Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-24@01:08:01 GMT

با عنایت بخورم زهر که شاهد ساقی است

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۲۲۵۳۳

با عنایت بخورم زهر که شاهد ساقی است

ملت بزرگ ایران دلیل والاتری برای ایستادگی و ادامه مبارزه دارد دلیلی که از ریشه‌ها و بنیان‌های فکری و اعتقادی اش برمی‌خیزد.  به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «مهدی فضائلی» طی یادداشتی در روزنامه صبح نو نوشت: تردیدی نیست که ملت استوار ایران برای حفظ عزت، استقلال و کرامت خود و همچنین برای ادامه مسیر پیشرفت و نیل به اهداف بلندش متحمل فشار‌ها و سختی‌های زیادی بوده و این روز‌ها نیز در معرض نوع دیگری از این فشارهاست؛ فشار اقتصادی و معیشتی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


البته فشار‌ها و مشکلات، اختصاص به ملت ایران ندارد و همه کشور‌ها و همه ملت‌ها در تاریخ خود روز‌های سخت را تجربه کرده اند و اتفاقا" ملت‌های پیشرو دنیای امروز، تجربه‌های دشوارتری داشته اند، اما با فشارها، جنگ‌ها و بحران‌های خود، هم صبورانه مواجه شده اند و هم خردمندانه.
راز استواری ملت‌ها در برابر مشکلات متفاوت است. برخی ملت‌ها اساسا" مقاومند و تحملشان در برابر مصائب بالاست. برخی دیگر ارزش عزت ملی و استقلالشان را آنقدر بالا می‌دانند که برای صیانت از آن هر سختی را تحمل می‌کنند و برخی امید به آینده بهتر و سرآمد شدن، آن‌ها را در وسط میدان سختی‌ها راست قامت نگه می‌دارد.
اما ملت بزرگ ایران علاوه بر همه این‌ها دلیل والاتری هم برای ایستادگی و ادامه مبارزه دارد دلیلی که از ریشه‌ها و بنیان‌های فکری و اعتقادی اش برمی‌خیزد. زیاد شنیده و دیده ایم مبارزانی را که، چون محبوبشان شاهد مبارزه شان بوده است، سخت‌تر و مردانه‌تر ایستاده و مبارزه کرده اند. این‌ها از نگاه محبوبشان انرژی گرفته اند و خشنودی محبوبشان فشار‌ها و بلایا را برای آن‌ها شیرین کرده و لبخند و رضایت معشوقشان از هر چیزی برایشان دلنشین‌تر است!
اوج این ایستادگی و رمز و راز آنرا در واقعه عاشورا می‌بینیم؛ آنجائیکه (ظاهرا" پس از به شهادت رسیدن حضرت علی اصغر بر فراز دستان سیدالشهدا) طبق نقل تاریخ امام حسین (ع) رو به طرف آسمان نمود و فرمود: «هَوَّنَ عَلَیَّ ما نَزَلَ بی أَنَّهُ بِعَیْنِ اللّهِ» (این مصیبت بر من آسان است، چرا که در محضر خداست).
از سوی دیگر، بر اساس باور ما شیعیان، امام مهدی (عج) زنده و در میان ماست. او از درد و رنج امت مطلع است و همراه آنان درد میکشد و با آن‌ها رنج‌ها را تحمل می‌کند.
اگر چنین است که هست، پس امام زمان در شرایط تحریم و رنج و دشواری‌های ناشی از آن نیز با ما شریک است!
بنابراین ملت مومن و انقلابی ایران دشواری تحریم‌های دشمن ساخته را در کنار امام زمان خود و در محضر خداوند تحمل می‌کند و مطمئن است با دعای حضرت صاحب الامر و به پشتوانه خدای قادر مطلق این دوران را نیز سپری خواهد کرد و همچون گذشته سرفراز راه پیشرفت خود را ادامه خواهد داد.
با عنایت بخورم زهر، که شاهد، ساقی است
با محبّت بکشم درد، که درمانم از اوست

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مهدی فضائلی مشکلات اقتصادی در دولت روحانی بحران اقتصادی در دولت روحانی تحریم ها و فشارهای اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۲۲۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواشناسی ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / موج بارشی جدید در راه ایران

آفتاب‌‌نیوز :

برای امروز و فردا در بسیاری از نقاط کشور توده‌های تندری و وقوع بارندگی پیش‌بینی شده است.

 برای امروز و فردا در بسیاری از نقاط نیمه غربی، مرکز و حتی نواحی از دامنه‌های البرز و شمال شرق کشور شاهد تشکیل توده‌های تندری و وقوع بارندگی خواهیم بود.

شدت و تمرکز اصلی بارش‌ها در استان‌های مرکزی و همچنین حاشیه زاگرس خواهد بود، چرا که توده‌های تندری بیشتر و قدرتمند تری در این نقاط تشکیل خواهد شد.

از روز دوشنبه با ورود یک موج بارشی جدید به کشور شاهد بارش‌های رگباری خواهیم بود که گسترده‌تر و شدید‌تر خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • چشم انداز قیمت سکه و طلا صعودی نیست
  • راز ظهور قدرت ایران در نظم نوین جهانی
  • بارش‌های جنوب کشور در تابستان هم ادامه خواهد داشت
  • مقامات آمریکایی به شکست فشار حداکثری علیه ایران اعتراف کردند
  • رئیسی : میز مذاکره را ترک نکرده و مقابل فشار ها مقاومت کردیم
  • چرا چین به درخواست آمریکا برای فشار به ایران «بله» نمی‌گوید؟
  • انقلاب اسلامی به برکت وجود نعمت ولایت امروز کشوری مقتدر است
  • شمسایی: فشار روی ملی‌پوشان، کارمان را مقابل بحرین سخت کرد
  • تفال به حافظ یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ خط عذار یار که بگرفت ماه از او..
  • هواشناسی ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / موج بارشی جدید در راه ایران