Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-16@18:43:50 GMT

زمینه ورود افراد دلسوز به آموزش و پرورش فراهم شود

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۲۱۴۴۷

زمینه ورود افراد دلسوز به آموزش و پرورش فراهم شود

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، مرتضی نجفی قدسی جمعه شب در آئین افتتاح ساختمان جدید دارالقران امام علی(ع) در جوار بیت مرحوم علامه طباطبایی در قم، اظهار داشت: استفاده از روحانیون در راس آموزش و پرورش موجب کمک به تربیت و پرورش بهتر کودکان را فراهم می کند.

وی ادامه داد: نتیجه بی توجهی به آموزش و پرورش، کلیپی بود که در فضای برخی مدارس کشور منتشر شد و انسان از الفاظ به کارگرفته شده در این کلیپ شرم می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیردارالقرآن علامه طباطبایی، آموزش و پرورش را محل تربیت نسل آینده دانست و گفت: باید افراد دلسوز توجه بیشتری به آموزش و پرورش داشته باشند.

وی درادامه با بیان اینکه 35 هزار مسجد از 75 هزار مسجد موجود در کشور فاقد امام جماعت است گفت: مساجد به دلیل اینکه تمام کودکان و قشرهای مختلف در آن حضور می یابند باید مورد توجه و تاکید جدی تر باشد.

وی با بیان اینکه ربیع و بهار قرآن ماه رمضان است گفت: رمضان ماه عبادت و بندگی به درگاه معبود است و باید از فیوض های این ماه برای دعا و مناجات و ارتباط با معبود نهایت استفاده را کرد.

نجفی قدسی با اشاره به افتتاح ساختمان جدید دارالقرآن امام علی(ع) افزود: این ساختمان که در کنار بیت مرحوم علامه طباطبایی(ره) ساخته و به این مجموعه افزوده شده است علاوه بر سالن جلسات دارای چندین کلاس های درس نیز است که در توسعه فعالیت های این مرکز قرآنی کمک شایانی می کند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آموزش و پرورش امام علی قم ماه رمضان مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۲۱۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۴ زندانی جرائم غیر عمد از زندان شوشتر

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، به نقل از روابط عمومی زندان شوشتر؛ با تلاش و پیگیری حجت الاسلام محمد شوشتری نسب، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شوشتر و برگزاری جلسه با یکی از خیرین این شهرستان، زمینه پرداخت بدهی و آزادی ۴  زندانی که باوجود اتمام جنبه عمومی جرم، به دلیل پرداخت نشدن جریمه و ردمال در زندان بودند، فراهم شد.

این خیر نیکوکار با پرداخت مبلغ یک میلیارد ریال، زمینه آزادی و بازگشت این افراد به جامعه و کانون خانواده را فراهم کرد.

حجت الاسلام شوشتری نسب همچنین از همکاری علیرضا خسروی، رئیس و کارکنان ندامتگاه شوشتر و  انجمن حمایت از زندانیان که با برگزاری جلسه‌های صلح و سازش در قالب شورای حل اختلاف، زمینه شناسایی و آزادی این زندانیان را فراهم کردند، تشکر و قدردانی کرد.

دیگر خبرها

  • فیش حقوقی بازنشستگان فرهنگی | دانلود سریع فیش حقوقی بازنشستگان فرهنگی + لینک ورود به سامانه فیش حقوقی فرهنگیان my.medu.ir
  • آزادی ۴ زندانی جرائم غیر عمد از زندان شوشتر
  • در مصاحبه با پذیرفته‌شدگان آزمون آموزگاری نظر شخصی اعمال نشود
  • آخرین مهلت پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون دانشگاه علامه‌طباطبایی اعلام شد
  • نظام ناسالم مناسبات بین‌المللی در برابر اقدامات اسرائیل
  • عملیات «وعده صادق» و لزوم جدی گرفتن دیپلماسی انقلابی
  • عملیات «وعده صادق» و چرخش گرایشات به سمت ایران در معادلات سیاست خارجه
  • آخرین مهلت پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون دانشگاه علامه‌طباطبایی
  • ایران به مرحله جدیدی از تصمیم‌سازی‌های سیاسی در خاورمیانه ورود خواهد کرد
  • ایران به مرحله جدیدی از تصمیم‌سازیهای سیاسی در خاورمیانه و جهان ورود خواهد کرد