Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-16@04:34:19 GMT

پیگیری رفع مشکلات ۶۹ واحد مشکل دار و بحرانی در قزوین

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۲۲۲۶۲

پیگیری رفع مشکلات ۶۹ واحد مشکل دار و بحرانی در قزوین

دین پرست گفت: استان قزوین ۶۰ واحد مشکل دار و ۹ واحد بحرانی دارد که اشتغال ۵ هزار و ۶۰۰ نفر را تحت تاثیر قرار داده که پیگیری برای رفع مشکلات این واحدها ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، «بابک دین پرست» در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین بیان کرد: در برخی از استان های کشور فرمانداران هیچ اطلاعاتی از واحد‌های مشکل دار حوزه استحفاظی خود ندارند که باید با این قصورها بدون در نظر گرفتن مصالح سیاسی برخورد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون اقتصادی وزارت کشور ادامه داد: مسئله فوری کشور بنا به فرمایش مقام معظم رهبری رونق تولید و اشتغال است که باید سرلوحه همه مسئولان قرار گیرد.

 

وی تصریح کرد: برخی واحد‌های مشکل دار دچار مرگ مغزی شده اند و امکان احیا آنها وجود ندارد و لازم است دست از حمایت آنها برداشته شود و واحد‌هایی که امکان رفع مشکلات دارند باید مورد حمایت قرار بگیرند و مدیران و فرمانداران هم باید همواره پیگیری و حمایت مستمر خودشان را در این رابطه ادامه دهند.

 

دین پرست در خصوص شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی گفت: این شورا اختیارات قانونی بسیاری دارد و موظف است که شناسایی قوانین مزاحم و بهبود فضای کسب و کار را در دستور کار قرار دهد.

 

وی با اشاره به معافیت های قانونی شعاع 120 کیلومتری صنایع استان قزوین از تهران اعلام کرد: به طور حتم تلاش می شود تا رفع مشکلات شعاع 120 کیلومتری صنایع استان قزوین به صورت جدی پیگیری شده و معافیت های مالیاتی مجدد برقرار شود که تا 2 ماه آینده تعیین تکلیف نهایی را اعلام می کنیم.

 

معاون اقتصادی وزارت کشور تأکید کرد: یکی موضوعاتی که باید در دستور کار استان ها قرار بگیرد شورای معادن استان است و بانک ها می توانند با سند پروانه این معادن تسهیلات لازم در اختیار این معادن قرار دهند.

 

وی به مشکلات مالیاتی صنایع اشاره کرد و افزود: سازمان مالیاتی باید حمایت همه جانبه از واحد‌های تحت ماده 255 مکرر داشته باشد و پرونده های آن باید مورد توجه استانداران قرار گیرد.

 

دین پرست با بیان اینکه استان قزوین 60 واحد مشکل دار و 9 واحد بحرانی دارد که اشتغال 5 هزار و 600 نفر را تحت تاثیر قرار داده، یادآور شد: پیگیری برای رفع مشکلات این واحدها ضروری است.

 

وی در پایان با تأکید بر ضرورت پیگیری طرح های سرمایه گذاری خارجی استان قزوین خاطر نشان کرد: هفت طرح سرمایه گذاری خارجی به ارزش 54 میلیون یورو با ظرفیت 332 نفر اشتغالزایی در استان قزوین مصوب شده و لازم است که ورود این اعتبارت و احداث آن پیگیری شود.

 

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: برجام ماه رمضان نماز جمعه ماه مبارک رمضان راهپیمایی خطبه های نماز جمعه خطبه نماز جمعه خبرگزاری شبستان برنامه های ماه رمضان مجلس معاون اقتصادی وزارت کشور واحدهای صنعتی استانداری قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۲۲۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساختار سازمان امور عشایری کشور تغییر می‌کند

رئیس سازمان امور عشایری از تغییر و به‌روزرسانی تشکیلات این سازمان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد٬ شایان نادری امروز در نشست با جامعه عشایر یاستان خراسان شمالی در استانداری گفت: همت سپاه پاسداران،  بسیج و دستگاه‌های اجرایی برای حل مشکلات عشایر قابل ستایش است چون رفع مشکلات عشایر برای تمام مدیران ارزشمند و مهم است.

وی با بیان اینکه مکلف شدن وزارت خانه‌ها برای حل مشکلات جامعه عشایر از پیگیری‌های جدی دولت سیزدهم است، افزود: این موضوع نشان از اهمیت و جایگاه جامعه عشایر در نزد دولت دارد.

نادری با تاکید بر اینکه خط مقدم اقتصاد مقاومتی و امنیت غذایی،  عشایر هستند، گفت: در ساختار جدید سازمان عشایر ایران، موضوعات  فرهنگی، آموزشی جامعه عشایر پیگیری می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: خدمات رسانی به جامعه عشایری واقعی ادامه می‌یابد. برای تسهیل در اعطای تسهیلات به عشایر، سخت گیری های خارج از ضوابط بانک ها پیگیری می‌شود. 

وی تقویت تعاونی‌ها در سه استان خراسان شمالی٬ رضوی و گلستان را مورد توجه قرار داد و گفت: وظیفه تعاونی‌ها فقط توزیع آرد و ... نیست بلکه باید با قوت تکمیل زنجیره‌های ارزش گوشت و پشم و ... را پیگیری کنند.

نادری در بخش دیگر از سخنان خود،  تکمیل پروژه‌های ناتمام را از اولویت های مهم سازمان عشایر کشور عنوان کرد و گفت: پروژه جدیدی تعریف نخواهد شد تا با تکمیل پروژه‌های موجود شاهد سرعت خدمات‌رسانی باشیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پی بردن به مشکل کبد از روی مدفوع
  • مشکل ثبت نام وام ازدوج پیگیری شد
  • استان قزوین مشکل تامین بنزین و گازوئیل ندارد
  • بیش از ٨١ دستگاه اجرایی برای خدمات دهی به عشایر، تکلیف دارند
  • پیگیری حل مشکلات جامعه عشایر از اولویت‌های دولت سیزدهم
  • ساختار سازمان امور عشایری کشور تغییر می‌کند
  • پیگیری مشکل سوخت صاحبان خودرو‌های سنگین در سیستان و بلوچستان
  • پیگیری حل مشکلات جامعه عشایری از اولویتهای دولت
  • حل مشکل روستاهای اوقافی کبودراهنگ در دست پیگیری است
  • چرا خودرو استارت نمیخورد؟ / ۵ دلیل استارت نخوردن خودرو