زدن سیلی به اسرائیل بود
  • ارائه آموزش‌های ایمنی و ترافیک به ۱۸۰ دانش‌آموز نظر آبادی
  • تفاوت های کنکور در ایران و افغانستان      
  • اجرای طرح سلامت دهان و دندان دانش آموزان مدارس از مهرماه در مشهد
  • نواخته شدن «زنگ ظفر» ‌در مدارس خوزستان در حمایت از حمله «وعده صادق»
  • تشکر و قدردانی دانش آموزان مدرسه فاضل لنکرانی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی + فیلم
  • تربیت نسل مومن و انقلابی در گرو همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش است
  • تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی تا جمعه