Web Analytics Made Easy - Statcounter

غراوی گفت: در خصوص پرداخت خسارت‎های زیربنایی و بازسازی آن از جمله جاده، راه و شبکه‎های برق دولت باید اعتبارات تزریق کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «میرمحمد غراوی» امروز(شنبه 21 اردیبهشت) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: از بابت پرداخت خسارت‎های مردمی در سیل اخیر مشکلی نداریم.

 

سرپرست استانداری گلستان ادامه داد: اما در خصوص پرداخت خسارت‎های زیربنایی و بازسازی آن از جمله جاده، راه و شبکه‎های برق دولت باید بودجه آن را از محل اعتبارات ماده 10 و 12 تامین کند و تا آن زمان اقدامی برای پرداخت این خسارت‎ها نخواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

غراوی گفت: با این وجود در کوتاه‎ترین زمان نسبت به ترمیم شبکه‎ها و اتصال انشعابات متولیان اقدام کردند و هیچ روستایی در حال حاضر وجود ندارد که از خدمات آب، برق و گاز بی‎بهره‎ باشد.

 

وی افزود: با همکاری خوب مردم توانستیم این خدمات زیربنایی را ایجاد کنیم و در حال حاضر منتظر هستیم که دولت برای زیرساخت‎ها اعتباراتی را اختصاص دهد تا بتوانیم مشکلات پیش آمده از رانش و سیل را برطرف کنیم.

 

سرپرست استانداری گلستان متذکر شد: مسیر جاده‎های کوهستانی گالیکش و مینودشت بر اثر رانش زمین از بین رفته است و در دست ترمیم و مرمت است و برای اینکه به شکل اولیه برگردد نیاز به تزریق اعتبارات است.

 

غراوی افزود: در مسیر گالیکش لغزش و رانش زمین جاده‎ها را تخریب کرده و شیب زیاد زمین عامل شدت خسارت‎ها شده است، در کنار رودخانه‎ها مردم نیز خانه ساختند و مسیر رودخانه‎ها را تغییر دادند و این امر منجر به شستشوی دیواره‎های جاده‎ها شده و این امر خسارت‎ها را افزایش داده است.

 

وی گفت: درخواست داریم مردم در بستر و حاشیه رودخانه‎ها هیچ ساخت و سازی نداشته باشند تا منجر به خسارت‎های زیربنایی و جاده‎ها شود.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان برجام ماه مبارک رمضان نماز جمعه راهپیمایی خطبه های نماز جمعه اردبیل خبرگزاری شبستان خطبه نماز جمعه اصفهان سرپرست استانداری گلستان غراوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۲۱۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت بر هزینه کرد اعتبارات حق آلایندگی در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، علی دهقانی در گفتگو با خبر ۱۷ شبکه خوزستان افزود: براساس قوانین مالیات بر ارزش افزوده، محیط زیست و مالیات مستقیم شرکت بهره داری مفت و گاز در استان ملزم به پرداخت عوارض حق آلایندگی هستند.

وی ادامه داد: با پیگیری‌های قضایی انجام شده در سال گذشته هفت هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان و در فروردین امسال ۹۳۵ میلیارد تومان حق آلایندگی به استان خوزستان پرداخت شد.

رئیس کل دادگستری خوزستان با اشاره به اینکه این اعتبارات به شهرداری‌ها، فرمانداری‌ها، دهیاری‌ها و دستگاه‌های مربوطه تقسیم و پرداخت خواهد شد، اظهار کرد: تمامی این دستگاه‌ها باید این اعتبارات حق آلایندگی را در محل خود هزینه کنند.

دهقانی بیان کرد: تمامی هزینه این اعتبارات توسط دستگاه‌های نظارتی از جمله سازمان بازرسی و نهاد‌های ناظر بر دستگاه‌هایی که عوارض حق آلایندگی را استفاده و هزینه می‌کنند، نظارت می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • اعتبارات جبران خسارت‌های سیلاب ۹۸ در حوزه راه پرداخت نشده است
  • جاری شدن سیل در استان یزد / واژگونی چندین کامیون در جاده‌های استان
  • کف‌سازی و دفع آب‌های سطح ۹۰ درصد بافت تاریخی بوشهر پایان یافت
  • خسارت ۱۸۴ میلیاردی باران به بناهای تاریخی سیستان وبلوچستان
  • هزینه کرد اعتبارات حق آلایندگی در خوزستان زیر ذره بین بازرسان
  • نحوه پرداخت عوارض آلایندگی به شهرهای استان بوشهر صحیح نیست
  • بورل: کل خسارت مادی به غزه بیش از ۹۰ میلیارد دلار است
  • نظارت بر هزینه کرد اعتبارات حق آلایندگی در خوزستان
  • ۴۹ درصد تسهیلات تبصره ۱۸ در خراسان جنوبی جذب شد
  • سیل به ۲ هزار واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد