Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@23:45:21 GMT

تقابل دختران فوتبالیست در شب/ دربی کرمان برنده نداشت

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۲۱۳۳۴

در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان، دربی کرمان برنده‌ای نداشت و با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، تیم‌های حاضر در لیگ فوتبال بانوان در هفته پانزدهم از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه جمعه به مصاف هم رفتند. در مهم‌ترین دیدار، شهرداری بم و شهرداری سیرجان که در رتبه اول و دوم جدول رده‌بندی قرار دارند، دربی کرمان را برگزار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی این دو تیم برنده‌ای نداشت و در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

شهرداری بم که تا هفته چهاردهم، تمامی بازی‌های خود را برنده شده بود و با ۴۲ امتیاز در صدر جدول قرار دارد، در این بازی برای اولین بار به تساوی رضایت داد.

سپاهان و ذوب آهن اصفهان نیز که در رتبه سوم و چهارم جدول قرار دارند، برابر رقبای خود به برتری رسیدند تا همچنان امیدوار به کسب جام قهرمانی باشند. همچنین ملوان بندرانزلی نیز با دو گل سپیدار مازندران را از پیش رو برداشت.

نتایج بازی‌های هفته پانزدهم

شهرداری سیرجان ۱- شهرداری بم ۱
سپاهان اصفهان ۲- همیاری آذربایجان غربی صفر
خلیج فارس شیراز صفر- ذوب آهن اصفهان ۶
آذرخش تهران صفر- راه یاب ملل مریوان ۴
سپیدار مازندران صفر- ملوان بندانزلی ۲
پالایش گاز ایلام ۳- پارس جنوبی بوشهر صفر

شش تیم برتر جدول رده‌بندی

۱- شهرداری بم کرمان، امتیاز ۴۳، تفاضل گل ۷۵
۲- شهرداری سیرجان، امتیاز ۳۶، تفاضل گل ۴۱
۳- سپاهان اصفهان، امتیاز ۳۴، تفاضل ۴۸
۴- ذوب آهن اصفهان، امتیاز ۳۳، تفاضل ۳۰
۵- راه‌یاب ملل مریوان، امتیاز ۲۸، تفاضل ۲۴
۶- ملوان بندرانزلی، امتیاز ۲۶، تفاضل ۲۷

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ليگ برتر فوتبال بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۲۱۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاری‌سن‌ژرمن، لیون را در هم کوبید

آفتاب‌‌نیوز :

در آخرین بازی از هفته سی‌ام لوشامپیونه فرانسه، شب گذشته (یکشنبه) از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه پارک دو پرنس شهر پاریس، تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن پذیرای لیون بود که این بازی با برتری ۴ بر یک تیم میزبان خاتمه یافت.

گل به خودی نمانیا ماتیچ، مدافع لیون در دقیقه ۳، پاریسی‌ها را پیش انداخت و تنها سه دقیقه بعد، لوکاس برالدو، اختلاف میزبان و میهمان را دو برابر کرد. در سی‌و‌دومین دقیقه بازی گونچالو راموس سومین گل PSG را هم زد تا برتری تیمش در نیمه نخست تثبیت شود. اگرچه در دقیقه ۳۷ لیون توسط نواما یکی از گل‌های خورده جبران کرد، اما سه دقیقه به پایان ۴۵ دقیقه اول، راموس با زدن دومین گلش امید‌های میهمان برای بازگشت به بازی را خیلی زود نابود کرد.

نیمه دوم برخلاف نیمه اول گلی در بر نداشت و به این ترتیب شاگردان لوئیس انریکه با ثبت نوزدهمین برد در بیست‌و‌نهمین بازی فصل‌شان ۶۶ امتیازی شدند و حاشیه امنیت خود در صدر جدول را به ۱۱ امتیاز افزایش دادند. این در حالی است که تنها چهار هفته دیگر به پایان فصل جاری لوشامپیونه باقی مانده است.

در جدول رده‌بندی لیگ یک فرانسه، پس از پاری‌سن‌ژرمن ۶۶ امتیازی، موناکو با ۵۵ امتیاز و تعداد بازی‌های برابر با PSG (۲۹ بازی) در رده دوم قرار دارد و برست با ۵۳ امتیاز از ۳۰ بازی رده سوم را به خود اختصاص داده است. تیم‌های لیل با ۵۲ امتیاز، نیس با ۴۷ امتیاز و لانس با ۴۶ امتیاز نیز در جایگاه‌های بعدی و کورس رقابت برای کسب سهمیه رقابت‌های اروپایی فصل آینده قرار دارند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود
  • آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • آرسنال، چلسی را به خاک و خون کشید
  • هفته بد مشهدی‌ها در لیگ دسته سوم فوتبال
  • در جدول نیم فصل دوم لیگ برتر، پرسپولیس صدرنشین است
  • ترکیب اینتر-میلان: بازی قهرمانی در سن‌سیرو
  • هفته‌ای که قهرمانی رئال قطعی می‌شود
  • تساوی شهرراز شیراز و مس کرمان در فوتبال دسته یک کشور
  • پاری‌سن‌ژرمن، لیون را در هم کوبید