Web Analytics Made Easy - Statcounter

ظاهرا فقط امضای قرارداد برای رسمی شدن انتقال پتراکی به رم باقی مانده است.

طرفداری- پس از ناکامی مطلق مونچی در آ اس رم، این مدیر اسپانیایی پیش از موعد پایتخت ایتالیا را ترک کرد. ریکی ماسارا طی دو ماه اخیر و تا پایان فصل مدیر ورزشی موقت رم است و ظاهرا به زودی از مدیر ورزشی آینده جالوروسی رونمایی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می شود جانلوکا پتراکی، مدیر ورزشی فعلی تورینو را باید رمی دانست.

با تایید منابع مختلف شهر رم و تورین از جمله لا ریپابلیکا و لا استامپا؛ با وجود اینکه اوربانو کایرو مخالف جدایی پتراکی از تورینو بود، سرانجام مسئولان جالوروسی و خود پتراکی نظر مثبت رئیس تورینو را جلب کرده اند. پتراکی تا پایان فصل در تورین خواهد ماند و پیش از 1 جولای به کادر مدیریتی رم اضافه می شود تا کارش در فصل نقل و انتقالات تابستان را آغاز کند. در اصل او همین حالا نیز با هماهنگی سایر اعضای کادر مدیریتی رم در حال بررسی گزینه های احتمالی برای تقویت ترکیب تیم است و فقط امضای قرارداد برای رسمی شدن حضور پتراکی در جمع گرگ ها باقی مانده است.

پتراکی یکی از مدیران موفق سال های اخیر فوتبال ایتالیا محسوب می شود که اوج کار او در این فصل در تورینو نمایان شده است. تورینو در فاصله سه هفته تا پایان سری آ برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در کورس رقابت با سایر تیم هاست. مدیر ورزشی در رم از جایگاه بالایی برخوردار است و در نبود پالوتا تقریبا همه کاره تیم به حساب می آید. گفته می شد حضور پتراکی در رم به معنی آمدن آنتونیو کونته است چراکه این دو از دوستان قدیمی یکدیگر هستند اما اکنون مشخص شده که حضور کونته در رم منتفی است. مدیر ورزشی جدید جالوروسی، روزهای شلوغی در پیش دارد چراکه پس از انتخاب سرمربی فصل آینده باید به قرارداد چند بازیکن رسیدگی کرده و بلافاصله خود را برای فصل نقل و انتقالات آماده کند. با ورود پتراکی باید منتظر ماند و دید که نقش ریکی ماسارا و به خصوص فرانچسکو توتی در کادر مدیریتی رم چه خواهد بود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۲۱۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال طارمی به اینتر نهایی شد

مدیر ورزشی تیم فوتبال اینتر پس از قهرمانی در سری‌آ خریدهای جدید باشگاه را معرفی کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، دیدار تیم‌های آث میلان و اینتر از هفته سی‌وسوم رقابت‌های فوتبال سری‌آ ایتالیا از ساعت ۲۲:۱۵ برگزار شد و در نهایت با برتری ۲ بر یک اینتر به پایان رسید.

اینتری ها ۵ هفته مانده به پایان سری‌آ قهرمانی خود را تثبیت کردند.

پیرو آسیلیو، مدیر ورزشی باشگاه اینتر در گفت‌وگویی که با شبکه DAZN اظهار داشت: یک خاطره خاص امشب برای ما رخ داده و همه ما از این قهرمانی خوشحال هستیم. اکنون همه از تیم‌ ما انتظارات زیادی دارند و ما برای فصل بعد دو بازیکن جذب کردیم.

یکی از بازیکنان مهدی طارمی مهاجم تیم پورتو و دیگری هم زیلنسکی بازیکن تیم ناپولی است که فصل بعد پیراهن تیم اینتر را بر تن خواهند کرد.

انتهای‌ پیام/

دیگر خبرها

  • گل قیچی دیدنی جانلوکا اسکاماکا به فیورنتینا (آتالانتا 2-1 فیورنتینا)
  • انتقال طارمی به اینتر نهایی شد
  • بازتاب خبر تایید انتقال طارمی به اینتر توسط خبرنگار مشهور + عکس
  • ذخیره سازی بیش از ۵۲ میلیون مترمکعب آب در پشت سد‌های گرمی
  • مدیر اینتر حضور طارمی را تایید کرد/ مهدی پایان فصل در ایتالیا
  • پای طارمی به قهرمانی اینتر میلان باز شد
  • تایید نهایی بیش از۱۱۶ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن
  • پس از قهرمانی در سری‌آ؛ اینتر خرید طارمی را تایید کرد
  • اولین گام برای ارزان ‌شدن تنیس برداشته شد
  • اینتر و تکرار سریع‌ترین قهرمانی تاریخ سری آ برای دومین بار