Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- شبکه الکاس قطر مدعي شد که باشگاه استقلال براي هدايت اين تيم باب مذاکره را با خوزه مورسيا گونزالز، سرمربي اسپانيايي فعلي تيم الشحانيه قطر باز کرده است.
به گزارش آريا، مديران باشگاه استقلال تهران پس از باخت 1-0 مقابل پديده، وينفرد شفر سرمربي آلماني اين تيم را از کار برکنار و فرهاد مجيدي را به عنوان سرمربي موقت آبي پوشان انتخاب نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته اميرحسين فتحي، مديرعامل استقلال انتخاب اصلي اين باشگاه براي سرمربي گري اين تيم حتما مربي خارجي بوده و حال خبرها از مذاکره سران استقلال با سرمربي کنوني الشحانيه مي دهند.
به نقل از الکاس قطر، خوزه مورسيا سرمربي اسپانيايي تيم الشحانيه قطر، که سابقه هدايت تيم هاي اصلي و دومِ اتلتيکو مادريد، کوردوبا، سلتاويگو، خرز، کاستيون و آلباسته را در کارنامه خود دارد در حال مذاکره جدي با باشگاه استقلال براي هدايت اين تيم در فصل آينده است. اين سرمربي سابقه سرمربيگري در لاليگا و تيم هايي همچون اتلتيکومادريد (سال 2006)، سلتاويگو (فصل 2008-09) را در کارنامه دارد. او کار مربيگري خود را در سال با جوانان آلکازار شروع کرد و سپس در فصل 2000-01 هدايت کوردوبا را برعهده گرفت. او در طول 27 سال کارنامه سرمربيگري‌اش (1992-الان) 17 تيم عوض کرده است. کسب مقام نخست در گروه دوم دسته سوم اسپانيا موسوم به (Segunda Divison B) با تيم اتلتيکومادريد ب بزرگ‌ترين افتخار اين سرمربي 54 ساله است.
در روزهايي که فتحي و ديگر مديران استقلال تلاش مي کنند تا بي سر و صدا و با کمترين حاشيه پرونده استخدام سرمربي جديد خود را جلو ببرند، الکاس قطر در خبري مهم گزينه اصلي مديران استقلال را معرفي کرده است. اين رسانه معتبر قطري روز جمعه اعلام کرد که مديران استقلال به صورت جدي در حال مذاکره با خوزه مورسيا سرمربي تيم الشحانيه هستند و اين سرمربي اسپانيايي گزينه اصلي اين تيم است.
مورسيا فصل گذشته با الشحانيه در رتبه هفتم ليگ قطر ايستاد تا همچنان روند نزولي خود در مربي گري را ادامه دهد. مورسيا که از کوردوبا کار خود را آغاز کرده است، سال 2006 در 21 مسابقه سرمربي گري اتلتيکو مادريد را تجربه کرد اما در ادامه مسير نزولي او ادامه پيدا کرد تا بعد از حضور در تيم هايي مانند سلتاويگو و آلباسته، به ليگ هاي درجه دو و سه اروپايي مانند روماني، بلغارستان و لهستان برود و اکنون به مدت 2 سال است که هدايت الشحانيه را در ليگ ستارگان بر عهده دارد.
اين سرمربي در شرايطي به استقلال لينک شده است که مديران و مسئولان باشگاه هنوز هيچ واکنشي نسبت به اين موضوع نشان ندادند و مشخص نيست که آيا اين خبر گمانه زني رسانه هاي قطري است و يا خبري جدي است که به زودي بايد شاهد نهايي و قطعي شدن آن باشيم. مورسيا هر چند سابقه هدايت اتلتيکو مادريد را در کارنامه خود دارد اما به نظر مي رسد شباهت زيادي به گزينه رويايي هواداران استقلال ندارد و در دوران حضور در الشحانيه نيز نتوانسته نتايج درخشاني را کسب کند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: باشگاه استقلال سرمربي الشحانيه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۲۲۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی سابق ایران قهرمان شد و رفت!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه هالک بانک با انتشار متنی در اینستاگرام ضمن تشکر از زحمات اسلوبدان کواچ سرمربی خود، پس از یک فصل از پایان همکاری با این مربی خبر داد.

اسلوبدان کواچ که سابقه هدایت تیم ملی والیبال ایران را نیز برعهده داشت، پس از کسب دو جام در لیگ و جام حذفی از هدایت هالک بانک ترکیه کنار رفت. البته با وجود کسب نتایج درخشان در مسابقات داخلی، کواچ نتوانست هالک بانک را به جمع چهار تیم پایانی لیگ قهرمانان اروپا برساند.

حالا باید دید مدیران باشگاه هالک بانک برای جایگزینی کواچ چه کسی را مد نظر خود قرار داده اند.به نظر می‌رسد یک مربی بزرگ فصل آینده هدایت این تیم را بر عهده خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • «کونته» گزینه ناپولی نیست/ «ایتالیانو» در یک قدمی «پارتنوپی»
  • شرط حضور گل‌محمدی روی نیمکت تراکتور/ مربی تیم ملی سرمربی موقت شد
  • سرمربی سابق ایران قهرمان شد و رفت!
  • پایان فصل برای مهدی‌پور؛ هافبک استقلال زیر تیغ جراحان رفت
  • خواسته هواداران لیورپول: جرارد را بیاورید، نه زیدان!
  • رسمی؛ فابیو کاناوارو سرمربی اودینزه شد
  • تکلیف بازوبند کاپیتانی استقلال چه می‌شود؟
  • باشگاه تراکتور؛ با چند سرمربی پرافتخار در حال مذاکره هستیم
  • باشگاه تراکتور: با چند گزینه پر افتخار در حال مذاکره هستیم
  • سرمربی استقلال به شاگردانش هشدار داد؛ این اشتباه برایمان گران تمام می‌شود!